eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla potrzeb funkcjonowania Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Łódź: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla potrzeb funkcjonowania Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 202720 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148066 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla potrzeb funkcjonowania Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem następującego wyposażenia meblowego do obiektu Centrum Nauki i Sztuki: a) Krzesło tapicerowane - 1 na płozach z łącznikami w rzędy - 50 szt. b) Stoły systemowe na stelażu metalowym o wymiarach 120x80 - 20 szt. c) Stoły systemowe na stelażu metalowym o wymiarach 80x80 - 10 szt. d) fotel wieloosobowy z formowanego polipropylenu - 10 szt. e) pufy do przestrzeni biblioteki i czytelni duże - 20 szt. f) pufy do przestrzeni biblioteki i czytelni małe - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie do każdego mebla wraz z opisem podstawowych parametrów technicznych oraz ilości została wskazana w TOMIE II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. W czasie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: 1. wykonania wszelkich prac wynikających z konieczności usunięcia pojawiających się w trakcie realizacji przedmiotu umowy kolizji robót z istniejącą infrastrukturą, 2. naprawienia wszelkich szkód w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami, 3. wykonywania projektów, rysunków i innych dokumentów, które są niezbędne do prawidłowego prowadzenia prac, w przypadku zaistnienia takiej konieczności w toku realizacji przedmiotu umowy, 4. zabezpieczenia przed kradzieżą, zalaniem oraz zniszczeniem mienia własnego oraz Zamawiającego znajdującego się na terenie prowadzonych prac, 5. podejmowania wszelkich uzasadnionych kroków mających na celu wyeliminowanie nadmiernego hałasu, kurzu, wibracji oraz uciążliwości dla otoczenia i bezpieczeństwa obiektów CPM, CNS i Budynku Głównego. 6. prowadzenia prac w taki sposób, aby nie uszkodzić, zakłócić pracy czy działalności jakichkolwiek instalacji budynków CPM, CNS, Budynku Głównego w tym elektrycznej, przeciwpożarowej, wentylacyjnej etc. oraz elementów wykończenia wnętrz. W przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek elementu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego naprawienia/odtworzenia/wymienienia. Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: 1. usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń i odpadów oraz pozostawienia terenu, na jakim były prowadzone prace czystego, uporządkowanego i nadającego się do użytkowania. W przeciwnym razie Zamawiający uporządkuje teren na własny koszt, zaś kosztami obciąży Wykonawcę; 2. naprawienia wszelkich szkód w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 3. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń w czasie realizacji umowy Wykonawca jest on zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 4. W czasie wykonywania montażu Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody wynikłe z: zaniechania, niedbalstwa, działania niezgodnego ze sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. a także nieprawidłowego zabezpieczenia narzędzi i materiałów do momentu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji pomieszczeń, w których mają zostać zainstalowane meble.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Budowa Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi finansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CUBICA Sudoł Spółka jawna, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199333,55

  • Oferta z najniższą ceną: 124230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254400,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.