eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Gdynia: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 202859 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Morskiego w Gdyni: Część I zamówienia obejmuje dostawę wkładów atramentowych oraz kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett - Packard, zgodnie z zestawieniem materiałowym stanowiącym załącznik nr 6 do IDW. Część II zamówienia obejmuje dostawę materiałów: cartridge, taśm do drukarek oraz wkładów z tonerami do urządzeń firm: Canon, Olivetti, Oki, Samsung, Panasonic, Toshiba, Konica Minolta oraz Ricoh - zgodnie z zestawieniem materiałowym stanowiącym załącznik nr 7 do IDW. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu umowy w ilości nie mniejszej niż 75% dostaw. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, która stanowi część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na warunkach określonych w § 7 projektu umowy, która stanowi część II SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda złożenia wadium w wysokości: Część 1 - 3 200 zł (słownie złotych: trzy tysiące dwieście) Część 2 - 1 000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane materiały: a) są w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają mieć zastosowanie, nie powodują utraty jakości wydruku ani żadnej funkcjonalności urządzenia oraz nie powodują wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia, b) odpowiadają określonym normom, a podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: - ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, - ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących do drukarek atramentowych, c) posiadają kartę charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowaną zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC, 2) oświadczenie, że w przypadku awarii urządzenia zaistniałej wskutek dostarczenia materiałów eksploatacyjnych nieodpowiadających wymaganiom lub wadliwych zobowiązuję/emy się do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości innych szkód, jakie awaria ta spowoduje. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. 3) karty produktu, specyfikacje techniczne produktu (lub inne dokumenty potwierdzające parametry wskazane z Zestawieniu materiałowym) - dla oferowanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące lub zalecane przez producenta urządzenia (zamienników).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz - Zestawienie materiałowe stosownie dla wybranej/ych części (Załącznik nr 6 i/lub Załącznik nr 7 do IDW)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Produkt - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 7 projektu umowy, stanowiącego część II SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, pok. 44, po uprzednim zgłoszeniu: tel.+48 58 661-22-63, fax +48 58 621 72 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wkładów atramentowych oraz kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett - Packard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wkładów atramentowych oraz kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett - Packard, wyszczególnionych w zestawieniu materiałowym stanowiącym załącznik nr 6 do IDW. Zamawiający preferuje materiały eksploatacyjne pochodzące lub zalecane przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza materiały zamienne. Oferowane materiały muszą spełniać parametry oraz normy wydajności wskazane w Zestawieniu materiałowym stanowiącym Załącznik nr 6 do IDW oraz: a) być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają mieć zastosowanie (wskazanych w Załączniku nr 6 do IDW) oraz nie powodujące utraty żadnej funkcjonalności urządzenia, wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia oraz jakości wydruku, b) być opakowane hermetycznie, pojedynczo, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania c) nie ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem) monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem - materiały muszą posiadać układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera d) nie naruszać w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej Zamawiający przewiduje realizację w/w części zamówienia w 6-7 dostawach do magazynu centralnego mieszczącego się w Gdyni przy ul. Warsztatowej 5 (Nadbrzeże Duńskie w Gdyni). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu umowy w ilości nie mniejszej niż 75% dostaw. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, która stanowi część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy przewidziane zostały w § 7 umowy, która stanowi część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Produkt - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń firm: Canon, Olivetti, Oki, Samsung, Panasonic, Toshiba, Konica Minolta, Ricoh.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę cartridge, taśm do drukarek oraz wkładów z tonerami do urządzeń firm: Canon, Olivetti, Oki, Samsubg, Panasonic, Toshiba, Konica Minolta, zgodnie z zestawieniem materiałowym stanowiącym załącznik nr 7 do IDW. Zamawiający preferuje materiały eksploatacyjne pochodzące lub zalecane przez producenta danego urządzenia. Zamawiający dopuszcza materiały zamienne. Oferowane materiały muszą spełniać parametry oraz normy wydajności wskazane w Zestawieniu materiałowym stanowiącym Załącznik nr 7 do IDW oraz: e) być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają mieć zastosowanie (wskazanych w Załączniku nr 7 do IDW) oraz nie powodujące utraty żadnej funkcjonalności urządzenia, wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia oraz jakości wydruku, f) być opakowane hermetycznie, pojedynczo, w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania g) nie ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem) monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem - materiały muszą posiadać układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera h) nie naruszać w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej Zamawiający przewiduje realizację w/w części zamówienia w 5 - 6 dostawach do magazynu centralnego mieszczącego się w Gdyni przy ul. Warsztatowej 5 (Nadbrzeże Duńskie w Gdyni). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji przedmiotu umowy w ilości nie mniejszej niż 75% dostaw. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, która stanowi część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy przewidziane zostały w § 7 umowy, która stanowi część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Produkt - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.