eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Jasło: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 202169 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180607 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Domu Pomocy Społecznej w Foluszu w ramach projektu Poprawa jakości usług świadczonych przez DPS w Foluszu poprzez wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych w pawilonach, zagospodarowanie terenu oraz podniesienie kwalifikacji personelu, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia w zakresie Rehabilitacja społeczna mieszkańców przy wykorzystaniu gabinetów rehabilitacji i ścieżki zdrowia, jako rodzaju wsparcia społecznego umożliwiającego uaktywnienie mieszkańców pod względem fizycznym i pozwalającego na nabycie umiejętności funkcjonowania w środowisku osób zdrowych, a tym samym zapobieganie stygmatyzacji i wykluczeniu społecznemu - dla 4 grup szkoleniowych o łącznej liczbie 120 osób. Szczegółowy opis, program, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Szkolenie realizowane będzie w Domu Pomocy Społecznej w Foluszu (sala szkoleniowa zostanie udostępniona Wykonawcy bezpłatnie - sala nie jest wyposażona w przyrządy szkoleniowe). 4. Wykonawca zapewni materiały, narzędzia i urządzenia potrzebne do przeprowadzenia szkolenia. 5. Szkolenie będzie przeprowadzane w 4 grupach w trybie jednodniowym dla każdej grupy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6. Każda grupa musi być szkolona w innym terminie. Termin realizacji poszczególnych szkoleń powinien mieścić się w terminach podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Dokładne terminy konkretnych szkoleń zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 7. Czas trwania szkolenia - nie dłużej niż 6 godzin zegarowych dziennie od godz. 8 do godz. 15. Przerwy kawowe, obiadowe, itp nie są wliczane w wyżej wymieniony czas trwania szkolenia i muszą być odpowiednio zaplanowane przez prowadzącego szkolenie. 8. Część zajęć powinna mieć charakter warsztatowy. 9. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe oznakowane logotypami projektu: w tym długopis, notatnik, konspekty tekstowe zawierające treść szkolenia. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkoleń każdego dnia catering w postaci; - zimnych napojów - woda bez ograniczeń, soki - dostępne na sali wykładowej w czasie szkolenia, - ciepłych napojów - przerwa kawowa między godziną 10:30 a 11:00 - kawa, herbata, - suchego prowiantu (ciastka), - owoce - dostępne na sali wykładowej, - gorącego posiłku w postaci drugiego dania obiadowego w godzinach między 12:00 a 13:00, składającego się z: a) schab panierowany, ziemniaki, surówka lub b) placek po węgiersku i zestaw surówek lub c) mięso drobiowe w postaci de-volaille, ryż, albo kasza kus-kus i zestaw surówek. Obiad powinien być podany w stołówce pracowniczej DPS. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia każdemu z uczestników szkolenia certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia. 12. Wzór certyfikatu musi być ustalony z Zamawiającym. Certyfikat musi zawierać informacje o projekcie, w ramach którego realizowane będzie szkolenie, informacje o dofinansowaniu oraz niezbędne logotypy. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych. 14. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) z przebiegu kształcenia w tym w szczególności: - list obecności uczestników zajęć - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - potwierdzenia odbycia szkolenia BHP - potwierdzone za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia), - dziennika zajęć (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu szkolenia), - certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (przekazanie Zamawiającemu potwierdzonej kopii dokumentu po zakończeniu szkolenia), - list potwierdzający odbiór certyfikatów przez uczestników (przekazanie Zamawiającemu oryginału dokumentu po zakończeniu szkolenia). Wymagane dokumenty powinny być przekazane Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu szkolenia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu harmonogramu zajęć na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć. 16. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli monitorującej na każdym etapie realizacji szkolenia. 17. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego (najpóźniej w dniu następnym od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu nauczania. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet jakościowych z uczestnikami projektu dotyczących realizowanego szkolenia (ankiety zostaną przygotowane przez Zamawiającego). 19. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Szczegółowy opis programu szkoleń znajduje się w załączniku nr 7 do siwz. http://sppw.rops.rzeszow.pl/index.php/zalecenia-i-wytyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAJOS CONSULTING Rafał Stelmasik, ul. C.K. Norwida 1, 37-550 Radymno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11525,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.