eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Wilków i jej jednostek organizacyjnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Wilków: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Wilków i jej jednostek organizacyjnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO.
Numer ogłoszenia: 202298 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Wilków i jej jednostek organizacyjnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Wilków i jej jednostek organizacyjnych o wartości nie przekraczającej 200 000 EURO. Wielkość zamówienia obejmującego poniższe punkty poboru wynosi - 1 086 069 kWh. BUDYNKI: 1. Cegielnia 2. Gimnazjum w Wilkowie 3. Gminna świetlica- Zastów Polanowski 4. Hydrofornia Lubomirka 5. Lokal mieszkalny Dobre 44 6. Obiekt Sportowy Kolonia Szczekarków 43 7. OSP Dobre 8. OSP Rogów 9. OSP Wilków 10. Remiza Strażacka Wólka Polanowska 11. P.P.H. AGRO Sp. z o.o. Rogów 12. P.P.H. AGRO Sp. z o.o.. Urządków 13. Przepompownia Ścieków w Zagłobie 14. Przepompownia Wody Podgórz Dz. 210/1 15. Remiza OSP Kosiorów 16. Remiza OSP Żmijowiska 17. Szkoła Podstawowa Dobre 13 18. Szkoła Podstawowa Dobre 13 19. Szkoła Podstawowa w Rogowie 20. Szkoła Podstawowa w Wilkowie 21. Szkoła Podstawowa Wilków 22. Szkoła Wólka Polanowska 23. Świetlica wiejska Podgórz 45 24. Świetlica wiejska Kępa Chotecka 30 25. Budynek Administracyjny Urzędu Gminy Wilków 26. Zespół Szkół Publicznych Zagłoba OŚWIETLENIE ULICZNE: 1. Oświetlenie Drogowe Dobre 2. Oświetlenie Drogowe St. 1 Zastów Kaczmarski 3. Oświetlenie Drogowe Zarudki 4. Oświetlenie uliczne Stacja Transformatorowa nr 2 5. Oświetlenie uliczne Żmijowiska 6. Oświetlenie uliczne Kępa Chotecka St. 4 7. Oświetlenie uliczne Kłodnica 1 8. Oświetlenie uliczne Kłodnica 2 9. Oświetlenie uliczne Kolonia Wilków 2 10. Oświetlenie uliczne Lubomirka 11. Oświetlenie uliczne Lubomirska 1 12. Oświetlenie uliczne Machów 13. Oświetlenie uliczne Majdany 14. Oświetlenie uliczne Podgórz 15. Oświetlenie uliczne Rogów 1 16. Oświetlenie uliczne Rogów 2 17. Oświetlenie uliczne Rogów 3 18. Oświetlenie uliczne Rybaki 3 19. Oświetlenie uliczne St. 2 Brzozowa 20. Oświetlenie uliczne St. 3 Brzozowa 21. Oświetlenie uliczne St. 1 Brzozowa 22. Oświetlenie uliczne St. 1 Rybaki 23. Oświetlenie uliczne St. 2 Rybaki 24. Oświetlenie uliczne St. 4 Kąty 25. Oświetlenie uliczne St. 4 Wilków 26. Oświetlenie uliczne St. 5 Dobre 27. Oświetlenie uliczne St. Dobre 28. Oświetlenie uliczne St.1 Dobre 29. Oświetlenie uliczne Szczekarków 2 30. Oświetlenie uliczne Kolonia Szczekarków 4 31. Oświetlenie uliczne Szczekarków 1 32. Oświetlenie uliczne Szkuciska 33. Oświetlenie uliczne Wilków 1 34. Oświetlenie uliczne Wilków 5 35. Oświetlenie uliczne Wilków 6 36. Oświetlenie uliczne Wólka Polanowska 1 37. Oświetlenie uliczne Wólka Polanowska 2 38. Oświetlenie uliczne Zagłoba 1 39. Oświetlenie uliczne Zastów Polanowski.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji. Zamówienie uzupełniające będzie w zakresie do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku gdy Wykonawca posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania Umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: -Cena określona w ust. 1 ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. -Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego punktu poboru nie objętego Załącznikiem nr 1 do Umowy lub dla punktu, w którym nastąpił znaczący przyrost zużycia energii elektrycznej w związku z dokonaną rozbudową, będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego Załącznika nr 1 bez konieczności renegocjowania warunków Umowy. Zamawiający ma prawo dołączyć nowe punkty poboru na warunkach określonych w Umowie na podstawie zmiany przedmiotowego Załącznika nr 1, lecz w zakresie nie przekraczającym ilości pobranej energii elektrycznej określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz §2 Umowy. -Strony postanawiają, że na wniosek Zamawiającego możliwe jest zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru ujętych w Załączniku nr 1 i nie stanowi ono rozwiązania całej Umowy chyba, że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie punkty poboru określone w Załączniku nr 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków Pokój nr 107 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.