eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wywóz nieczystości stałych z posesji I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Warszawa: wywóz nieczystości stałych z posesji I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 202126 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych z posesji I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji I Oddziału ZUS w Warszawie/II Oddziału ZUS w Warszawie/III Oddziału ZUS w Warszawie, zlokalizowanej(-ych) w: Zadanie nr 1: a)Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8, 8 pojemników o pojemności 1,1m3, opróżnianych z częstotliwością 5 razy w tygodniu (pon-pt)- Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-2016 b)Warszawie przy ul. Miodowej 5, 2 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wt, pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-202 c)Warszawie przy ul. Goleszowskiej 2, 3 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wt, pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-303 d)Warszawie przy ul. Kasprowicza 151, 4 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane 5 razy w tygodniu (pon- pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-1008 e)Warszawie przy ul. Wrocławskiej 20, 2 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wt, pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-202 Zadanie nr 2: Warszawie przy ul. Podskarbińskiej 25, 1 pojemnik o pojemności 7m3, opróżniany z częstotliwością 3 razy w tygodniu (pon,śr,pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-78 Zadanie nr 3: Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16, 5 pojemników o pojemności 1,1m3, opróżnianych z częstotliwością 4 razy w tygodniu (wt-pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-998; 1 pojemnik o pojemności 7m3- opróżniany zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego. Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-13 Zadanie nr 4: Wołominie przy ul. Reja 20, 3 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością raz w tygodniu (śr) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-90 Zadanie nr 5: Legionowie przy ul. Słowackiego 20, 2 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością 2 razy w tygodniu (wt, pt) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-180 Zadanie nr 6: Sochaczewie przy ul. Reymonta 20, 1 pojemnik o pojemności 1,1m3, opróżniany z częstotliwością 2 razy w miesiącu zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego. Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-24 Zadanie nr 7: Piasecznie przy ul. Puławskiej 34B, 2 pojemniki o pojemności 1,1m3, opróżniane z częstotliwością 1 raz w tygodniu (czw) Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-96 Zadanie nr 8: Żyrardowie przy ul. Bankowej 1. 1 pojemnik o pojemności 1,1m3, opróżniany z częstotliwością 2 razy w miesiącu zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego Szacowana ilość wywozów w okresie realizacji zamówienia-24.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z posesji I Oddziału ZUS w Warszawie/II Oddziału ZUS w Warszawie/III Oddziału ZUS w Warszawie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) - odpowiednio dla lokalizacji, w stosunku do której Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie to wynikało z oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 pok. 104, (wejście od ul. Senatorskiej 10),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 2) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Miodowa 5, 3) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Goleszowska 2, 4) I Oddział ZUS w Warszawie, Inspektorat W-wa Żoliborz, ul. Kasprowicza 151, 5) I Oddział ZUS w Warszawie, Inspektorat W-wa Wola, ul. Wrocławska 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 2) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Miodowa 5, 3) I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Goleszowska 2, 4) I Oddział ZUS w Warszawie, Inspektorat W-wa Żoliborz, ul. Kasprowicza 151, 5) I Oddział ZUS w Warszawie, Inspektorat W-wa Wola, ul. Wrocławska 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) III Oddział ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektów w Warszawie: 1) III Oddział ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Reja 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Reja 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Sochaczewie, ul. Reymonta 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Sochaczewie, ul. Reymonta 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34B..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu nieczystości stałych z obiektu III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) Inspektorat ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.