eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kłodawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Kłodawa: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kłodawa
Numer ogłoszenia: 202433 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kłodawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kłodawa. Zadanie jest podzielone na III części. Część I Sieć wodociągowa z odgałęzieniami w miejscowości Kłodawa rejon ulic Wioślarska i Jeziorna Część II Kanalizacja grawitacyjna w ulicach Jeziornej i Czereśniowej w Kłodawie Część III Przydomowe oczyszczalnie ścieków szt. 67 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I Zakres robót obejmuje: Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE o śr. 110 - 112,50 m odcinek W18 w kierunku węzła Z36 (pomniejszony z całości odcinka W18-Z36 o wykonany wcześniej odcinek sieci o długości 40 m. Odtworzenie nawierzchni drogowych po wykonaniu rurociągów do stanu pierwotnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców sieci tj.: PWiK Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. Część II Zakres robót obejmuje: Wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 dn200 o łącznej długości - 460,54 m, w tym: - odcinek od studni istniejącej na wysokości działki nr 116/1-S74-S86 - odcinek S86-S88 Wykonanie odgałęzień kanalizacji grawitacyjnej do granicy działek z rur PVC-U SN8 dn160 o łącznej długości 18,86 m, w tym: - do granicy działki nr 613/5 L=5,76 m - do granicy działki nr 612/2 L=4,89 m - do granicy działki nr 1222/10 L=5,49 m - do granicy działki nr 616/1 L=2,72 m Montaż studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych dn 1200 - 4 szt. Montaż studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych dn 1000 - 1 szt. Montaż studni kanalizacyjnych monolitycznych z tworzywa sztucznego dn 600 - 11 szt. Odtworzenie nawierzchni drogowych po wykonaniu rurociągów do stanu pierwotnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców sieci tj.: PWiK Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. oraz ENEA Operator Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. Część III Zakres robót obejmuje wykonanie 67 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w tym: 2RLM Drenaż szt. 6 (Rybakowo dz. nr 6, Zdroisko dz. nr 55/17, Zdroisko dz. nr 52/9, Santoczno dz. nr 27/4, Lipy dz. nr 65/3, Rybakowo dz. nr 46) 2RLM Drenaż pompa szt. 3 (Rybakowo dz. nr 122/12, 122/13, Rybakowo dz. nr 116/18, Rybakowo dz. nr 116/17) 3RLM Drenaż szt. 5 (Santoczno dz. nr 40/8, Santoczno dz. nr 69, Santocko dz. nr 210/1, Łośno dz. nr 470/1, Lipy dz. nr 65/15) 3RLM Drenaż pompa szt. 2 (Rybakowo dz. nr 21, Rybakowo dz. nr 14) 4RLM Drenaż szt. 11 (Rybakowo dz. nr 19/2, Zdroisko dz. nr 47/11, Zdroisko dz. nr 45/4, 45/5, Zdroisko dz. nr 38/42, Santoczno dz. nr 34/2, Łośno dz. nr 34/4, Łośno dz. nr 43, Łośno dz. nr 178, Rybakowo dz. nr 141/7, 141/17, Rybakowo dz. nr 141/9, 141/18, Rybakowo dz. nr 116/21) 4RLM Drenaż pompa szt. 5 (Zdroisko dz. nr 55/7, Zdroisko dz. nr 16/3, Zdroisko dz. nr 57/1, 56/6, Łośno dz. nr 102/2, Rybakowo dz. nr 565) 5RLM Drenaż szt. 5 (Łośno dz. nr 181, Mszaniec dz. nr 1081/9, Rybakowo dz. nr 101, Rybakowo dz. nr 116/3, Zdroisko dz. nr 56/5) 5RLM Drenaż pompa szt. 1 (Santocko dz. nr 53/1, 53,3) 6RLM Drenaż szt. 5 (Zdroisko dz. nr 31, 32, Zdroisko dz. nr 28/6, 28/9, Łośno dz. nr 95, Łośno dz. nr 84/3, 84/2, Łośno dz. nr 45) 6RLM Drenaż pompa szt. 3 (Rybakowo dz. nr 24, Zdroisko dz. nr 19/1, 19/11, Santoczno dz. nr 22/3, 22/4) 7RLM Drenaż szt. 1 (Łośno dz. nr 102/2) 4RLM Naturalna roślinno - stawowa studnia chłonna szt. 1 (Łośno dz. nr 40/2) 4RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 10 (Rybakowo dz. nr 22, Rybakowo dz. nr 19/1, Rybakowo dz. nr 15, Zdroisko dz. nr 12, Santoczno dz. nr 96/4, Santoczno dz. nr 78/1, Rybakowo dz. nr 139/2, 139/3, Łośno dz. nr 23/3, Łośno 100/11, 100/14, Rybakowo dz. nr 108/3) 6RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 5 (Rybakowo dz. nr 1/3, Zdroisko dz. nr 37/4, Łośno dz. nr 54/13, Łośno dz. nr 14, 13/2, Łośno dz. nr 155/1, 155/2) 6RLM Naturalna studnia chłonna szt. 1 (Rybakowo dz. nr 20) 8RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 2 (Rybakowo dz. nr 27/1, Łośno dz. nr 549/1) 10RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 1 (Santoczno dz. nr 30/2, 30/5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz badania geologiczne - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wybudować oczyszczalnię ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, 2) wykonać zasilanie elektryczne, 3) dokonać rozruchu technicznego i technologicznego. 4) w listopadzie 2014 przedstawić Zamawiającemu badania jakości oczyszczonych ścieków (potwierdzających zachowanie parametrów oczyszczania). Pobranie próbek ścieków oraz badanie jakości ścieków oczyszczonych w wykonanych oczyszczalniach muszą być wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonywania tych badań. Raport musi zawierać dokumenty potwierdzające, że ściek oczyszczony uzyskał parametry określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006 (Dz. U. nr 137; poz. 984) w sprawie klasyfikacji wód oraz warunków, jakim powinny odpowiadać ścieki odprowadzane do wód lub ziemi wraz ze zmianami Dz. U. z 19.02.2009r. 5) przywrócić teren nieruchomości do stanu sprzed budowy oczyszczalni ścieków tj. w szczególności odtworzyć nawierzchnie z kostki, żwiru itp. elementów. Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest uzyskać pisemne potwierdzenie od każdego z właścicieli nieruchomości, na których została wybudowana oczyszczalnia ścieków w zakresie prawidłowego jej funkcjonowania, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja i uporządkowanie terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego całego zadania. 6) wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla każdej oczyszczalni ścieków, 7) indywidualnie przeszkolić użytkowników oczyszczalni ścieków w zakresie jej obsługi i dostarczyć im instrukcję obsługi. Na powyższe czynności przedstawić Zamawiającemu stosowny protokół podpisany przez użytkowników oczyszczalni ścieków. 8) zgłosić zamontowane oczyszczalnie ścieków do eksploatacji (dopełnienie wszystkich formalności) zgodnie z: a) Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 ze zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz. U. nr 130 poz. 880). c) Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 ze zm.). d) Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225 poz. 1635 ze zm.), 9) udzielić 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, wbudowane urządzenia i materiały licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi być niezależna od gwarancji udzielonych przez poszczególnych producentów materiałów i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że przewidziana liczba przydomowych oczyszczalni ścieków) może ulec zmniejszeniu w przypadku wycofania zgody na wybudowanie oczyszczalni na danej nieruchomości przez jej właściciela. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości przydomowych oczyszczalni ścieków niż te, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej użyte zostały nazwy własne producentów urządzeń, materiałów mają one charakter przykładowy. Dopuszcza się składanie ofert zawierających urządzenia materiały innych producentów niż wskazane w dokumentacji projektowej tj. urządzenia, materiały równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z decyzjami pozwolenia na budową lub dokonanymi zgłoszeniami robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.21-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: a) w zakresie części I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) b) w zakresie części II - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100) c) w zakresie części III - 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100) Zamawiający zaleca, aby wadium wnieść oddzielnie dla każdej z części.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 200 000,00 zł brutto, polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub budowie oczyszczalni ścieków lub przydomowych oczyszczalni ścieków - warunek dotyczy części II i III. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w zakresie części I.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną mu powierzone tj.: a) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) - warunek dotyczy wszystkich części. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę brutto minimum: a) w zakresie realizacji części I - 20 000,00 zł, b) w zakresie realizacji części II - 200 000,00 zł c) w zakresie realizacji części III - 250 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: 1) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia sporządzonego według załącznika nr 7 do SIWZ lub innego dokumentu, z którego takie zobowiązanie będzie wynikać. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi być złożone w formie pisemnej i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - EFRROW.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sieć wodociągowa z odgałęzieniami w miejscowości Kłodawa rejon ulic Wioślarska i Jeziorna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE o śr. 110 - 112,50 m odcinek W18 w kierunku węzła Z36 (pomniejszony z całości odcinka W18-Z36 o wykonany wcześniej odcinek sieci o długości 40 m. Odtworzenie nawierzchni drogowych po wykonaniu rurociągów do stanu pierwotnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców sieci tj.: PWiK Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. oraz ENEA Operator Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kanalizacja grawitacyjna w ulicach Jeziornej i Czereśniowej w Kłodawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 dn200 o łącznej długości - 460,54 m, w tym: - odcinek od studni istniejącej na wysokości działki nr 116/1-S74-S86 - odcinek S86-S88 Wykonanie odgałęzień kanalizacji grawitacyjnej do granicy działek z rur PVC-U SN8 dn160 o łącznej długości 18,86 m, w tym: - do granicy działki nr 613/5 L=5,76 m - do granicy działki nr 612/2 L=4,89 m - do granicy działki nr 1222/10 L=5,49 m - do granicy działki nr 616/1 L=2,72 m Montaż studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych dn 1200 - 4 szt. Montaż studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych dn 1000 - 1 szt. Montaż studni kanalizacyjnych monolitycznych z tworzywa sztucznego dn 600 - 11 szt. Odtworzenie nawierzchni drogowych po wykonaniu rurociągów do stanu pierwotnego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców sieci tj.: PWiK Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przydomowe oczyszczalnie ścieków szt. 67.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie 67 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w tym: 2RLM Drenaż szt. 6 (Rybakowo dz. nr 6, Zdroisko dz. nr 55/17, Zdroisko dz. nr 52/9, Santoczno dz. nr 27/4, Lipy dz. nr 65/3, Rybakowo dz. nr 46) 2RLM Drenaż pompa szt. 3 (Rybakowo dz. nr 122/12, 122/13, Rybakowo dz. nr 116/18, Rybakowo dz. nr 116/17) 3RLM Drenaż szt. 5 (Santoczno dz. nr 40/8, Santoczno dz. nr 69, Santocko dz. nr 210/1, Łośno dz. nr 470/1, Lipy dz. nr 65/15) 3RLM Drenaż pompa szt. 2 (Rybakowo dz. nr 21, Rybakowo dz. nr 14) 4RLM Drenaż szt. 11 (Rybakowo dz. nr 19/2, Zdroisko dz. nr 47/11, Zdroisko dz. nr 45/4, 45/5, Zdroisko dz. nr 38/42, Santoczno dz. nr 34/2, Łośno dz. nr 34/4, Łośno dz. nr 43, Łośno dz. nr 178, Rybakowo dz. nr 141/7, 141/17, Rybakowo dz. nr 141/9, 141/18, Rybakowo dz. nr 116/21) 4RLM Drenaż pompa szt. 5 (Zdroisko dz. nr 55/7, Zdroisko dz. nr 16/3, Zdroisko dz. nr 57/1, 56/6, Łośno dz. nr 102/2, Rybakowo dz. nr 565) 5RLM Drenaż szt. 5 (Łośno dz. nr 181, Mszaniec dz. nr 1081/9, Rybakowo dz. nr 101, Rybakowo dz. nr 116/3, Zdroisko dz. nr 56/5) 5RLM Drenaż pompa szt. 1 (Santocko dz. nr 53/1, 53,3) 6RLM Drenaż szt. 5 (Zdroisko dz. nr 31, 32, Zdroisko dz. nr 28/6, 28/9, Łośno dz. nr 95, Łośno dz. nr 84/3, 84/2, Łośno dz. nr 45) 6RLM Drenaż pompa szt. 3 (Rybakowo dz. nr 24, Zdroisko dz. nr 19/1, 19/11, Santoczno dz. nr 22/3, 22/4) 7RLM Drenaż szt. 1 (Łośno dz. nr 102/2) 4RLM Naturalna roślinno - stawowa studnia chłonna szt. 1 (Łośno dz. nr 40/2) 4RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 10 (Rybakowo dz. nr 22, Rybakowo dz. nr 19/1, Rybakowo dz. nr 15, Zdroisko dz. nr 12, Santoczno dz. nr 96/4, Santoczno dz. nr 78/1, Rybakowo dz. nr 139/2, 139/3, Łośno dz. nr 23/3, Łośno 100/11, 100/14, Rybakowo dz. nr 108/3) 6RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 5 (Rybakowo dz. nr 1/3, Zdroisko dz. nr 37/4, Łośno dz. nr 54/13, Łośno dz. nr 14, 13/2, Łośno dz. nr 155/1, 155/2) 6RLM Naturalna studnia chłonna szt. 1 (Rybakowo dz. nr 20) 8RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 2 (Rybakowo dz. nr 27/1, Łośno dz. nr 549/1) 10RLM Naturalna roślinno - stawowa szt. 1 (Santoczno dz. nr 30/2, 30/5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz badania geologiczne - załącznik nr 11 do SIWZ oraz STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wybudować oczyszczalnię ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, 2) wykonać zasilanie elektryczne, 3) dokonać rozruchu technicznego i technologicznego. 4) w listopadzie 2014 przedstawić Zamawiającemu badania jakości oczyszczonych ścieków (potwierdzających zachowanie parametrów oczyszczania). Pobranie próbek ścieków oraz badanie jakości ścieków oczyszczonych w wykonanych oczyszczalniach muszą być wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonywania tych badań. Raport musi zawierać dokumenty potwierdzające, że ściek oczyszczony uzyskał parametry określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006 (Dz. U. nr 137; poz. 984) w sprawie klasyfikacji wód oraz warunków, jakim powinny odpowiadać ścieki odprowadzane do wód lub ziemi wraz ze zmianami Dz. U. z 19.02.2009r. 5) przywrócić teren nieruchomości do stanu sprzed budowy oczyszczalni ścieków tj. w szczególności odtworzyć nawierzchnie z kostki, żwiru itp. elementów. Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest uzyskać pisemne potwierdzenie od każdego z właścicieli nieruchomości, na których została wybudowana oczyszczalnia ścieków w zakresie prawidłowego jej funkcjonowania, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja i uporządkowanie terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego całego zadania. 6) wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla każdej oczyszczalni ścieków, 7) indywidualnie przeszkolić użytkowników oczyszczalni ścieków w zakresie jej obsługi i dostarczyć im instrukcję obsługi. Na powyższe czynności przedstawić Zamawiającemu stosowny protokół podpisany przez użytkowników oczyszczalni ścieków. 8) zgłosić zamontowane oczyszczalnie ścieków do eksploatacji (dopełnienie wszystkich formalności) zgodnie z: a) Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 ze zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz. U. nr 130 poz. 880). c) Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 ze zm.). d) Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225 poz. 1635 ze zm.), 9) udzielić 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, wbudowane urządzenia i materiały licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi być niezależna od gwarancji udzielonych przez poszczególnych producentów materiałów i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że przewidziana liczba przydomowych oczyszczalni ścieków) może ulec zmniejszeniu w przypadku wycofania zgody na wybudowanie oczyszczalni na danej nieruchomości przez jej właściciela. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości przydomowych oczyszczalni ścieków niż te, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.