Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Gliwice: świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 203176 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach, w zakresie czynności wymienionych i opisanych szczegółowo w ofercie, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ -OFERTA. Zamówienie obejmuje 13 n/w pakietów: Pakiet nr 1: Myjnia automatyczna do endoskopii z drukarka BHT Innova E2 72333095 Pakiet nr 2: Respiratory Pakiet nr 3: Myjki ultradźwiękowe Pakiet nr 4: Aparat kriochirurgiczny Pakiet nr 5: Urządzenia do hydroterapii prod. Unbescheiden GmbH Pakiet nr 6: Psychologia Pakiet nr 7: Lampy szczelinowe Pakiet nr 8: Dermatomy Pakiet nr 9: Polomierz kulisty Pakiet nr 10: Łóżka intensywnej opieki medycznej Pakiet nr 11: Stoły operacyjne uniwersalne Pakiet nr 12: Aparaty EKG Asgard MrBlue Pakiet nr 13: Zestaw monitorujący (O/Wewn.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20
44-100 Gliwice. Za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20zł+koszt wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Myjnia automatyczna do endoskopii z drukarka BHT Innova E2 72333095.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia automatyczna do endoskopii z drukarka BHT Innova E2 72333095.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Respiratory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory Respiratory, w tym: 1) Respirator NPB 7200 AE 1992 9280429 2) Respirator NPB NPB -740 2000 3501001592 3) Respirator z wyposaż. Event Medic INSPIRATION 2005 w020061 4) Respirator z wyposaż. Event Medical INSPIRATION 2005 w020128 5) Respirator transportowy Ambu Ambu Macic 1998 22582002.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjki ultradźwiękowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki ultradźwiękowe w tym: 1) Myjka ultradźwiękowa z koszykiem Sonic 5 124497 2) Myjka ultradźwiękowa z koszykiem Sonic 5 124358.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat kriochirurgiczny CryoFlex AK-1 2004 31363/02/2004.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat kriochirurgiczny CryoFlex AK-1 2004 31363/02/2004.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia do hydroterapii prod. Unbescheiden GmbH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do hydroterapii prod. Unbescheiden GmbH w tym: - katedra natryskowa - wanna do kąpieli wirowej, - wanna do hydromasażu 1.5-1 F, - wanna do kąpieli galwanicznej czterokomorowa 0.9-4, - wanna do kąpieli wirowych kończyn dolnych - wanna do kąpieli wirowych kończyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Psychologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Psychologia w tym: - Aparat krzyżowy SIME Elektrometr K7 1997 97018 - Aparat Piórkowski SIME Elektrometr US8 1997 97020 - Aparat Stereometr Elektrometr SR -2 1998 1 - Aparat wirujących tarcz Unipar Szczecin AWT-1/97 2001 0103068 - Aparat pomiaru Reakcji Unipar Szczecin APR 1/98 2001 9905007 - Naktometr ze stolikiem + panel ster.GPE Psychotronics N-2001E 243/A1/05 - Krążek Landolta + panel ster. GPE Psychotronice KL-2001E 263/A1/05.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lampy szczelinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy szczelinowe w tym: - Lampa szczelinowa Carl Zeiss Jena SLR-100 2003 216177 - Lampa Szczelinowa Optom MOK-1 1006 - Lampa szczelinowa Suzhou YZ5F 2001 00949 - Lampa szczelinowa Suzhou YZ5F 2002 01325.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dermatomy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatomy, w tym: - Dermatom Zimmer 902 10912 - Dermatom Zimmer 902 10978.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Solomierz kulisty Carl Zeiss Jena KPM 178180.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Solomierz kulisty Carl Zeiss Jena KPM 178180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Łóżka intensywnej opieki medycznej Famed - Żywiec LE 12.0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka intensywnej opieki medycznej Famed - Żywiec LE 12.0 - 5 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stoły operacyjne uniwersalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne uniwersalne, w tym: - Stół operacyjny Famed SU 03.0, - Stół operacyjny Famed SU 01.0, - Stół operacyjny Blancomed Blanco-200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparaty EKG Asgard MrBlue.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG Asgard MrBlue - 3 sztuki:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw monitorujący (O/Wewn.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw monitorujący (O/Wewn.), w tym: 1) Centrala Hypervisor III 2) Mindray PM-6000 CA64-0227 3) Mindray PM-6000 CA64-0249 4) Mindray PM-6000 CA64-0387.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. cena 1 roboczogodziny za naprawy bieżące w tym koszt dojazdu do Zamawiającego - 10
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ WG 32 PAKIETÓW
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej II
- Postępowanie na usługi przeglądów i napraw urządzeń laboratoryjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.