Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-26
Dobra: Zakup średniego samochodu bojowego dla jednostki OSP Dobra
Numer ogłoszenia: 202575 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Dobrej , ul. Dekerta 34, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 661 661 707, faks 63 2799941.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu bojowego dla jednostki OSP Dobra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania minimalne dla średniego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP Dobra -oznaczenie (SLRT) Samochód używany - zarejestrowany w kraju. I. Typ podwozia: 1. Kolor pojazdu: czerwony, 2. Przebieg: do 80 000 km, rok produkcji 1991-1995 3. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu max 3500 kg, 4. Blokada mostu, 5. Oryginalna zabudowa pożarnicza, 6. Kabina przystosowana do przewozu minimum 8 osób załogi + kierowca, 7. Kabina zespolona jednomodułowa, 8. Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, 9. Przedział osobowy. Wszystkie fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, 10. Żaluzje aluminiowe pyłoszczelne i wodoszczelne samozwijające się, 11. Oświetlenie skrytek, 12. Uchwyty do aparatów tlenowych z hydraulicznym unoszeniem zagłówków - 6 sztuk, 13. Sygnalizacja świetlna pojazdu uprzywilejowanego, belka świetlna wyładowawcza + lampa obrotowa + lampy naprzemienne, 14. Sygnalizacja dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego (wg polskich norm) + głośnik, 15. Zestaw rozgłoszeniowy, 16. Szperacz pogorzeliskowy (halogen) z przodu auta, 17. Szperacz pogorzeliskowy (halogen) z tyłu auta,. 18. Dwa podnośniki hydlauliczneumożliwiajace dopinanie 2 zwijadeł do węży, 19. Składane sanki do mocowania drabiny na dachu, 20. Schowki na węże ssawne, 21. Typ auta przystosowany do ruchu prawostronnego - bez przeróbek, 22. Stopnie z blachy aluminiowej, 23. Oświetlenie zewnętrzne kabiny + niezależne dla kierowcy, 24. Balustrada ochronna na dachu samochodu, 25. Hak holowniczy, 26. Ocieplenia ścian sufitu i podłogi pojazdu. II. Silnik: 1. Silnik diesla. 2. Pojemność silnika minimum 9500,00 cm3, 3. Moc silnika minimum 176 kW, 4. Skrzynia biegów manualna, 6-cio biegowa, 5. podgrzewany zbiornik paliwowy. III. Oznakowanie: 1. Belka świetlna LED z napisem STRAŻ, 2. Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych, 3. Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego z tyłu pojazdu, 4. Pojazd oznakowany zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego PSP z dnia 10 kwietnia 2008r. Numery operacyjne zostaną podane w trakcie realizacji zamówienia. 8. Na drzwiach przednich lewych i prawych naklejony herb Związku OSP 9. Lampy stroboskopowe na lusterkach bocznych IV. Zabudowa kontenerowa 1. Konstrukcja zabudowy szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej,. 2. Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium lakierowana obustronnie. 3. Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową w wykonaniu przeciwpoślizgowym. 4. Konstrukcja dachu wytrzymuje obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin, skrzyni na sprzęt, węży ssawnych itp. 5. Na dachu miejsce na drabinę nasadkową czteroelementową, skrzynia na sprzęt: cztery łopaty, trzy szczotki, siekiera oraz trzy węże ssawne V. Mocowania na sprzęt: 1. Zbiornik na wodę wykonany z tworzywa sztucznego z falochronami o pojemności 3000 litrów. 2. Autopompa w tylnej części pojazdu o wydajności 2400 l/min. 3. Automatyczny Trokomat (moduł zasysania wody) 4. Złącza tłoczne przystosowane do polskich standardów, 5. Wejście tłoczne na dach do podłączenia działka wodnego, 6. Regulacja obrotów silnika w przedziale autopompy, 7. Szybkie natarcie ze zwijadłem elektrycznym o długości min 30m, 8. Dwa podnośniki hydrauliczne umożliwiające dopinanie dwóch zwijadeł do węży, 9. Składane sanki do mocowania drabiny, 10. Hak holowniczy,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4) złoży oświadczenie w trybie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484. późn. zm.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484. późn. zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484. późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484. późn. zm.) , 2) oświadczenia złożonego w trybie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484. późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do przedmiotowej umowy, pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, a konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy ze względu na zmianę stawki podatku VAT. 4) Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobra24.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej
pl. Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra
pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOBRA
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
- Rozbudowa sieci wod-kan na potrzeby Osiedla Leśne Zacisze Buk
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- "Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Stara Tuchorza
- Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszowej
- Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem
- Zakup średniego samochodu strażackiego dla OSP Wierzbno
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Osuchów
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem dla OSP Michałowice
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.