eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawa - 72/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego - serwisowego zestawów ratownictwa technicznego Holmatro, Lukas, kombinezonów gazoszczelnych oraz sprężarki do ładowania butli powietrznych z silnikiem elektrycznym dla Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Warszawa: Sprawa - 72/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego - serwisowego zestawów ratownictwa technicznego Holmatro, Lukas, kombinezonów gazoszczelnych oraz sprężarki do ładowania butli powietrznych z silnikiem elektrycznym dla Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury.
Numer ogłoszenia: 203130 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa - 72/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego - serwisowego zestawów ratownictwa technicznego Holmatro, Lukas, kombinezonów gazoszczelnych oraz sprężarki do ładowania butli powietrznych z silnikiem elektrycznym dla Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis czynności serwisowych sprzętu pożarniczego Pakiet 1. Ubranie gazoszczelne Drager szt. 8 Pakiet 2. Ubranie gazoszczelne Trelche szt. 4 Pakiet 3. Ubranie gazoszczelne VAUTEX ELITE MSA szt. 4 Sprężarka do ładowania butli napęd elektryczny MSA szt. 2 Pakiet 4. Zestaw ratownictwa technicznego Holmatro szt. 8 Aparaty powietrzne Sabre Centurion szt. 10 Pakiet 5. Zestaw ratownictwa technicznego Lukas szt. 2 Pakiet 6. Sprężarka MCH 13/16/ET Coltri do ładowania butli napęd elektryczny szt. 7.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I - 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych i 0/100) Część II - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych i 0/100) Część III - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych i 0/100) Część IV - 720,00 zł (siedemset dwadzieścia złotych i 0/100) Część V - 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych i 0/100) Część VI - 270,00 zł (dwieście siedemdziesiąt złotych i 0/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ) W celu potwierdzenia, że wykonawca ma prawo wykonywać usługę musi załączyć do oferty, poniższe dokumenty: Część I, Pakiet I: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; Część II, Pakiet II: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; Część III, Pakiet III: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; uprawnienia nadane przez producenta nadane przez producenta sprężarek do ładowania butli powietrznych do ich obsługi i naprawy; Część IV, Pakiet IV: uprawnienia nadane przez producenta zestawów hydraulicznych HOLMATRO do ich obsługi i naprawy; uprawnienia nadane przez producenta aparatów powietrznych Sabre Centurion (Scot) do ich obsługi i naprawy; Część V, Pakiet V: uprawnienia nadane przez producenta zestawów hydraulicznych LUKAS do ich obsługi i naprawy Część VI, Pakiet VI: uprawnienia nadane przez producenta sprężarki do ładowania butli do ich obsługi i naprawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: azmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: - wstrzymania prac serwisowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac -wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, -konieczności skoordynowania prac z innymi pracami serwisowymi realizowanymi na terenie zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych - ubranie Drager.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych - ubranie Trell Chem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych i kombinezonów gazoszczelnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych i kombinezonów gazoszczelnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd serwisowy zestawów ratownictwa technicznego HOLMATRO i aparaty SABRE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy zestawów ratownictwa technicznego HOLMATRO i aparaty SABRE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd serwisowy zestawu ratownictwa technicznego LUKAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy zestawu ratownictwa technicznego LUKAS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.