eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › Udzielenie gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty przez Gminę Zelów jako inwestora wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywane roboty budowlane.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Zelów: Udzielenie gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty przez Gminę Zelów jako inwestora wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywane roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 203288 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171524 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty przez Gminę Zelów jako inwestora wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywane roboty budowlane..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę gwarancji bankowej na sumę 21062531,51 PLN (dwadzieścia jeden milionów sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset trzydzieści jeden złotych 51/100) z okresem obowiązywania do 31.12.2013r. zapłaty przez Gminę Zelów jako inwestora wynagrodzenia należnego Wykonawcy - konsorcjum firm : - Profitect Sp. z o. o. 98-100 Łask, ul. Lutomierska 8 NIP 8311615831, REGON 100755907 - Lider Konsorcjum, Molewski Sp. z o. o., 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 11, NIP 8882745828, REGON: 911326883 - Partner Konsorcjum, Piotr Kłosiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Projektowo Budowlana PROTEK Zakład Instalacji Sanitarnych (z siedzibą w 62-800 Kalisz, ul. Fabryczna 1, numer wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kalisza: 13553/1995 - Partner Konsorcjum, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HYDROBUD Sp. z o. o., 62-530 Kazimierz Biskupi, Kamienica 47, NIP: 6650003271, REGON: 008015426- Partner Konsorcjum, za roboty budowlane do kontraktu pn: Część 1 zamówienia - Zadanie 1. Rozbudowa systemów wodno-kanalizacyjnych w Zelowie i Łobudzicach w gminie Zelów - ul. Sienkiewicza, ul. Poznańska, ul. Wolności, ul. Kościuszki, ul. Piotrkowska, ul. Harcerska, ul. Pabianicka, ul. Zachodnia, ul. Boczna, ul. Cegielniana 2. Beneficjentem gwarancji jest konsorcjum firm : - Profitect Sp. z o. o. 98-100 Łask, ul. Lutomierska 8 NIP 8311615831, REGON 100755907 - Lider Konsorcjum, Molewski Sp. z o. o., 87-860 Chodecz, ul. Kaliska 11, NIP 8882745828, REGON: 911326883 - Partner Konsorcjum, Piotr Kłosiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Projektowo Budowlana PROTEK Zakład Instalacji Sanitarnych (z siedzibą w 62-800 Kalisz, ul. Fabryczna 1, numer wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Kalisza: 13553/1995 - Partner Konsorcjum, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HYDROBUD Sp. z o. o., 62-530 Kazimierz Biskupi, Kamienica 47, NIP: 6650003271, REGON: 008015426- Partner Konsorcjum będący Wykonawcą robót budowlanych. 3. Gwarancja zapłaty wynagrodzenia dotyczy robót budowlanych wykonywanych na podstawie Umowy nr Fn.3226.96.2011 z dnia 29 lipca 2011r., która stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 4. Według umowy nr Fn.3226.96.2011 łączna wartość robót budowlanych brutto wynosi 25.778.079,99 złotych (słownie złotych: dwadzieścia pięć milionów siedemset siedemdziesiąt osiem tysięcy siedemdziesiąt dziewięć 99/100). według stanu na dzień ogłoszenia o zamówieniu wartość robót niewykonanych i nieopłaconych wynosi 21 062 531,51 zł brutto. Plan płatności wynagrodzenia (Harmonogram Rzeczowo - Finansowy) za roboty budowlane stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Inwestycja wykonywana jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. 6. Całkowita wartość Inwestycji wynosi 42 861 075,47 PLN i jest objęta dofinansowaniem ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w kwocie nieprzekraczającej 33 800 177,86 PLN, co stanowi 85% wydatków kwalifikowanych Inwestycji. . Umowa o dofinansowanie Projektu znak:UDA-RPLD.02.01.00-00-055-08 wraz załącznikami stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 7. Zamawiający w celach informacyjnych załącza Umowę pożyczki NR 9/OW/P/2011 zawartą z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi o dofinansowanie zadania pn. Rozbudowa systemów wodno-kanalizacyjnych w Zelowie i Łobudzicach w Gminie Zelów.(Załącznik nr 6 do SIWZ). 8. Zabezpieczenie gwarancji bankowej stanowi poddanie się pod dobrowolną egzekucję zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego (art. 777 KPC). Koszty ustanowienia zabezpieczenia gwarancji bankowej ponosi Wykonawca. 9. Koszt Gwarancji stanowić będzie wyrażona w PLN cena za cały okres obowiązywania w okresie od wydania gwarancji do dnia 31 grudnia 2013r. 10. Zapłata wynagrodzenia z tytułu udzielenia gwarancji bankowej, równego cenie oferty, następować będzie w równych ratach kwartalnych. Pierwsza rata zostanie zapłacona w ciągu 7 dni od daty obowiązywania umowy, a kolejne raty w dniu następnym po upływie kwartału od dnia zapłaty pierwszej raty. W przypadku, gdy ostatnia rata nie będzie obejmować pełnego kwartału zostanie ona proporcjonalnie obniżona w stosunku do pełnej raty za dany kwartał. 11. Wystawiona bankowa gwarancja zapłaty musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisani prawa polskiego. 12. Zamawiający w celach informacyjnych załącza sprawozdania RBNDS, RBZ i RBN za IV kwartał 2011r. oraz za pierwszy kwartał 2012r. (załącznik nr 7 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordea Bank Polska S.A., ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210625,32

  • Oferta z najniższą ceną: 210625,32 / Oferta z najwyższą ceną: 266792,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.