eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce › dostawa 8 000 ton piasku wg normy PN-S-96012 z przeznaczeniem na budowę, przebudowę, odbudowę, remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. na terenie gminy Niemce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Niemce: dostawa 8 000 ton piasku wg normy PN-S-96012 z przeznaczeniem na budowę, przebudowę, odbudowę, remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. na terenie gminy Niemce
Numer ogłoszenia: 203098 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Niemce , ul. Lubelska 121/202, 21-025 Niemce, woj. lubelskie, tel. 081 7561521, faks 081 7561790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 8 000 ton piasku wg normy PN-S-96012 z przeznaczeniem na budowę, przebudowę, odbudowę, remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. na terenie gminy Niemce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa 8 000 ton piasku wg normy PN-S-96012 z przeznaczeniem na budowę, przebudowę, odbudowę, remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. na terenie gminy Niemce. Dostawa kruszywa obejmuje : załadunek, ważenie, transport i rozładunek piasku na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych na terenie gminy Niemce..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert ,tj. do dnia 1 lipca 2009 r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050 5. Dowód wniesienia wadium przetargowego należy dołączyć do oferty 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 5.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali sprzedaż, dostawę lub transport materiałów sypkich w ilości minimum 8 000 ton . Wymagana jest realizacja co najmniej trzech dostaw w ilości minimum 8 000 ton. 5.1.2. Dysponują środkami transportowymi niezbędnymi do realizacji dostaw. Wymagane jest dysponowanie co najmniej trzema samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności powyżej 10 ton, umożliwiającymi rozładunek materiału w systemie /na bok/ W przypadku gdy środki transportowe nie są własnością oferenta należy przedstawić kserokopie umowy przedwstępnej, potwierdzającej dzierżawę, wynajem, umowę o współpracy lub inna formę dostępności 5.1.3 Przedstawią aktualne świadectwa jakości piasku potwierdzające jego zgodność z normą PN -S-9601 wystawione dla producenta piasku lub dla firmy posiadającej umowę kupna z producentem. 5.2. Ocena spełniania warunków określonych w siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6. 5.3. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 5.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych ( pkt 5.1.1. - 5.1.2. siwz) wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. 5.5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 5.5.1. Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych zamówieniem podwykonawcom. 5.5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował wykonawca, a jaki zakres podwykonawcy. 5.5.3. Do warunków zatrudnienia podwykonawcy stosuje się przepis art. 6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 5.5.4. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego lub jego pracowników. 5.5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej projektu. 5.5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy. 5.5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą. 5.5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawcą lub podwykonawcy z dalszym podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z art. 6471kc. 5.5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.5.9. zamawiającemu przysługują uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do ustaleń określonych w tej części siwz. 5.5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do siwz. Zasady te stosuje się odpowiednio do umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami. 5.5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.5.10. oraz umowach, o których mowa w pkt 5.5.11. 5.5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów z pkt 5.5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części siwz, aż do odstąpienia od umowy z wykonawcą ( z winy wykonawcy) włącznie. 5.5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców, zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć : 6.1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi - załącznik nr 2 do siwz; 6.1.2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór formularza oświadczenia stanowi- załącznik nr 3 do siwz; 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.; 6.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. Wykaz zrealizowanej sprzedaży, dostawy lub transportu materiałów sypkich w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z określeniem nazwy zamawiającego, ilości ton, terminu sprzedaży, lub dostawy wg ( zał. nr 5 do SIWZ) Wymagana jest sprzedaż, dostawa lub transport w ilości łącznej min. 8 000 ton materiałów sypkich wraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że sprzedaż lub dostawy wykonane zostały z należytą starannością; 6.1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania dostaw środków transportowych - załącznik nr 6do SIWZ. 6.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.3. W przypadku wykonawców działających wspólnie (konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. (pkt 6.1.2. siwz) i dokumenty wymienione w pkt 6.1.3. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Pełnomocnik podpisuje oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niemce Ul. Lubelska 121, pok. 215 21-025 Niemce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niemce Ul. Lubelska 121, pok. 204 /sekretariat/ 21-025 Niemce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.