eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Zakup, dostawę i montaż foteli kinowych na widowni dużej sali widowiskowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Lubin: Zakup, dostawę i montaż foteli kinowych na widowni dużej sali widowiskowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie
Numer ogłoszenia: 203376 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Muza" , ul. Armii Krajowej 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 746-22-55, 7462263, faks (076) 746-22-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckmuza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawę i montaż foteli kinowych na widowni dużej sali widowiskowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i montaż foteli kinowych oraz na widowni dużej sali widowiskowej w Centrum Kultury Muza w Lubinie. OPIS WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH FOTELI 1.WYMIARY FOTELA: a. wysokość całkowita do 1060 mm-dotyczy foteli z zagłówkiem wysokość całkowita do 880 mm- dotyczy foteli bez zagłówka b. głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami min 460mm c. szerokość krzesła w osiach podłokietników min 550 mm d. głębokość siedziska min 465 mm 2. BOKI FOTELA -szkielet boku wykonany ze sklejki wielowarstwowej o grubości min. 4,5 mm pokrytej gąbką CM-24 (gr. formatki 09 mm) oraz materiałem tapicerskim Trevira CS. -w górnej części boki zakończone podłokietnikiem z drewna litego -bukowego, kształtem nawiązującym do sklejki oparcia oraz zagłówka. 3. NOGA FOTELA Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. -konstrukcja nośna w estetycznej osłonie obudowie z metalu, w kolorze szarym, całkowicie maskującej mocowanie krzesła do podłoża. Nie dopuszcza się stosowania nakładek lub zaślepek na śruby. 4. OPARCIE I ZAGŁÓWEK Oparcie i zagłówek wykonane ze sklejki profilowanej z tapicerowaną poduszką: -tył oparcia oraz zagłówka wykonany ze sklejki wielowarstwowej wyginanej do wewnątrz, zapewniając estetyczne połączenie z bokami fotela. -poduszka oparcia oraz zagłówka wykonana ze sklejki wielowarstwowej z przyklejoną formatką gąbki -pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. Z tyłu oparcia, w dolnej części, specjalna osłona z tworzywa sztucznego, ABS, zapobiegająca uszkodzeniom sklejki. 5. SIEDZISKO Siedzisko wyprofilowane, zaprojektowane przy zachowaniu zasad ergonomii i gwarantujące komfort użytkowania. Stelaż siedziska krzesła wykonany z metalu, zatopiony w piance poliuretanowej. Pianka poliuretanowa wylewana w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkiem uniepalniona. Siedzisko w pokrowcu zamykanym na zamek błyskawiczny. Krzesło wyposażone w mechanizm sprężynowy oraz system cichego zamykania siedziska. 6. TAPICERKA Tkanina poliestrowa typu Trevira CS. Tapicerka siedziska oraz oparcia wraz z bokami z weluru żakardowego, gładkiego, wykonanego w 100% z tkaniny poliester Trevira Cs o odporności na ścieranie min.26.000 cykli Martindale Europejski atest trudnopalności: 1 klasa, F- certyfikat M1, D klasa B1 DIN 7. PODŁOKIETNIK Wykonany z drewna litego-bukowego, wzorem i kształtem dopasowany do tylnej części oparcia oraz zagłówka. Wspólny podłokietnik przy kolejnych krzesłach w rzędzie identyczny jak podłokietniki skrajne. 8. FOTELE Z ZAGŁÓWKIEM PRZYSTOSOWANE DO MONTAŻU PULPITU DO PISANIA DLA WIDOWNI GŁÓWNEJ ORAZ DOSTAWA KOMPLETNYCH PULPITÓW: ILOŚĆ 37 SZT Wymagania dotyczące foteli identyczne jak w przypadku zadania nr 1. Dodatkowo fotele muszą być przystosowane do zamontowania pulpitów do pisania. PULPIT DO PISANIA POWINNY BYĆ WYKONANE ZE SKLEJKI WIELOWARSTWOWEJ, ZAMOCOWANE NA OBROTOWYM UCHWYCIE Z TWORZYWA. PULPIT POWINIEN BYĆ MOCOWANY Z PRZODU FOTELA DO NOGI. 9. NOGA FOTELA w przypadku foteli demontowalnych: Nogi fotela wykonane z profili stalowych, osłoniętych poszyciem z blachy. -konstrukcja nośna w estetycznej osłonie obudowie z metalu, w kolorze szarym, identyczna jak w przypadku foteli mocowanych na stałe. Mocowanie do podłoża: specjalna blacha o grubości min. 10mm przykręcana za pomocą dwóch śrub umożliwiająca łatwy demontaż. 10. FOTELE WOLNOSTOJĄCE Z TAPICEROWANYM TYŁEM OPARCIA I ZAGŁÓWKIEM NA WIDOWNIE BOCZNE LOŻE a. wysokość całkowita do 1060 mm b. głębokość złożonego fotela wraz z podłokietnikami min 600mm c. szerokość krzesła w osiach podłokietników min 550 mm d. głębokość siedziska min 465 mm 11. OPARCIE I ZAGŁÓWEK Tył oparcia oraz zagłówka wykonany ze sklejki wielowarstwowej wyginanej do wewnątrz tapicerowanej. -poduszka oparcia oraz zagłówka wykonana ze sklejki wielowarstwowej z przyklejoną formatką gąbki -pianki poliuretanowej wylewanej w systemie SPECFLEX NE 150 i dodatkowo uniepalnionej. Wszystkie fotele muszą być wyposażone w numery miejsc, montowane na spodzie siedziska wykonane z laminatu grawerskiego- cyfry arabskie. Numeracja rzędów na skrajnych bokach foteli, materiał: laminat grawerski. Cyfry rzymskie. Na sali widowiskowej w Centrum Kultury Muza w Lubinie - pierwsze 6 rzędów foteli kinowych powinny być demontowane. Rząd VIII miejsca 6,7,8,9,10 -fotele kinowe z pulpitami do pisania Rząd VI, VII -fotele kinowe z pulpitami do pisania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00 - Siedziska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Nr 19, poz. 177 i w tym celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -zgodne z załącznikiem nr 2. Oceny spełnienia warunków określonych w niniejszym rozdziale zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów (metoda spełnia/ nie spełnia). Zamawiający, działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Aranżację przedstawiającą rozmieszczenie foteli na sali. 2. Wzór fotela do akceptacji. 3. Atesty potwierdzone za zgodność z oryginałem: a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 wydany przez ZBWPM PUR Remodex lub równoważne. b) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 wydana przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne. c) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wdana przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne. d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. e) Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych foteli z publicznością i bez publiczności wg normy PN-EN ISO 354:2005, Akustyka- Pomiar pochłaniania dźwięku w komorze pogłosowej. f) Gwarancja 60 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ergonomia - 20
  • 3 - Gwarancja - 10
  • 4 - Estetyka - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckmuza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury MUZA 59-300 LUBIN ul. Armii Krajowej 1 Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury MUZA 59-300 LUBIN ul. Armii Krajowej 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.