Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Warszawa: Symultaniczny analizator termiczny STA i kalorymetr różnicowy DSC
Numer ogłoszenia: 20269 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny , ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, faks 022 6192947, 6192512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Symultaniczny analizator termiczny STA i kalorymetr różnicowy DSC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: symultaniczny analizator termiczny STA (1szt.) i kalorymetr różnicowy DSC (1 szt.) wyposażone w sterujący nimi zestaw komputerowy (1 szt.). Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę, instalację i uruchomienie oraz przetestowanie aparatury, - przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi i konserwacji aparatury. Miejscem dostawy, instalacji, uruchomienia i przetestowania aparatury oraz przeszkolenia użytkownika jest Zakład Nanotechnologii zamawiającego, ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa. Szczegółowe wymagania określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 38.41.80.00 - Kalorymetry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia*, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia*, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej*. 2. Zamawiający uzna ww warunki za spełnione, jeśli Wykonawcy wykażą, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dostawy) odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, b) dysponują autoryzowanym serwisem do serwisowania oferowanych Urządzeń. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. ---(*zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy- Prawo zamówień publicznych, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i oświadczenie potwierdzającego spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego oraz mają dostarczyć: 1) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo inny dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej i wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania za granicą, zamiast ww dokumentu, składa jego odpowiednik, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn 30.12.2009r - Dz.U. Nr 226 z 2009r, poz. 1817), 2) wykaz zamówień (co najmniej dwóch) o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) dokumenty (referencje) potwierdzające, że ww zamówienia zostały wykonane należycie, 4) dokument potwierdzający uprawnienia autoryzowanego serwisu do serwisowania dostarczanych urządzeń (certyfikat, koncesja, itp.), W przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa ponadto pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia składa wykonawca na formularzu ofertowym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itr.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: ryszard.makarski@itr.org.pl oraz siedziba zamawiającego pok. 135.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 135.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tytuł projektu: Opracowanie nowej generacji czujnika wodoru i jego związków do zastosowań w warunkach ponadnormatywnych. Nr UDA-POIG.01.03.01-14-071/08-00. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami (w godz. 730 - 1530 ) są: Ryszard Makarski, e-mail: ryszard.makarski@itr.org.pl tel./fax: 22 619-25-12, tel.: 22 619-22-41 w. 184, (0) 603-09-09-14, Elżbieta Czerwosz, tel. 22 831 52 20÷29 w. 367, Ewa Kowalska, tel. 22 635 86 28..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa analizatora termomechanicznego DMA
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów hematologicznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/11/2024
- Dostawa urządzeń do pomiaru właściwości termicznych gruntów i skał
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz kalibratorów i materiałów kontrolnych dla analizatora oznaczeń immunochemicznych wraz z obsługą serwisową i dzierżawą analizatora na okres 36 m-c
- Dzierżawa analizatora i dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych
więcej: Kalorymetry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.