eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu radiowego- sprawa nr 41/ZP/BłiI/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu radiowego- sprawa nr 41/ZP/BłiI/08.
Numer ogłoszenia: 202488 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, fax 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu radiowego- sprawa nr 41/ZP/BłiI/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu radiowego, z podziałem na następujące BLOKI: BLOK 1 - 10 kpl. radiotelefonów przewoźnych typu GM 360 lub równoważnych przystosowanych do montażu rozłącznego, - 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na przód samochodu, - 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na tył samochodu, - 1 kpl. podłączanego do komputera PC zestawu do programowania i strojenia dostarczonych radiotelefonów, BLOK 2 - 23 kpl. zestawów łączności bezprzewodowej do radiotelefonu GP 380 - kamuflowanych z bezprzewodowym PTT COBRA + słuchawka PhonitoDIGITAL lub równoważne. BLOK 3 - 188 szt. akumulatorów do radiotelefonów 31019 firmy RADMOR, - 200 szt. akumulatorów do radiotelefonów MT 2100 firmy MOTOROLA lub równoważne. BLOK 4 - 1 kpl. - stacja retransmisyjna przystosowana do instalacji w samochodzie oraz z możliwością wynoszenia do instalacji zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt VII SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 4a i 4b, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 3. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 4. dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia odnoszący się szczegółowo do wszystkich wymagań i parametrów technicznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, z podaniem typu, nazwy i producenta oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z zalecaną treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 5. oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie urządzenia posiadają aktualne certyfikaty dopuszczające je do ogólnego stosowania, wydane na podstawie obowiązujących w Polsce przepisów. 6. oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu odpowiednich uprawnień do sprzedaży przedmiotu zamówienia, a także świadczenia usług opisanych w projekcie umowy, wraz z potwierdzeniem tego faktu poprzez załączenie do oferty odpowiednich autoryzacji, oświadczeń i upoważnień, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.strazgraniczna.pl/zp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu ds Zamówień Publicznych KGSG, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 5, pokój nr 229..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BLOK 1 10 kpl. radiotelefonów przewoźnych typu GM 360 lub równoważnych przystosowanych do montażu rozłącznego, 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na przód samochodu, 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na tył samochodu, 1 kpl. podłączanego do komputera PC zestawu do programowania i strojenia dostarczonych radiotelefonów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK 1 10 kpl. radiotelefonów przewoźnych typu GM 360 lub równoważnych przystosowanych do montażu rozłącznego, 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na przód samochodu, 5 szt. anten samochodowych kamuflowanych na tył samochodu, 1 kpl. podłączanego do komputera PC zestawu do programowania i strojenia dostarczonych radiotelefonów, sZCZEGółOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMóWIENIA OKREśLA ZAłąCZNIK NR 1 DO siwz,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BLOK 2 23 kpl. zestawów łączności bezprzewodowej do radiotelefonu GP 380 kamuflowanych z bezprzewodowym PTT COBRA + słuchawka PhonitoDIGITAL lub równoważne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 kpl. zestawów łączności bezprzewodowej do radiotelefonu GP 380 - kamuflowanych z bezprzewodowym PTT COBRA + słuchawka PhonitoDIGITAL lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BLOK 3 188 szt. akumulatorów do radiotelefonów 31019 firmy RADMOR, 200 szt. akumulatorów do radiotelefonów MT 2100 firmy MOTOROLA lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 188 szt. akumulatorów do radiotelefonów 31019 firmy RADMOR, 200 szt. akumulatorów do radiotelefonów MT 2100 firmy MOTOROLA lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BLOK 4 1 kpl. stacja retransmisyjna przystosowana do instalacji w samochodzie oraz z możliwością wynoszenia do instalacji zewnętrznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kpl. stacja retransmisyjna przystosowana do instalacji w samochodzie oraz z możliwością wynoszenia do instalacji zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.