eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Remont budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Wieleniu ul. Sportowa 2.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Wieleń: Remont budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Wieleniu ul. Sportowa 2.
Numer ogłoszenia: 203420 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Publiczne Nr 1 w Wieleniu , ul. Sportowa 2, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2561103, faks 0-67 2561118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Wieleniu ul. Sportowa 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: wymianą istniejącej stolarki okiennej na okna pcv, wymiana pompy obiegowej, rur stalowych i zaworów w części kotłowni, wymiana istniejących rur zasilających centralnego ogrzewania i ciepłej i zimnej wody stalowych na rury miedziane, wymiana grzejników wraz z zaworami, wymiana osprzętu ww. instalacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej, tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek: 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in.: nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, wykaz powierzonych części robót, sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty (rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego- brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy), zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: 1. Kierownik budowy- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. ), wpisany na listę Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego- dotyczy uprawnień wydanych po 14.02.1995r. 2. dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 2. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, środki transportu do przewozu materiałów, 3. posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: 1. posiadają własne lub dostępności kredytu zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, 2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 40 % ceny ofertowej, 3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2., 5. po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą, dokumentacja powykonawcza ma zawierać: kosztorys powykonawczy robót wykonanych, 6. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 u.PZP 7. spełniają wymagania art.22 ust.1 do 4 u PZP 8. udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i odbioru robót, 9. niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia robót i odbioru robót 10. zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 11. złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - celowym jest, aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r Prawo działalności gospodarczej. Dodatkowo: 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh) 3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia, tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - posiadaniu niezbędnych środków do wykonania zadania, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej) Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4. Oświadczenie osoby posiadającej uprawnienia budowlane określone w dziale V ust.3.1 o przejęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień i przynależnością do Izby. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełnione następujące załączniki: nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp nr 2 - oświadczenie w trybie art .22 ust.1-4 uPzp, nr 3 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 4 - informacja o stanie zatrudnienia, 8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć: 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 10. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót - metodą szczegółową. 11. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty: 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Dyrektora Przedszkola Publicznego w Przedszkolu Publicznym nr 1 w Wieleniu przy ul. Sportowej 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: biuro Dyrektora Przedszkola Publicznego w Przedszkolu Publicznym nr 1 w Wieleniu przy ul. Sportowej 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.