eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Wycinka i pielęgnacja drzew oraz usuwanie krzewów rosnących na mieniu komunalnym i w pasach dróg gminnych Gminy Zabierzów tymścinka 45 sztuk pielęgnacja 265 sztuk usuwanie krzewów na pow.250m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Zabierzów: Wycinka i pielęgnacja drzew oraz usuwanie krzewów rosnących na mieniu komunalnym i w pasach dróg gminnych Gminy Zabierzów tym: ścinka 45 sztuk pielęgnacja 265 sztuk usuwanie krzewów na pow.250m2
Numer ogłoszenia: 202514 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i pielęgnacja drzew oraz usuwanie krzewów rosnących na mieniu komunalnym i w pasach dróg gminnych Gminy Zabierzów tym: ścinka 45 sztuk pielęgnacja 265 sztuk usuwanie krzewów na pow.250m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka i pielęgnacja drzew oraz usuwanie krzewów na mieniu komunalnym i w pasach dróg gminnych Gminy Zabierzów: ścinka 45 szt. pielęgnacja 265 szt. karczowanie krzewów 250m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy którzy : 1) posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3) znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ponadto Wykonawcy muszą spełniać: - wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwoma usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, - mieć w dyspozycji sprzęt: wykazać sprzęt jaki Wykonawca użyje do realizacji zamówienia - wymagane minimum: 2 piły mechaniczne, narzędzia tnące, sprzęt umożliwiający dostęp do korony drzewa (podnośnik, liny) pojazd ciężarowy do transportu gałęzi Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust.III. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do Oferty oświadczenie lub dokumenty wymagane w ust.III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formuła (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenie lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie Wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał .nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne.(załączyć jeżeli dotyczy) 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załącznik jeżeli dotyczy) 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, na załączniku Nr 3 zatytułowanym (Potencjał techniczny), Wymagane minimum potencjału technicznego: 2 piły mechaniczne, narzędzia tnące, sprzęt umożliwiający dostęp do korony drzewa (podnośnik, liny) własny lub dzierżawiony, pojazd ciężarowy do transportu gałęzi 8. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku nr 4 zatytułowanym (Doświadczenie zawodowe) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać (dla każdej wymienionej usługi ) następujące dane: lokalizację, opis, adres inwestora, wartość robót, czas trwania zamówienia. Wymagane minimum: wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 10. Referencje potwierdzające że usługi, o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. 11.W załączniku nr 5 zatytułowanym (Podwykonawcy) żądamy wskazania, jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z oferentem w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie korzystał z usług Podwykonawców, załącza zał. Nr.5 do oferty z adnotacją (nie dotyczy) W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt. 3,4,5 i 6 musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ mozna odebrać w siedzibie Zamawiajacego, Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.