eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Skład i emisja ogłoszeń prasowych w dzienniku regionalnym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamówienie nr DOA-IV.272. 61.2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Opole: Skład i emisja ogłoszeń prasowych w dzienniku regionalnym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamówienie nr DOA-IV.272. 61.2014
Numer ogłoszenia: 203471 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład i emisja ogłoszeń prasowych w dzienniku regionalnym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zamówienie nr DOA-IV.272. 61.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Skład i emisja ogłoszeń prasowych w dzienniku regionalnym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Przedmiot umowy jest opisany szczegółowo w: Istotnych postanowieniach umowy oraz w załączniku pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00 - Usługi składu 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGORA Spółka Akcyjna Oddział w Opolu, ul. Kościuszki 1, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5043,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5043,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieogranicznego lub ogranicznego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Warunki określone powyżej zostały spełnione: c) - zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług tj. AGORA Spółka Akcyjna Oddział w Opolu, 45-062 Opole, ul. Kościuszki 1 - nie minął jeszcze okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - umowa podstawowa została zawarta w dniu 7 marca 2014 roku ( nr umowy RU DOA.IV-272.23/2014 ) - wartość zamówienia podstawowego wynosi zgodnie z umową 8 760,00 zł (netto), a więc wartość zamówienia uzupełniającego stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego -zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego nr. postępowania: DOA-IV.272. 11.2014 -zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.