eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nowych zestawów komputerowych i komputerów przenośnych oraz dostawa urządzeń fotokopiujących, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych, czytników kart SD i kart pamięci typu SD.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nowych zestawów komputerowych i komputerów przenośnych oraz dostawa urządzeń fotokopiujących, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych, czytników kart SD i kart pamięci typu SD.
Numer ogłoszenia: 202417 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257600 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nowych zestawów komputerowych i komputerów przenośnych oraz dostawa urządzeń fotokopiujących, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych, czytników kart SD i kart pamięci typu SD..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nowych zestawów komputerowych i komputerów przenośnych oraz dostawa urządzeń fotokopiujących, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych, czytników kart SD i kart pamięci typu SD, w tym: 1) Komputer osobisty - 51 szt. 2) Komputer przenośny - 2 szt. 3) Urządzenia wielofunkcyjne (mono) - 4 szt. 4) Części, akcesoria i wyroby do komputerów: a) Dysk twardy 3,5 o pojemności 4TB, interfejs min. SATA III - 1 szt. b) Dysk twardy 3,5 o pojemności 2TB, interfejs min. SATA III, kompatybilny z urządzeniem QNAP Turbo NAS TS-439 Pro II - 5 szt. c) Karta pamięci typu SD o pojemności 1GB - 10 szt. d) Zewnętrzny czytnik kart pamięci SD/MD, podłączany do komputera przez USB z dołączonym okablowaniem - 3 szt. 5) Urządzenia fotokopiujące: a) Kserokopiarka monochromatyczna poleasingowa - 1 szt. b) Kserokopiarka kolorowa poleasingowa - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48.99.10.00 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 Komputer przenośny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. J., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6580,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6580,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6580,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. J., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4310,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3198,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.