eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wymiana izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Piła: Wymiana izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru.
Numer ogłoszenia: 202551 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile , ul. Drygasa 28, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210-57-00, faks 067 212-22-38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru w budynku A Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach tj.: Inspektorat ZUS Chodzież, ul. Mostowa 2, Inspektorat ZUS Czarnków, ul. Kościuszki 87, Inspektorat ZUS Złotów, Al. Piasta 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części B niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.posiadają zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276 z późn. zm.), 3.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę polegającą na montażu optycznych czujek dymu w systemie sygnalizacji pożaru w ilości nie mniejszej niż 20 sztuk. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 1 dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt IV ppkt. 1 lit.: b, c, d, e SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt. 2 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. f SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt. 3 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. g SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276 z późn. zm.), g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi polegającej na montażu optycznych czujek dymu w systemie sygnalizacji pożaru w ilości nie mniejszej niż 20 sztuk wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Piła, ul. Drygasa 28, budynek A - pok. 308..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, pok. 318 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia: Zbigniew Szukajło - Samodzielne Stanowisko BHP i Ppoż. budynek A, pok. 409 -nr tel. (0-67) - 210-58-39, 502-009-298 Marcin Żywica - Wydział Administracyjno - Gospodarczy, budynek A, pok. 408, nr tel. (0-67) - 2105783 Sprawy proceduralne: Andrzej Pyrcz - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, budynek A, pok. 308, nr tel. (067) - 210-58-85 - nr fax. (067) - 212-22-38 lub 210-58-86 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, sala 301, w dniu 17 listopada 2009r. o godz. 10:15..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.