eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych, multimedialnych oraz usługa montażu zestawu do podwieszania systemu projekcyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych, multimedialnych oraz usługa montażu zestawu do podwieszania systemu projekcyjnego.
Numer ogłoszenia: 202593 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych, multimedialnych oraz usługa montażu zestawu do podwieszania systemu projekcyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych, multimedialnych oraz usługa montażu zestawu do podwieszania systemu projekcyjnego: Lp. Nazwa przedmiotu j.m. ilość 1. Kopiarka/drukarka/skaner/fax cyfrowa A3 szt. 2 2. Kopiarka/drukarka/skaner/fax cyfrowa A3/zszywacz szt. 1 3. Projektor mutimedialny szt. 16 4. Komputery PC - zestaw 1 szt. 5 5. Komputery PC - zestaw 2 szt. 4 6. Komputery PC - zestaw 3 szt. 3 7. Komputery PC - zestaw 4 szt. 25 8. Laptop szt. 7 9. Switch szt. 4 10. Router szt. 3 11. Serwer szt. 1 12. Zestaw do podwieszania systemu projekcyjnego wraz z montażem szt. 31.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.12.20.00 - Biurowe maszyny offsetowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium na kwotę 4500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną umowę odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż - 100 000 PLN brutto Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia muszą być przedstawione zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że umowa została wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym że: w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - złożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, a wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej jest równa lub większa od 25 % wartości składanej oferty. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VII złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu: 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał kadrowy 1) Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż - 100 000 PLN brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające, że umowa ujęta w wykazie została wykonana należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); 4. Dokumenty potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniające wykonanie zamówienia 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa z usługą odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu; 2) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, 3) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym Vista ; 4) Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę potwierdzający głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynoszącą maksymalnie 21dB; 5) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 6) Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD 7) wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 8) Dokument potwierdzający wdrożenie przez wykonawcę systemu zapewnienia jakości zgodnego z AQAP serii 2000; 9) Certyfikat bezpieczeństwa na oferowany model uchwytu do podwieszenia projektorów. Wykonawca zagraniczny Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 2, 3, 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ust. 2 pkt 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. Dokumenty i oświadczenia, które muszą być złożone przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy 2) Dokumenty wymieniony w ust. 1 pkt 1, ust. 2 pkt 1, 2, 3, 4; 2. Dokumenty i oświadczenia, które będą sumaryczną danych wszystkich wykonawców występujących wspólnie: 1) Dokument pełnomocnictwa wyznaczający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Dokumenty wymienione ust. 3 pkt 1, 2 i ust. 4 i 5; Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak na wstępie, osobiście bud. nr 4 pok. 128 w godz. 8:00-15:00 cena - 20 zł, pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 20.11.2009 do godz. 10:30...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.