eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Paradyż: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż
Numer ogłoszenia: 203266 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż , ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 044 758-40-81, faks 044 7584024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, a także odpady komunalne dostarczone przez mieszkańców do PSZOK i punktów wyznaczonych w aptekach i szkołach. 3. Powierzchnia gminy: 81,56 km2. 4. Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy, według stanu na dzień 20.05.2013 r.: 4605 osób. 5. Liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, według stanu na dzień 20.05.2013 r.: 4072 osoby. 6. Liczba gospodarstw domowych, według stanu na dzień 20.05.2013 r.: 1075 szt., w tym: a) gospodarstwa do 2 osób - 351 szt. b) gospodarstwa od 3 do 5 osób - 493 szt. c) gospodarstwa od 6 do 9 osób - 222 szt. d) gospodarstwa powyżej 9 osób - 9 szt. 7. Wykaz zawierający ilość osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Paradyż oraz ilość gospodarstw domowych znajdujących się w tych miejscowościach - łącznie oraz w rozbiciu na przedziały i sposób segregacji odpadów komunalnych w poszczególnym przedziale (według stanu na dzień 20.05.2013 r.), stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 8. Wykaz zamieszkałych nieruchomości w Gminie Paradyż o utrudnionym dojeździe - brak utwardzonej drogi (według stanu na dzień 20.05.2013 r.), stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ. 9. Wykazy, o których mowa w ppkt. 7 i 8, załączone są pomocniczo w celu oszacowania zakresu zamówienia. 10. Szczegółowy wykaz wszystkich zamieszkałych nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Paradyż stanowić będzie załącznik Nr 3 do umowy. 11. Wykaz, o którym mowa w ppkt. 10, zawierać będzie następujące dane: a) adres - miejscowość i numer nieruchomości, b) ilość gospodarstw domowych znajdujących się w danej nieruchomości, c) ilość osób mieszkających w danym gospodarstwie domowym, d) sposób gromadzenia odpadów w danym gospodarstwie domowym (selektywny/nieselektywny), 12. W okresie realizacji umowy dane objęte wykazami, o których mowa w ppkt. 7, 8 i 10, mogą ulegać zmianie. Nie wpłynie to na cenę zamówienia, która w okresie realizacji zamówienia jest niezmienna, chyba, że liczba osób zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż, określona w ppkt. 5, ulegnie zmianie co najmniej o 5 %. 13. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów: 1) z zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: - szkło, - makulatura i tworzywa sztuczne. 2) z (PSZOK) - odpady komunalne zebrane w sposób selektywny, w tym: a) papier i tektura (20 01 01), b) tworzywa sztuczne (20 10 39), c) metale (20 01 40), d) szkło (20 01 02), e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35*, 20 01 36), f) wielkogabarytowe (20 03 07), g) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34), h) zużyte opony (20 03 99), i) przeterminowane lekarstwa (20 01 31*, 20 01 32), j) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 3) przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 - wykaz punktów: a) Paradyż, ul. Polna 1 - przy punkcie aptecznym, b) Wójcin 90 - przy punkcie aptecznym. 4) zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34 z następujących punktów: a) Zespół Szkół Samorządowych w Paradyżu, ul. Przedborska 29, b) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, c) Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 87, d) Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Grzymałów 38. 14. W ramach zamówienia, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca zorganizuje Gminny Punkt Zbierania Odpadów - Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 15. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców raz w miesiącu - w dniu uzgodnionym z Zamawiającym, w godz. 8.00 - 16.00 w następujących okresach: a) od 1.07.2013 r. do 31.10.2013 r. b) od 1.04.2014 r. do 31.10.2014 r. c) od 1.04.2015 r. do 30.06.2015 r. 16. Pracownika PSZOK zapewni Zamawiający. 17. Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany jest do zrealizowania wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych. Wywóz odpadów wielkogabarytowych powinien być zrealizowany raz w okresie wrzesień/październik 2013 r. i raz w okresie wrzesień/październik 2014 r. 18. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych pojemników na odpady, przystosowanych do opróżniania mechanicznego. 19. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom bezpłatnie na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 20. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej - w przedziałach: a) gospodarstwa domowe do 2 osób; b) gospodarstwa domowe od 3 do 5 osób; c) gospodarstwa domowe od 6 do 9 osób; d) gospodarstwa domowe powyżej 9 osób. 21. W przypadku większych potrzeb mieszkańców Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bezpłatnie worki 120 l z folii PE-HD na zmieszane odpady komunalne w ilości odpowiadającej potrzebom danej nieruchomości. 22. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Paradyż w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, tj.: a) odpady komunalne zmieszane - nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) odpady zbierane w sposób selektywny - nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 23. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 24. Obowiązki Wykonawcy opisane zostały w § 7 projektu Umowy. 25. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia opisane zostały w Opisie zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 26. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, którzy wskazani zostaną w umowie. 27. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 28. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie Umowy, stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. 29. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym ma być realizowana usługa oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy usług, wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż (znak sprawy: ZPF.271.4.2013). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. IX ppkt. 1, powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. XII ppkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w ppkt. 3 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu, w sekretariacie Urzędu Gminy (pok. 9 w godz. 7.30 - 15.30) lub przysłać pocztą na adres podany w pkt. XII ppkt. 1 SIWZ z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż (znak sprawy: ZPF.271.4.2013) przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 6. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić: 1) aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, który prowadzony jest przez Wójta Gminy Paradyż; 2) ważnymi zezwoleniami na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów; 3) aktualnym wpisem do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży w/w dokumenty. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić: 1) wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 2) oświadczeniem o zobowiązaniu do posiadania bazy magazynowo-transportowej, spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: a) w w/w wykazie Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował na czas realizacji zadania: - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, które spełniać będą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości b) Wykonawca przedłoży oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji zgodności ze stanem faktycznym treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym. W przypadku stwierdzenia naruszenia prawdziwości złożonych dokumentów Zamawiający skorzysta z uprawnienia wynikającego z art. 24 ust. 2 pkt. 3 lub 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, który prowadzony jest przez Wójta Gminy Paradyż. 5.2) Ważne zezwolenia na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów. 5.3) Aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. 5.4) Oświadczenie o zobowiązaniu do posiadania bazy magazynowo-transportowej, spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). 5.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Treść pisemnego zobowiązania innego podmiotu powinna zawierać jego oświadczenie o udostępnieniu Wykonawcy odpowiednio: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia pn. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż (znak sprawy: ZPF.271.4.2013). 5.6) Dokument pełnomocnictwa - (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) - jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Paradyżu, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Paradyżu, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, pokój Nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.