eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie remontu pokrycia dachowego i uzupełnienie tynków zabytkowego budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, pl. Kościuszki 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Poznań: Wykonanie remontu pokrycia dachowego i uzupełnienie tynków zabytkowego budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, pl. Kościuszki 4
Numer ogłoszenia: 202460 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136576 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pokrycia dachowego i uzupełnienie tynków zabytkowego budynku A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, pl. Kościuszki 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: budynku zabytkowego A Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, pl. Kościuszki 4. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie obróbek blacharskich o szerokości 50 cm na długości 40 mb, b) przełożenie pasa dachówek w związku z montażem drabinek przeciwśniegowych w ilości 210 mb, c) montaż drabinek przeciwśniegowych na długości 210 mb, d) naprawę tynków zewnętrznych w ilości 40m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentach wymienionych w ust. 3, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace na okres min. 36 miesięcy. 6. Wykonawca na użyte podczas realizacji prac wyroby udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta ale nie krótszej niż 12 miesięcy. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu budynku. 10. Wykonawca w przypadku zaistnienia konieczności zajęcia pasa drogowego, we własnym zakresie dokona niezbędnych zgłoszeń i pokryje koszty związane z zajęciem pasa drogowego. 11. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali harmonogram realizacji prac. 14. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznych uzgodnieniu terminu z Panem Feliksem Kosickim tel. 065-529-49-39.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych BOG-MAR, ul. Św. Marcin 58-64, 61-807 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57100,91

  • Oferta z najniższą ceną: 57100,91 / Oferta z najwyższą ceną: 57100,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.