eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury diagnostycznej do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej -Zakurzonej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Warszawa: Dostawa aparatury diagnostycznej do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej -Zakurzonej.
Numer ogłoszenia: 202987 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, fax 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury diagnostycznej do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej -Zakurzonej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury diagnostycznej dla Laboratorium i Zakładu Histopatologii w podziale na 4 pakiety. Pakiet I - analizator biochemiczny 1 szt, pakiet II -analizator immunochemiczny 1 szt; pakiet III - mikrotom rotacyjny diagonalny 1 szt; pakiet IV - barwiarka preparatów 1 szt. Opis w załączniku Nr 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj zrealizowali w okresie 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym co najmniej 2 zamówienia polegające na aparaturze diagnostycznej tożsamej z przedmiotem zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ): Dotyczących wykonawcy składającego ofertę i potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentu określającego status prawny wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty, określające jego status prawny, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania i potwierdzone za zgodność z prawem miejsca wystawienia przez konsulat polski. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Dokumentu w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 4., składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie orzeczono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 3. 7.. Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie 3 lat licząc wstecz przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie aparatury diagnostycznej tożsamej z przedmiotem zamówienia wg wzoru załącznik nr 5. 8. Informacji sporządzonej przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty o tych elementach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, zawierającej: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy; - część zamówienia; - wskazanie elementów zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom albo oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione powyżej dotyczące każdego z tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6 pok. Nr S 18 lub S 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w dziale Administracyjno-Technicznym w pokoju Nr S 20..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator biochemiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora biochemicznego 1 szt. zgodnie z opisem w załączniku Nr 2-01.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Właściwości techniczno-użytkowe - 35
    • 3. Warunki gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: analizator immunochemiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora immunochemicznego 1 szt zgodnie z opisem w załączniku Nr 2 -02.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrotom rotacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrotomu rotacyjnego diagonalnego 1 szt zgodnie z opisem w załączniku Nr 2-03 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Właściwości techniczno-użytkowe - 35
    • 3. Warunki gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Barwiarka Preparatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa barwiarki preparatów szt 1 zgodnie z opisem w załączniku Nr 2-04 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Właściwości techniczno-użytkowe - 35
    • 3. Warunki gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.