eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Przebudowa segmentu szkolno-przedszkolnego, budowa sali gimnastycznej i łącznika z instalacjami i przyłączami oraz termomodernizacja istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w dzielnicy Kleszczów w Żorach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego uzyskanie bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Żory: Przebudowa segmentu szkolno-przedszkolnego, budowa sali gimnastycznej i łącznika z instalacjami i przyłączami oraz termomodernizacja istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w dzielnicy Kleszczów w Żorach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego uzyskanie bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie obiektu
Numer ogłoszenia: 203248 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa segmentu szkolno-przedszkolnego, budowa sali gimnastycznej i łącznika z instalacjami i przyłączami oraz termomodernizacja istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w dzielnicy Kleszczów w Żorach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego uzyskanie bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa segmentu szkolno-przedszkolnego, budowa sali gimnastycznej i łącznika z instalacjami i przyłączami oraz termomodernizacja istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w dzielnicy Kleszczów w Żorach wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie umożliwiającym zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego uzyskanie bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres prac obejmuje: I.Roboty ogólnobudowlane: 1. PRZEBUDOWA SEGMENTU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO (SEGMENT ISTNIEJĄCY). - Rozbiórka istniejącego bunkra na opał (zlokalizowanego poniżej terenu) o wymiarach: 8,83 x 5,60 x 1,96 m (z demontażem klap zsypowych, skuciem nawierzchni asfaltowej i rozbiórką stropu żelbetowego). - Wykonanie nowych schodów zewnętrznych do kotłowni (schody kompletnie wykończone z balustradami). - Remont pomieszczeń piwnicznych: demontaże ścianek, roboty murarsko tynkarskie, wymiana drzwi, wymiana posadzek, malowanie pomieszczeń i inne wg. dokumentacji projektowej. - Remont pomieszczeń parterowych: demontaże ścianek, roboty murarsko tynkarskie, wymiana drzwi, wymiana posadzek, wymiana płytek w łazienkach i pomieszczeniach kuchennych, izolacja przeciwwodna posadzek łazienkowych i kuchennych, naprawa tynków i wykonanie gładzi gipsowych, malowanie pomieszczeń i inne wg. dokumentacji projektowej. - Remont pomieszczeń na piętrze: demontaże ścianek, roboty murarsko tynkarskie, wymiana drzwi, wymiana posadzek, wymiana płytek w łazienkach, izolacja przeciwwodna posadzek łazienkowych, naprawa istniejących tynków z wykonaniem gładzi gipsowych, malowanie pomieszczeń i inne wg. dokumentacji projektowej. - Wykonanie prac wg. projektu technologii kuchni. - Dostawa i montaż dźwigu towarowego. - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia pomieszczeń - zgodnie z dokumentacją projektową. - Remont pomieszczeń nie objętych dokumentacją projektową: - parter, pomieszczenie nr SZ 0,07 remont sanitariatu (prace kompleksowe: ogólnobudowlane, elektryczne, instalacji wod- kan. co.) z wykonaniem izolacji przeciw-wodnej oraz wymianą drzwi, płytek, rur i urządzeń sanitarnych, przewodów i osprzętu elektrycznego. Należy zastosować materiały ścienne i podłogowe oraz farby, analogicznie jak dla zaprojektowanych pomieszczeń sanitarnych. Kabiny ustępowe należy przyjąć jako typowe, wykonane z laminatu na konstrukcji aluminiowej. - piętro I, pom. nr: SZ 1.09 , SZ 1.10, przedsionek pom. SZ 1.08 i pom. SZ 1.11, wymiana drzwi niskich nietypowych na drzwi typowe o wymiarach 0,90 x 2,00 m (prace kompleksowe - ogólnobudowlane związane z powiększeniem otworów drzwiowych, wymianą posadzek oraz malowaniem przedsionków i częściowym malowaniem ścian korytarza, z dopasowaniem kolorów do istniejących). 2. BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM (SEGMENT NOWY). - Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego (jednokondygnacyjnego z dachem płaskim). - Wykonanie nowego budynku jednokondygnacyjnego kompletnie wykończonego o wymiarach 14,22 m x 24,72 m i wysokości 8,52m z boiskiem do koszykówki i siatkówki, z dwukondygnacyjnym łącznikiem, w którym na parterze przewidziano zaplecze szatniowe dla sali gimnastycznej i hol wejścia głównego, natomiast na piętrze salę dydaktyczną, bibliotekę i taras. - Zakres prac zgodnie z projektem technicznym z tym, że w pomieszczeniach mokrych tzn. o dużej wilgotności powietrza, zamiast tynków gipsowych należy wykonać tynki cementowo-wapienne wykończone gładzią gipsową. - Dane techniczne obiektu : - powierzchnia zabudowy: 672,28 m2 - powierzchnia użytkowa: 757,20 m2 - kubatura (projektowana): 5 704,80 m3 3. TERMOMODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU - Demontaż starych i montaż nowych elementów dachu: przewody instalacji odgromowej, rynny, obróbki blacharskie. - Demontaż starych i montaż nowych elementów elewacji: przewody instalacji odgromowej, rury spustowe, obróbki blacharskie, parapety, daszek, drabinka. - Wykonanie izolacji ścian fundamentowych i cokołu. - Remont i przebudowa naświetli okien piwnic. - Remont elewacji z ociepleniem płytami styropianowymi gr. 14 cm i 7 cm z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym. - Ocieplenie ościeży zewnętrznych płytami styropianowymi gr.3 cm z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym. - Remont cokołów zewnętrznych z ociepleniem płytami ze styropianu ekstrudowanego gr.3 cm (cokoły wystające ) i gr.11 cm (cokoły cofnięte) wraz z pokryciem płytkami elewacyjnymi. - Remont ścian piwnicznych z wykonaniem izolacji przeciwwodnej powłokowej i izolacji termicznej płytami ze styropianu ekstrudowanego gr.11 cm i 3 cm. -Renowacja istniejącego pokrycia dachu wraz z ociepleniem płytami warstwowymi termoizolacyjnymi (styropapa) o gr.14 cm i pokryciem dwoma warstwami papy termozgrzewalnej podwójnie modyfikowanej o minimalnej grubości 5 mm. - Remont kominów. Roboty instalacyjne: Do robót termomodernizacyjnych zalicza się: 1. Wykonanie Kotłowni - po zakończeniu sezonu grzewczego 2012-2013 2. Instalacja c.o. w zakresie części przedszkolnej (obieg nr 3) i szkolnej (obieg nr 4) wraz z regulacją hydrauliczną, 3. Wentylacja mechaniczna (nagrzewnice) część przedszkolna (obieg nr 1). II. Roboty elektryczne 1) Wykonanie instalacji elektrycznej 2) Wykonanie instalacji odgromowej, 3) Wykonanie okablowania strukturalnego sieci komputerowej i telefonicznej, 4) Wykonanie instalacji dzwonkowej, 5) Wykonanie instalacji rtv/sat, 6) Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i nadzoru wizyjnego, 7) Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania, 8) Wykonanie instalacji nagłośnienia. III. Roboty instalacyjne sanitarne 1. Przyłącza: a) Wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej, b) Wykonanie przyłącza wody, Zastosować materiał PE 100 SDR 17 PN 10 Rury i kształtki łączyć metodą zgrzewania elektrooporowego. c) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, d) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej technologicznej wraz z separatorem tłuszczu. Przyłącza kanalizacyjne wykonać z materiału PVC SN 4 SDR 41 o średnicach jak na profilach. 2. Instalacje wewnętrzne: a) Wykonanie instalacji wody pitnej, b) Wykonanie instalacji wody do celów przeciw pożarowych, c) Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej wraz ze zbiornikami buforowymi, d) Wykonanie kanalizacji sanitarnej, e) Wykonanie kanalizacji deszczowej, f) Wykonanie kanalizacji technologicznej, g) Wykonanie wentylacji mechanicznej, h) Wykonanie wentylacji hybrydowej, i) Wykonanie instalacji c.o. wraz z regulacją hydrauliczną. j) Wykonanie instalacji gazu, k) Modernizacja kotłowni wraz z wykonaniem systemu aktywnego bezpieczeństwa gazowego. 3. Dokumenty formalno prawne, wyniki badań, szkolenia wymagane od wykonawcy w zakresie wykonania przyłączy i instalacji: a) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, w tym np. wyników oraz protokołów badan, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca przeprowadzi na własny koszt analizę jakości wody w akredytowanym laboratorium dla wykonanych instalacji c.w.u. oraz wody pitnej (oddzielnie dla części przedszkolnej i szkolnej) zgodnie z zaleceniami Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2007 nr 61 poz. 417 z pozn. zm.). c) Materiały użyte do wykonania przyłącza wody, instalacji c.w.u. oraz instalacji wody pitnej mają posiadać aktualny atest PZH na kontakt z wodą pitną. d) Zastosowana armatura instalacji p. poż ma posiadać aktualne zatwierdzenie Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie. e) Wykonawca dołączy do dokumentacji odbiorowej protokół kontroli wydajności hydrantów p. poż. f) Wykonawca na własny koszt wykona pomiary wydajności wykonanych instalacji wentylacyjnych - protokół z przeprowadzonych badań dołączy do dokumentacji odbiorowej. g) Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń. h) Wykonawca uzyska wymaganą prawem decyzję zezwalającą na eksploatacje kotłowni i innych urządzeń podlegających UDT, zgodnie z paragrafem 14 Ustawy o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321). W przypadku wykonania dodatkowych badań i sprawdzeń pokrywa ich koszt. 4. Wykonawca przekaże zamawiającemu materiały, odzyskane w wyniku demontażu instalacji i kotłowni (np. grzejniki kotły, zdemontowany kocioł węglowy), we wskazane przez zamawiającego miejsce w promieniu do 5 km od miejsca wykonywania zamówienia 5. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185,poz. 1243 ze zm.) oraz prowadzenie prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji robót. 6. Wykonawca ma uwzględnić koszty tymczasowego włączenia w istniejącej kotłowni (przed modernizacją): - Instalacji c.o. i c.w.u. w części przedszkolnej i szkolnej, - Instalacja wentylacji mechanicznej (układ nagrzewnic w części przedszkolnej i szkolnej) W przypadku wystąpienia problemów technicznych wykonawca na własny koszt zapewni ogrzewanie pomieszczeń w części przedszkolnej i szkolnej. Wszystkie prace związane z instalacjami wewnętrznymi w części przedszkolnej mają być wykonane do 28.12.2012r. IV. Roboty drogowe - zagospodarowanie terenu 1) Wycinka drzew kolidujących z inwestycją budowy sali gimnastycznej oraz nasadzenie nowych drzew zgodnie z decyzją nr OŚ-I.6131.0408.2011.MR z dnia 12.01.2012r. 2) Wykonanie nawierzchni utwardzonej chodników, podejść z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm 3) Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, dojazdów z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm 4) Wymiana wszystkich istniejących powierzchni utwardzonych na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm Łączna powierzchnia kostki betonowej około 840 m2 - nie dopuszcza się kostki typu podwójne T lub Behaton. 5) Demontaż istniejącego placu zabaw wraz z ponownym montażem odzyskanych urządzeń zabawowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Żory 6) Wykonanie nawierzchni nowego placu zabaw w technologii bezpiecznej z płytek z granulatu gumowego gr. 8 cm i 4,5 cm na podbudowie z drenażem podłączonym do kanalizacji deszczowej - powierzchnia placu zabaw około 150 m2 7) Montaż nowych urządzeń zabawowych placu zabaw oraz elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci 8) Wykonanie piłkochwytu między istniejącym boiskiem i budynkiem sali gimnastycznej długości 20 m i wysokości 6 m 9) Wykonanie nowego ogrodzenia panelowego wraz z przebudową istniejącego ogrodzenia terenu szkoły. Wymagania ogólne dla robót drogowych: - Obramowanie miejsc postojowych wykonać z krawężnika betonowego wibroprasowanego, jednowarstwowego 15x30 cm ułożonego na ławie betonowej z oporem - utwardzone powierzchnie chodników, podejść ograniczone od strony zieleni obrzeżem betonowym 6x30 cm - Regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacyjnych, teletechnicznych oraz zaworów wodociągowych, gazowych - w przypadku wystąpienia kolizji z utwardzonymi powierzchniami chodników, miejsc postojowych - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru - Masy ziemne i odpady przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62 poz. 628 z 2001 r. z późn. zm.) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na odzysk odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. - Wszystkie elementy i materiały z rozbiórki oraz wycinki drzew - znaki drogowe, kostka, krawężniki itp. przekazać do ZTK - ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem - z rozładunkiem i ułożeniem w stosy. INFORMACJE DODATKOWE 1) Prace należy wykonywać w sposób niekolidujący z działalnością istniejącego obiektu szkolnego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń istniejącego budynku i przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku prowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd zerowy istniejącego budynku i terenu przyległego. 3) Dopuszczalny jest system pracy wielozmianowej ze względu na konieczność umożliwienia prowadzenia zajęć szkolnych w trakcie całego roku szkolnego. 4) Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie termomodernizacji istniejącego budynku ZSP-6 do WFOŚiGW w Katowicach. W przypadku uzyskania dofinansowania przedmiotowej inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania wystawianych dokumentów finansowych do wymagań instytucji dotującej oraz zgodnie z zapisami § 3 ust. 2 pkt 2 projektu umowy opracować harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy termomodernizacji zgodni z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 5) Zamieszczony przedmiar robót ma charakter wyłącznie poglądowy, a przedstawione ilości podlegają weryfikacji przez Wykonawcę składającego ofertę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) budowy dwóch obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż 3.000 m3 każda, 2) dwóch robót remontowych o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł (brutto) każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. robót w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach (zamówieniach). Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych (w tym gazowych), sieci i instalacji elektrycznych i drogowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w punkcie 6 na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi oszacowanymi na sumę 500.000,00 zł, potwierdzonymi informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek. Informacja winna określać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do uzyskania ww. kwoty, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zmieniającego termin wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót. II. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. III. Przyczyna/okoliczności Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót. IV. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie robót zamiennych powodujących zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (zwiększenie i zmniejszenie). Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zwiększającego/zmniejszającego wynagrodzenie należne Wykonawcy V. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zmniejszającego wynagrodzenie wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane VI. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów. VII. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zmieniającego termin wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych oraz wysokość wynagrodzenia. VIII. Przyczyna/okoliczności Zmiana kwoty gwarantowanej do zapłaty za roboty wykonane w 2012 roku określonej w § 7 ust. 4 umowy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zmieniającego zapisy § 7 ust. 4 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.