eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Rzeszów: Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej.
Numer ogłoszenia: 203150 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZAFA GOSPODARCZA 1 szt., SZAFA AKTOWA 1 szt., SZAFA UBRANIOWO-AKTOWA 1szt, 4. REGAŁ OTWARTY szt.1, 5. BIURKO szt. 3 6. BIURKO szt.1 7. SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, 8. WIESZAK szt.1, 9. FOTEL OBROTOWY szt.1 10. KRZESŁO szt. 3; Regał- 3 szt; SZAFKA WISZACA NAROŻNA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, PÓŁKA WISZĄCA szt.1,SZAFKA WISZACA NAROŻNA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, PÓŁKA WISZĄCA szt.1; Szafa do zabudowy wnękowej- 3 szt; 1. Zabudowa kuchenna 1 szt., 2. Stół biurowy 1 szt., 3. Postument ruchomy pod posiadana rzeźbę 5szt., 4. Stojak na deski rysunkowe 3 szt., 5. Stół 5 szt., 6. Taboret 30 szt., 7. Krzesło z możliwością sztaplowania 15 szt., 8. Stół biurowy 1 szt., 9. Krzesło- fotel biurowy 2 szt., 10. Kontener mobilny 2 szt., 11. Regał 7 szt., 12. Regał książkowy 10 szt., 13. Szafa typu ubraniowego 2 szt.,14. Szafa z półkami 2 szt.; Zabudowa labolatorium- 1szt; Dostawka do biurka- 1 szt; Regał otwarty- 1szt; Stół 14szt., Krzesło 20 szt., Biurko 1 szt., Kontener 3 szt., Szafa-witryna 1 szt., Szafka gospodarcza pod zlewozmywak 1 szt. + zlewozmywak jednokomorowy stalowy 1szt.,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 39.14.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 4 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 5 - 430.00 zł (słownie: czterysta trzydzieści 00/100) Zadanie nr 9 - 480.00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr.1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr.1do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli dla Zakładu Oczyszczania i Ochrony Wód.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. SZAFA GOSPODARCZA 1 szt., SZAFA AKTOWA 1 szt., SZAFA UBRANIOWO-AKTOWA 1szt, 4. REGAŁ OTWARTY szt.1, 5. BIURKO szt. 3 6. BIURKO szt.1 7. SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, 8. WIESZAK szt.1, 9. FOTEL OBROTOWY szt.1 10. KRZESŁO szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa regałów dla Katedry Technologii i Materiałoznawstwa Chemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Regał- 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Logistyki i Zamówień Publicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. SZAFKA WISZACA NAROŻNA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, PÓŁKA WISZĄCA szt.1,SZAFKA WISZACA NAROŻNA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, SZAFKA WISZACA OTWARTA szt.1, PÓŁKA WISZĄCA szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa szaf dla Katedry Mechaniki Stosowanej i Robotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafy wnękowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Szafa do zabudowy wnękowej- 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli dla Pracowni Plastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zabudowa kuchenna 1 szt., 2. Stół biurowy 1 szt., 3. Postument ruchomy pod posiadana rzeźbę 5szt., 4. Stojak na deski rysunkowe 3 szt., 5. Stół 5 szt., 6. Taboret 30 szt., 7. Krzesło z możliwością sztaplowania 15 szt., 8. Stół biurowy 1 szt., 9. Krzesło- fotel biurowy 2 szt., 10. Kontener mobilny 2 szt., 11. Regał 7 szt., 12. Regał książkowy 10 szt., 13. Szafa typu ubraniowego 2 szt.,14. Szafa z półkami 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zabudowy laboratorium dla Katedry Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zabudowa labolatorium- 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Kształcenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawka do biurka- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa regału dla Samodzielnj Sekcji Finansów i Kosztów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Regał otwarty- 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli dla Katedry Fizyki i Inżynierii Medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Stół 14szt., Krzesło 20 szt., Biurko 1 szt., Kontener 3 szt., Szafa-witryna 1 szt., Szafka gospodarcza pod zlewozmywak 1 szt. + zlewozmywak jednokomorowy stalowy 1szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.