eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Wymiana dachu nad salą gimnastyczną oraz wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej w Jordanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Jordanów: Wymiana dachu nad salą gimnastyczną oraz wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej w Jordanowie
Numer ogłoszenia: 203021 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2675554; 2675516, fax 018 2675516 w. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachu nad salą gimnastyczną oraz wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej w Jordanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane pn. Wymiana dachu nad salą gimnastyczną oraz wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej w Jordanowie, wynikające z konieczności doprowadzenia do właściwego stanu technicznego obiektu, nakazane decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Suchej Beskidzkiej. kod CPV: 45453000-7;opis: roboty remontowe i renowacyjne, kod CPV: 45214300-3; opis: roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, kod CPV: E 195-6; opis: przywracanie stanu użytkowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. I część zamówienia: Wymiana dachu nad salą gimnastyczną, wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi. II część zamówienia: Wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej Warunkiem przystąpienia do realizacji drugiej części zamówienia jest przystąpienie do realizacji pierwszej części zamówienia, co będzie wymagało stosownej koordynacji prac. Budynek Szkolnej Hali Sportowej przy Gimnazjum w Jordanowie został wykonany w okresie IX.1999 r. - IX.2002 r. W okresie użytkowania (IX.2002 r. - VI. 2006 r.), i jednocześnie gwarancyjnym, pojawiły się- drobne-oraz dwie - opisane w opracowanej w sierpniu 2006 r. na zlecenie zamawiającego ekspertyzie stanu technicznego - najpoważniejsze usterki: - ugięcie konstrukcji dachu, wykonanej z drewna skręcanego, - przegnicie (załamanie) fragmentu posadzki. Zgodnie z Decyzją nakazu wydaną przez PINB w Suchej Beskidzkie, wykonano w grudniu 2006 r. zabezpieczenie konstrukcji dachu. Prace te wykonał wykonawca obiektu. Z zachowaniem wymaganych procedur, w marcu 2008 r. przystąpiono do nieobjętych zakresem przedmiotowego zamówienia robót rozbiórkowych w obiekcie przez wykonawcę obiektu, który - zgodnie z zawartą w styczniu 2008 r. Ugodą z Miastem Jordanów - przejmuje zdemontowany materiał, nieprzewidziany do ponownego użytku w tym budynku. Prace te będą kontynuowane w sposób uzgodniony i zsynchronizowany z wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie na opisywany przedmiot. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy: architektura konstrukcja projekt więźby dachowej wentylacja mechaniczna instalacje elektryczne - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych (wymagania ogólne i szczegółowe). Każde wskazanie w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy łączyć z wyrazami lub równoważny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy. 5. Wymagania dot. gwarancji: 1) Wykonawca udziela zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji oraz 3 miesięcznej rękojmi ponad okres gwarancji na zakres robót objętych umową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.21.43.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . a) w wysokości 4000,00 zł (cztery tysiące złotych) dla wykonawcy I i II części zamówienia lub/i b) w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące złotych) dla wykonawcy I części zamówienia, c) w wysokości 1000,00 zł ( tysiąc złotych) dla wykonawcy II części zamówienia. Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2008-09-18 o godz. 930 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2008-10-17 Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie lub na koncie zamawiającego muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Kasa zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, Rynek 1, pok. nr 3. Nr rachunku bankowego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024 z adnotacją: wadium : Wymiana dachu nad salą gimnastyczną oraz wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej w Jordanowie 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętych przedmiotem zamówienia. 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 11, za odpłatnością 50,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, ul. Rynek 1, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana dachu nad salą gimnastyczną, wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana dachu nad salą gimnastyczną, wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.21.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana podłogi w budynku Szkolnej Hali Sportowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.21.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.