eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Kompleksowy remont i rozbudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wieluń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Wieluń: Kompleksowy remont i rozbudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 202281 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont i rozbudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wieluń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja energooszczędnego programu remontu oświetlenia w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej, rozbudowy systemu oświetlenia wraz z wykonaniem niezbędnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz wdrożenia systemowego sterowania oświetleniem, a także systemowe sterowanie oświetleniem, obniżające energochłonność zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i zmniejszająca zużycie energii elektrycznej, finansowana z uzyskanych oszczędności w kosztach zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia, po zrealizowaniu całości prac bez udziału środków finansowych oraz zaciągania i poręczania kredytu przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy zadania: -remont oświetlenia - wymiana punktów świetlnych jeden za jeden w zakresie istniejącej sieci oświetleniowej - na 3684 punkty świetlne wymianie podlega 1938 punktów świetlnych, -rozbudowa oświetlenia na słupach z istniejącą siecią oświetleniową - 19 punktów świetlnych, -rozbudowa oświetlenia na słupach z istniejącą siecią nn. - 40 punktów świetlnych, -rozbudowa oświetlenia na projektowanych słupach - 35 punktów świetlnych, -zmiana sterowania oświetleniem, -wyprowadzenie punktów zapalania ze stacji transformatorowych do szafek wolnostojących, -przygotowanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych i wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, -wdrożenie sterowania oświetleniem zwane dalej jako systemowe sterowanie dla uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej i w kosztach energii elektrycznej oświetlenia, -systemowe sterowanie oświetleniem drogowym po jego wdrożeniu przez okres 3 lat spłaty zadania, -sfinansowanie całego zakresu robót ze środków Wykonawcy, -spłacenie przez Zamawiającego zobowiązań po zrealizowaniu przez Wykonawcę całości prac objętych zamówieniem z uzyskanych oszczędności w kosztach zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia, -w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona również unieszkodliwienie powstałych odpadów niebezpiecznych (lampy rtęciowe) zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62) Celem przeprowadzenia kompleksowego remontu systemu oświetlenia ulicznego wraz z rozbudową oświetlenia na terenie miasta i gminy Wieluń będzie: -unowocześnienie oświetlenia, poprawa jego jakości i standardu, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego w pasie drogi, -obniżenie energochłonności zainstalowanych urządzeń oświetleniowych, zmniejszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, zmniejszenie kosztów konserwacji oświetlenia, -wdrożenie energooszczędnego, trwałego i niezawodnego, o najwyższych i ściśle określonych parametrach technicznych, użytkowych i fotometrycznych sprzętu oświetleniowego gwarantującego obniżenie mocy zainstalowanej oraz odpowiednio wysoki standard oświetlenia, -wdrożenie systemowego sterowania oświetleniem celem bieżącego on-linowego sterowania i zarządzania oświetleniem dla stosowania racjonalnego czasu użytkowania oświetlenia drogowego. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia wraz z wymogami dot. spełnienia przez sprzęt oświetleniowy określonych parametrów technicznych, użytkowych i fotometrycznych będą zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 90.10.00.00 - 90.10.00.00 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 92.12.12.00 - 92.12.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Do wniesienia wadium (w przewidzianych formach: art.45, ust. 6 ustawy Pzp.) zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1 Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. 1.3 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2 Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. a)Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli roczny obrót w trzech ostatnich latach (2006, 2007, 2008 r.) wynosił nie mniej niż 4.000.000 zł za każdy rok. Wykonawca musi przedłożyć i wykazać informację określającą obrót, zysk oraz zobowiązania i należności (zgodnie z załącznikiem nr 4 dołączonym do niniejszych warunków) - ocenie podlegać będzie: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obrót, zysk oraz zobowiązania i należności za okres 3 lat obrotowych, (tj. 2006 r, 2007 r. 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. b)Wykonawca musi wykazać się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 2.1.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: Warunki określone w pkt 2.1 muszą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. co najmniej a) 2 brygady 2-osobowe do prac w technologii pod napięciem z uprawnieniami SEP i zaświadczeniami uprawniającymi do pracy pod napięciem b)dwóch projektantów z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, c)jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego d)ośmiu elektryków z uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji - grupa E. 2.2.1 Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.2 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.3 Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego tj. mieć do dyspozycji co najmniej jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: L.p.Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 A Sprzęt Podnośnik montażowy 5 szt Generator prądotwórczy 5 szt Dźwig 1 szt Minikoparka 1 szt B Środki transportu Samochód ciężarowy do 10 t 1 szt 2.3.1 Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.3 winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.4 Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. musi wykazać, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł każde. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty polegające na wykonaniu energooszczędnego remontu oświetlenia lub/i rozbudowy oświetlenia lub/i budowy oświetlenia ulic i dróg. b) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej jedną inwestycję oświetlenia drogowego wraz z jej finansowaniem w sposób umożliwiający jej spłatę przez okres nie krótszy niż 8 lat. c) wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace projektowe dotyczące rozbudowy lub/i budowy oświetlenia ulicznego o zakresie nie mniejszym niż 30 punktów świetlnych. d) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie związane z wdrożeniem systemowego sterowania oświetleniem i co najmniej jedno zamówienie związane z systemowym sterowaniem oświetleniem drogowym. e) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane w zakresie remontu oświetlenia drogowego o ilości punktów świetlnych nie mniejszej niż 1000 opraw każda. 2.4.1 Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.4 winny spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek ten nie dotyczy instytucji finansującej realizację inwestycji składającej wspólną ofertę z Wykonawcą inwestycji. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy Wykonawcy). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy Wykonawcy). 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy Wykonawcy). 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy Wykonawcy). 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy Wykonawcy). 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt. 2. rozdz. IV warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1.Załącznik Nr 4 - Informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 2.2 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obrót, zysk oraz zobowiązania i należności za okres 3 lat obrotowych, (tj. 2006 r, 2007 r. 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 2.1.a) rozdz. IV niniejszych warunków (dotyczy Wykonawcy). 2.3 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 2.1.b) rozdz. IV niniejszych warunków (dotyczy Wykonawcy). 2.4. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 (Potencjał kadrowy) zamieszczonego w niniejszych warunkach udziału w postępowaniu. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2. rozdz. IV niniejszych warunków. Do wykazu winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień: a/ uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji - grupa E i zaświadczenia uprawniające do pracy pod napięciem - 4 osoby b/ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - 2 osoby c/ uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba d/ ośmiu elektryków z uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji - grupa E. (dotyczy Wykonawcy) Jeżeli w wykazie - Załącznik nr 1 Potencjał kadrowy, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 - Potencjał techniczny zamieszczonego w niniejszych warunkach udziału w postępowaniu. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.3. rozdz. IV niniejszych warunków (dotyczy Wykonawcy). Jeżeli w wykazie - Załącznik nr 2 Potencjał techniczny, wykonawca wskaże sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia 2.6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3, załącznika nr 3 1 i załącznika nr 3/2 zamieszczonego w niniejszych warunkach udziału w postępowaniu. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 2.4. rozdz. IV niniejszych warunków. Do informacji winny być dołączone dokumenty (protokoły odbiorów, referencje, itp.) potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie (dotyczy Wykonawcy). 2.7. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 2.4.b. rozdz. IV niniejszych warunków - doświadczenie Wykonawcy w zakresie finansowania inwestycji oświetlenia drogowego w sposób umożliwiający jej spłatę przez okres nie krótszy niż 8 lat należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu harmonogramy spłat, wyciągi z umów itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Pokoju nr 1 - Biuro obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Wieluniu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.