eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór wykonawcy zadania pn. 1.Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniemRealizacja PONE na terenie Legnicy.Program pilotażowy KAWKA oraz 2.Utworzenie baz danych pozwalających na inwentaryzację źródeł emisji zgodnie z zadaniem :Realizacja PONE na terenie Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Legnica: Wybór wykonawcy zadania pn. 1.Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy.Program pilotażowy KAWKA oraz 2.Utworzenie baz danych pozwalających na inwentaryzację źródeł emisji zgodnie z zadaniem :Realizacja PONE na terenie Legnicy.
Numer ogłoszenia: 202142 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy zadania pn. 1.Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy.Program pilotażowy KAWKA oraz 2.Utworzenie baz danych pozwalających na inwentaryzację źródeł emisji zgodnie z zadaniem :Realizacja PONE na terenie Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części I: I. Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy - likwidacja niskiej emisji w rejonie ulicy Głogowskiej i w obiektach użyteczności publicznej Gminy Legnica w ramach programu Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA. II. Zamówienie obejmuje: Kampania powinna być ukierunkowana na wskazanie korzyści zdrowotnych i społecznych z eliminacji niskiej emisji musi być skierowana do wszystkich mieszkańców Legnicy. Jeśli jej skutkiem ma być podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie ograniczenia niskiej emisji, najważniejszymi grupami odbiorców powinni być: 1. osoby edukujące, w tym: nauczyciele, osoby prowadzące szkolenia, kursy, dziennikarze lokalnych mediów, zarządcy nieruchomości, urzędnicy mający bezpośrednią styczność z mieszkańcami - działania kierowane do tej grupy mają na celu dostarczenie informacji, kompetencji i praktycznych umiejętności edukującym, którą powinni wykorzystać do realizacji aktywnych działań związanych z ochroną powietrza poprzez rzetelne przekazywanie odpowiednich informacji społeczeństwu, w tym dzieciom i młodzieży w placówkach oświatowych, 2. dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież szkolna - grupa istotna ze względu na przełożenie zachowań proekologicznych ze szkoły na płaszczyznę rodziny oraz wczesne wypracowanie postaw proekologicznych. Kampania edukacyjna tej grupy ma na celu budowanie świadomości o szkodliwym działaniu zanieczyszczeń, zawartych w powietrzu jakim oddychamy, na zdrowie i otoczenie oraz wskazywanie pozytywnych i negatywnych zachowań i postaw, które mają wpływ na ochronę powietrza, 3. mieszkańcy Legnicy, w tym zamieszkujący obszary objęte programem naprawczym w zakresie poprawy jakości powietrza. Celem kampanii jest uświadomienie tej grupy odbiorców, że za stan jakości powietrza w swoim otoczeniu odpowiedzialny jest każdy człowiek oraz wskazywanie na odpowiedzialność za reagowanie na działania innych osób. Kampania edukacyjna ma za zadanie dostarczenie informacji w zakresie: 1. skąd czerpać informacje o jakości powietrza w miejscu zamieszkania, 2. w jaki sposób zanieczyszczenia powietrza wpływają w miejscu zamieszkania na jakość życia i zdrowie, żywność, roślinność i otoczenie oraz jakie to zanieczyszczenia i kiedy powstają, 3. sposobów efektywnego wykorzystania paliw, 4. odpowiedzialności w zakresie wpływu na powietrze, którym oddycha każdy mieszkaniec, 5. czym grozi spalanie odpadów w piecach i kotłach domowych. III. Planowane działania i elementy Kampanii: Działania Opis działania Odbiorcy Materiały drukowane: ulotki, plakaty, broszury, pakiety informacyjne, naklejki informujące. Gadżety. - dołączenie ulotek informacyjnych o sposobach ograniczenia niskiej emisji, w tym zakresie ogrzewania budynków do pozwoleń budowlanych, - przekazywanie ulotek informacyjnych do mieszkańców zamieszkujących obszary objęte programem naprawczym w zakresie poprawy jakości powietrza, np. podczas płacenia za czynsz, czy załatwiania innych spraw związanych z lokalem, - pakiety informacyjne przekazywane osobom edukującym, - umieszczenie plakatów i broszur informacyjnych w miejscach publicznych, Mieszkańcy Legnicy Szkolenia, konferencje, infolinia, dni otwarte, wizyty studyjne, zebrania, spotkania, wystawy, wydarzenia. - dni otwarte w elektrociepłowni dla dzieci, aby mogły dowiedzieć się, jak wytwarzane jest ciepło w zdrowej atmosferze i jak należy je oszczędzać, - odwiedzenie kotłowni lokalnych, aby pokazać nauczycielom sposoby spalania paliw, z czym się one wiążą, jak wpływają na powietrze, - wystawy poświęcone spalaniu odpadów w okresie grzewczym, np. w postaci ogólnodostępnych plakatów ustawionych w miejscach odwiedzanych przez wielu ludzi, w galeriach handlowych, w rynkach miast, - szkolenia dla osób edukujących, - informacja edukacyjna dla dzieci w przedszkolach i szkołach, - uruchomienie infolinii, - organizacja konferencji tematycznych, - spotkania, połączone z przekazaniem powiązanych informacji w postaci ulotek, folderów lub gadżetów, będą wywierać większy wpływ na postrzeganie problemu i utrwalenie informacji, - prezentacja zdjęć, filmów, makiet na organizowanych spotkaniach, wystawach, przedstawiających realny wpływ zanieczyszczeń powietrza na jakość życia i zdrowia człowieka, - ekoakcje połączone z konkursami dla najmłodszych dzieci, - happeningi. Osoby edukujące, Dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież szkolna Środki masowego przekazu - reklama i artykuły w prasie, - audycje w telewizji lokalnej wszyscy odbiorcy Strony internetowe - umieszczenie informacji na stronie internetowej wnioskodawcy i partnerów projektu wszyscy odbiorcy IV. Dane techniczne: 1. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 2000 szt. ulotek skierowanych do dzieci oraz 4000 szt. ulotek skierowanych do osób dorosłych, format A4 składane do 1/3, papier kreda błysk, gramatura - 135 g, uszlachetnienie - zabezpieczenie druku, kolorowość - druk dwustronny kolorowy. 2. Opracowanie graficzne i wydruk broszur - 8 str., 500 szt., offset, 200 g, biały, szyte, 4+4, format B5. 3. Opracowanie graficzne i wydruk 2000 szt. naklejek (wymiary 6x10 cm), kolor, cięte na ostro. 4. Dostarczenie gadżetów promocyjnych ze znakowaniem w 1 kolorze: - jojo drewniane - 200 szt. - długopis drewniany - 2000 szt. - opaska odblaskowa - 500 szt. - balony - 2000 szt. - kredki w opakowaniu z recyklingu - 200 szt. 5. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 50 szt. plakatów B2 - papier kreda, pełny kolor, gramatura 150 g 6. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 3 szt. Roll up exclusiv format 120x203 cm, kaseta szeroka, kolor aluminium anodowane, torba transportowa, grafika  drukowania przy rozdzielczości HQ, materiał blockout biało/biały z możliwością wymiany grafiki. 7. Prezentacja zdjęć dotyczących niskiej emisji, spotów filmowych poruszających ten temat, makiet podczas wydarzeń organizowanych w ramach projektu. 8. Koordynacja Dni Otwartych Ciepłowni (współpraca z ciepłownią) oraz wizyty w kotłowniach lokalnych przez okres trwania projektu. 9. Przeprowadzenie ok. dwugodzinowego szkolenia dla osób edukujących z zakresu likwidacji niskiej emisji: - przygotowanie materiałów szkoleniowych: 100 szt., A4, okładka kolor, wnętrze czarno-białe, ok. 50 str., zawierające scenariusze zajęć na temat niskiej emisji. 10. Infolinia jako numer telefonu do Urzędu Miasta Legnicy. 11. Zorganizowanie i przeprowadzenie jednej konferencja na zakończenie kampanii: - wynajęcie sali wraz z obsługa i wyposażeniem, - czas trwania ok. 5 godzin, - przygotowanie i wydruk zaproszeń na wydarzenie (100 szt.) - format zaproszeń: A4 do A5, wydrukowane na papierze grubości 200 g/ m2, - wysyłka zaproszeń do udziału, - opracowanie graficzne i wydruk 3 szt. plakatu na konferencję w formacie A1, - usługa gastronomiczna: przerwa kawowa (dla ok. 100 osób), - przygotowanie wykładu i jego wygłoszenie (ok 10 wykładowców), - druk programu konferencji (100 szt.), - przygotowanie i wydruk identyfikatorów, - nocleg dla wykładowców, - obsługa konferencji. 12. Zorganizowanie 2 spotkań z mieszkańcami, wynajęcie sali i przygotowanie materiałów informacyjnych. 13. Zorganizowanie wystawy poświęconej spalaniu odpadów w okresie grzewczym i zlokalizowanie jej w miejscu ogólnodostępnym dla zwiedzających. 14. Zorganizowanie ekoakcji dla dzieci: - nagrody w konkursie (o wartości min. 2000 zł), - poinformowanie o konkursie placówek edukacyjnych. 15. Zorganizowanie 2 happeningów. 16. Wykonanie filmu o długości 3 min., montaż filmu w formie teledysku, jakość Full HD. Jednorazowa emisja filmu w telewizji lokalnej. 17. Produkcja filmu edukacyjnego o długości 120 sekund. Usługa obejmuje produkcję filmu, w jakości umożliwiającej jego emisję w lokalnej telewizji wraz z opracowaniem scenariusza. Film ma być emitowany w ciągu 10 dni w lokalnej telewizji. 18. Produkcja spotu radiowego o długości 30 sekund i jego emisja w radio lokalnym 3x dziennie przez 10 dni. Emisja ma się odbywać w dni robocze w godzinach miedzy 6.00-18.00. Usługa ma obejmować: - nagranie spotu w jakości studyjnej, - podkład muzyczny, ewentualne efekty dźwiękowe, - miks, - mastering, - napisanie scenariusza. 19. Merytoryczne opracowanie trzech artykułów do prasy - każdy o długości 3000 znaków ze spacjami oraz trzy publikacje w wydaniu piątkowym gazety lokalnej (pół strony). Na ulotkach, plakatach i innych materiałach i gadżetach z nadrukiem winno znaleźć się logo Programu KAWKA. Szczegółowy zakres wykonania usługi z realizacją zamówienia zawarty jest w Projekcie umowy i załączniku numer 1 Projektu umowy. 8. Opis przedmiotu zamówienia: Dla części II : Utworzenie bazy danych realizowanej zgodnie z zadaniem Realizacja PONE na terenie Legnicy - likwidacja niskiej emisji w rejonie ulicy Głogowskiej i w obiektach użyteczności publicznej Gminy Legnica w ramach programu Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1) Inwentaryzację i charakterystykę (wraz z charakterystyką budynków) źródeł niskiej emisji zanieczyszczeń z: a) terenów zabudowy jednorodzinnej, b) indywidualnych źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych, c) indywidualnych źródeł ciepła w budynkach komunalnych, d) indywidualnych źródeł ciepła w innych budynkach (obiekty usługowe, handlowe, obiekty użyteczności publicznej). 2) Wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na obszarze miasta Legnicy, która będzie zawierała dla każdego punktu - budynku niżej wymienione dane: 4. lokalizacja - adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miasta Legnicy; 5. typ budynku; 6. rodzaje ogrzewania w budynku; 7. ilość, rodzaj i moc pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku (punkt adresowy); 8. rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w ciągu roku w budynku/lokalu; 9. wielkość ogrzewanej powierzchni budynku/lokalu; 10. wielkość emisji pyłu zawieszonego PM 10, benzo(a)pirenu, pyłu zawieszonego PM 2,5; SO2, CO, CO2, NOx, wynikająca z liczby pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku. 1) Baza danych powinna umożliwić wykonanie analizy techniczno-ekonomicznej przedsięwzięć, które powinny zostać wykonane w ramach redukcji niskiej emisji poprzez: wskazanie całych obszarów i dokładnej lokalizacji źródeł emisji (ciepła) niezbędnych do modernizacji lub wymiany, wytypowanie budynków, które kwalifikują się do przeprowadzenia termomodernizacji, -przewidywane i poniesione na każde przedsięwzięcie koszty, -źródła finansowania przedsięwzięć, -planowane zmniejszenie emisji, -osiągnięte wartości emisji. Szczegółowy zakres wykonania usługi z realizacją zamówienia zawarty jest w Projekcie umowy i załączniku numer 1 Projektu umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.11.00 - Zarządzanie jakością powietrza .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniu jednego zamówienia polegającego na przeprowadzeniu kampanii edukacyjnej lub utworzeniu baz danych pozwalających na inwentaryzację niskiej emisji wspierającą wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii Część 1) Program pilotażowy KAWKA ,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców oraz b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców wraz z załączeniem - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg załączonego wzoru Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 7. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 14 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji- skrócenie terminu realizacji w stosunku do 30.06.2016r. - ilość dni - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.