eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Józefów: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW
Numer ogłoszenia: 203514 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Józefów , ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 84 6878133, faks 84 6878133 wew. 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl http://umjozefow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY JÓZEFÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CHARAKTERYSTYKA GMINY JÓZEFÓW 1. Powierzchnia Powierzchnia Gminy Józefów wynosi 12643,5 ha Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Józefów wynosi: 7382 na dzień 21.05.2013 r. II. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE Liczba budynków jednorodzinnych - 1836 Liczba budynków wielorodzinnych - 6 Liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych przy Osiedlu w Długim Kącie i osiedle przy ul. Kościuszki w Józefowie - 2. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych i segregowanych o poszczególnych pojemnościach:1) 120 l - 1650 szt, 2) 240 l - 10 szt, 3) 360 l - 5 szt, 4) 1200 l - 12 szt Przewidywana liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów potrzebna w okresie trwania umowy-żółte - 33 050 szt, niebieskie - 33 050 szt, zielone - 33 050 szt czerwone- 33 050 szt brązowe - 33 050 szt czarne - 33 050 szt SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Józefów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Józefów zwanym dalej Regulaminem. zapewnienie mieszkańcom gminy worków i pojemników na odpady komunalne na warunkach opisanych w SIWZ. stworzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Józefów. transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 2. Zabudowa wielorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników, ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - co najmniej 1 raz w miesiącu. Ilość miejsc do gromadzenia odpadów oraz ilość niezbędnych pojemników zamieszczono powyżej. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników, ustawionych w miejscach wskazanych przez zarządców spółdzielni mieszkaniowych. Ilość miejsc do gromadzenia odpadów oraz ilość niezbędnych pojemników zamieszczono powyżej. c) Odpady zielone (kod 20 02 01). Miejsce odbioru pojemników lub worków do gromadzenia odpadów zielonych ustali bezpośrednio Wykonawca z zarządcami spółdzielni mieszkaniowych na terenie Gminy Józefów. Ilość niezbędnych worków podano powyżej. Charakterystyka worków pkt. 4 Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co najmniej 1 raz w miesiącu. Worki do gromadzenia odpadów zielonych zapewni Wykonawca. d) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36), zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34), przeterminowane leki i chemikalia (20 01 31, 20 01, 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80), odpady wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia gromadzone będą przez mieszkańców w wyznaczonych przez zarządców budynków miejscach przy pojemnikach do gromadzenia odpadów. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - co najmniej 2 razy w roku. e) Odpady budowlane. Odbiór odpadów budowlanych w gospodarstwach w zabudowie wielorodzinnej będzie odbywać się na indywidualne zgłoszenie lub w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach (120 l). Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ilość gospodarstw, ilość i rodzaj niezbędnych pojemników zamieszczono powyżej. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów komunalnych - co najmniej 1 raz w miesiącu. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 39 i 20 01 40). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym (120 l). Wprowadza się worki o odpowiednich kolorach: żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, czerwony do gromadzenia metali, zielony do gromadzenia szkła, niebieski na odpady z papieru, brązowy na odpady wielomateriałowe, czarny na odpady biodegradowalne. Worki zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków podano w rozdziale 2 pkt. II SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - co najmniej 1 raz w miesiącu. c) Odpady zielone (kod 20 02 01) Worki czarne o parametrach opisanych w rozdziale II pkt. 4. SIWZ zapewnia Wykonawca. Ilość worków dostarczanych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - co najmniej 1 raz w miesiącu. d) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36), zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34) przeterminowane leki i chemikalia (20 01 31, 20 01, 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01,19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80). Odbiór odpadów wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - 2 razy do roku e) Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi w gospodarstwach w zabudowie jednorodzinnej będzie odbywać się na indywidualne zgłoszenie oraz w oparciu o indywidualne umowy cywilno-prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorcami. Harmonogramu odbioru odpadów - Załącznik nr 2 do umowy. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego. a) Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120 l, Kolor - żółty (grubość 0,06 mm z nadrukiem plastik oraz nazwą firmy), niebieski (grubość 0,05 mm z nadrukiem papier oraz nazwą firmy), zielony (grubość 0,07 mm z nadrukiem szkło oraz nazwą firmy), czerwony grubość 0,07 mm z nadrukiem metal oraz nazwą firmy), brązowy (grubość 0,07 mm z nadrukiem odpady wielomateriałowe oraz nazwą firmy), czarny (grubość 0,07 mm z nadrukiem odpady biodegradowalne oraz nazwą firmy). Nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, na worku czarnym inny kolor. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów: pojemników, kontenerów oraz ilość worków podano w rozdziale 2 pkt. II niniejszej SIWZ . b) Sprzęt techniczny Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wskazano w rozdziale 10 SIWZ. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) Na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. 2) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 3) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. 4) Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządzony jest harmonogram odbioru odpadów (Załącznik nr 2 do umowy), który będzie opublikowany na stronie internetowej www.ejozefow.pl oraz zostanie rozdany w formie wydruków właścicielom nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy na odbiór odpadów do dystrybucji dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami w Józefowie o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 5) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kwartalne sprawozdania zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. 2012 poz. 391. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do końca miesiąca następującego po danym kwartale. 7) Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki i zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą. 8) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz.391, z późn. zm.), uchwały nr XXIV.171.12 Rady Miejskiej w Józefowie z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu czystości i porządku w Gminie Józefów (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego Nr 2013, poz.532). 10)Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Józefów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z obowiązującym prawem w tym wymaganiami ochrony środowiska). 11) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Stworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie gminy Józefów, z prawem do dysponowania nieruchomością, otwartego od poniedziałku do soboty. Sposób gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:akumulatory - pojemnik lub kontener farby, kleje, lepiszcze, żywice - beczka zamykana lub pojemnik świetlówki - pojemnik na świetlówki rozpuszczalniki - beczka zamykana kwasy i alkalia - beczka zamykana oleje i tłuszcze - beczka zamykana urządzenia zawierające freony - plac składowy, boksy, kontener środki ochrony roślin - beczka zamykana zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - pojemnik siatkowy, kontener, plac składowy detergenty - beczka zamykana leki - pojemnik zamykany baterie - pojemnik zamykany zużyte opony - plac składowy surowce wtórne - plac składowy, boksy, kontenery odpady wielkogabarytowe - plac składowy, boksy, kontenery odpady zielone - kontener odpady budowlane i remontowe - plac składowy , kontenery.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada aktualne zezwolenia na transport odpadów oraz wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane należycie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy ( z podaniem wielkości i terminów realizacji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów o minimalnej kubaturze 10 m3 oraz minimum 2 pojazdy skrzyniowe przystosowane do odbierania selektywnych odpadów komunalnych o ładowności minimalnej 3,5 Mg oraz 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.