eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Zielona Góra: remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap
Numer ogłoszenia: 202412 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych im.Tadeusza Kościuszki w Zielonej Górze , ul. Botaniczna 50, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451-39-51, faks 0-68 451-39-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budowlanka.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont sali sportowej Zespołu szkół Budowlanych przy ul. Botanicznej 50 w Zielonej Górze - I Etap . 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem wykonawczym opracowanym przez KomEksBud s.c. Biuro Ekspertyz Budowlanych i Usług Komputerowych w Zielonej Górze, ul. Działkowa 19A. stanowiącą załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) -branża ogólnobudowlana i elektryczna stanowiące załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ; 3.W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą : 3.1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: a) roboty rozbiórkowe - wykucie okien (139m2), drzwi (9,2m2) i parapetów wewnętrznych (40,6m), b) podmurowanie otworów okiennych bloczkami z betonu komórkowego ( 8,8m3) wraz wykonaniem tynków wewnętrznych (36,5m2) i zewnętrznych (36,5m2)oraz założeniem parapetów zewnętrznych blachy powlekanej (24,4m2), c) montaż okien aluminiowych stałych (64,8m2) i uchylnych dwuczęściowych (37,7m2) wraz z mechanizmem uchylania, przeszklonych poliwęglanem trójkomorowym i malowanych proszkowo d) montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, przeszklonych szybą pojedyńczą bezpieczną laminowaną (3,1m2), e) montaż drzwi wzmocnionych (wrota dwuskrzydłowe) z blachy ocynkowanej z wypełnieniem z wełny mineralnej (6,1m2), malowanych proszkowo 3.2. Wymiana nawierzchni sportowej sali (242m2), w tym: a) rozbiórka istn. parkietu, b) wykonanie izolacji z foli paroszczelnej, c) ułożenie płyt rozdzielających wilgocioodpornych gr.10cm w dwóch warstwach, d) ułożenie nawierzchni sportowej poliuretanowej o gr. 4-5mm wraz z listwami przyściennymi i wymalowaniem linii do koszykówki i siatkówki, e) wykonanie wentylacji mechanicznej przestrzeni podpodłogowej 3.3. Roboty wykończeniowe (malarskie), w tym: a) przygotowanie i malowanie ścian farba alkilową (391m 2), b) przygotowanie powierzchni stropu z płyt korytkowych wraz z szpachlowaniem (339m2) i uzupełnieniem ubytków w tynku (17m2), c) wykonanie tynku nakrapianego metodą natryskową na podkładzie z farby akrylowej dyspersyjnej (339m2) (np. w systemie Sto-ispo), d) konserwacja konstrukcji kratownic dachowych (56m2), w tym: czyszczenie do St2, malowanie farba podkładową epoksydową i ognioodporną (R15) oraz nawierzchniową poliuretanową dwuskładnikową, e) montaż siatki ochronnej polipropylenowej(242m2) pod konstrukcją dźwigarów, 3.4. Montaż rusztowań rurowych: zewnętrznych (154m2) i wewnętrznych (242m2). 3.5. Wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, w tym: a) montaż nawiewników ściennych NP150 (7 szt.) pod oknami w ścianie z bloczków z betonu komórkowego (kanał z blachy ocynkowanej, czerpnia i żaluzja z blachy chromowej) b) montaż wywietrzaków dachowych d=200mm ( 3szt) wraz z przejściami dla dachów papowych c) montaż wentylatorów dachowych WD-20 z tłumikiem i podstawą dachową B/II/200 na kominie murowanym z cegły klinkierowej, wylot z sali przez kratkę i kanał wentylacyjny o przekroju 200*400mm (3kpl). Sterowanie wentylatorami ze skrzynki zasilająco-sterującej za pomocą termostatu i regulatora obrotów (1kpl). d) wykonanie przebić instalacyjnych w ścianie ceramicznej (3szt) i płytach betonowych (6szt), e) wymurowanie kominów dla przewodów wentylacyjnych i wentylatorów z cegły klinkierowej (3*0,5m) 3.6. Roboty elektryczne sali i magazynku, w tym: a) wykonanie linii zasilającej z RG do RGS przewodem 5*LgY16mm2 w istn korytkach (210m) i w rurze winidurowe n/t (170m) wraz z montażem rozdzielnicy RGS (1 kpl), b) montaż rozdzielnicy TSO i wykonanie zasilania przewodami YDY 5*4mm2 (10m) z RGS c) montaż rozdzielnicy RSW (wentylacja) i wykonanie zasilania przewodami YDY 5*2,5mm2 (13m) z RGS d) wykonanie obwodów oświetlenia, gniazd wtykowych i urządzeń wentylacji przewodami YDYp 3*1,5mm2 (182m), YDYp 3*2,5mm2 (248m) i YDYp 4*2,5mm2 (48m), e) montaż wyłącznika (1 szt), gniazd (8 szt) i urządzeń wentylacyjnych (7szt), f) montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych 4*80W z siatką ochronną (14kpl) i 2*58W (2 kpl), g) montaż opraw (1*8W 3h) i modułów awaryjnych (3 kpl), h) wykonanie badań, pomiarów i skuteczności zerowania i) roboty demontażowe istniejącej instalacji i urządzeń.. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR, projekcie budowlanym o których mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych , instalacyjnych - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 5.2.pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 5.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 5.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 5.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.7.po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zadania w zakresie budowy lub remontów lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o minimalnej wartości 150.000,00 zł brutto każde ,udokumentowane, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności do kierowania robotami budowlanymi , należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118-tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ, - oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia,której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ, - dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 9 do SIWZ - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ, - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budowlanka.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego gabinet kierownika gospodarczego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.