eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ¦wiadczenie us³ug utrzymywania czysto¶ci w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-09-23

Olsztyn: ¦wiadczenie us³ug utrzymywania czysto¶ci w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie
Numer og³oszenia: 202121 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie , ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.olsztyn.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug utrzymywania czysto¶ci w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w obiektach i na terenach zewnêtrznych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie tj.: CZÊ¦Æ 1 - pomieszczenia i plac Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Urzêdu/Oddzia³u Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Sk³adowej 5 oraz pomieszczeñ biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Sk³adowej 5 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzêdu/Oddzia³u Celnego przy ul. Sk³adowej 5) - dwupiêtrowy budynek biurowy z du¿± powierzchni± przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz du¿± powierzchni± archiwaln±; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Sk³adowej 5 - bez toalet i ci±gów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). POWIERZCHNIA WEWNÊTRZNA POZOSTA£A: Na terenie nale¿±cym do Urzêdu Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej oraz budynek magazynowy, w których nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprz±tanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. pod³óg - 45 m2, -ilo¶æ umywalek - 6 szt. -ilo¶æ sedesów - 4 szt. -ilo¶æ pisuarów - 4 szt. -ilo¶æ kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 161 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie (zamiatanie) powierzchni wewnêtrznej 852 m2 . Koszty sprz±tania powierzchni wewnêtrznej pozosta³ej powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ biurowych Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeñ wynajmowanych. Powierzchnia zewnêtrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajduj± siê: budynek biurowy Urzêdu i Oddzia³u Celnego, budynek kontroli szczegó³owej oraz budynek gara¿owy (8 boksów), magazynowy, zadaszony ¶mietnik, przeno¶na kabina sanitarna, parkingi samochodów ciê¿arowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony oko³o 925 m2. CZÊ¦Æ 2 - pomieszczenia i plac Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Elbl±gu Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Urzêdu/Oddzia³u Celnego w Elbl±gu, zlokalizowanych w Elbl±gu przy ul. Warszawskiej 129A; 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, du¿± powierzchni± przeszklon± (ogó³em 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, du¿± powierzchni± przeszklon± ( ogó³em 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleñ/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Pod³ogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wyk³adzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilo¶æ umywalek - 17 szt. Ilo¶æ sedesów - 16 szt. Ilo¶æ pisuarów - 6 szt. Ilo¶æ kabin prysznicowych - 3 szt. Ilo¶æ zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 110 Na terenie nale¿±cym do Urzêdu Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej, w którym nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie / czyszczenie powierzchni wewnêtrznej 894,5 m2 . Koszty sprz±tania raz na kwarta³ budynku kontroli szczegó³owej oraz mycia okien raz w roku powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ i placu Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Elbl±gu. POWIERZCHNIA ZEWNÊTRZNA Wielko¶æ powierzchni zewnêtrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i ramp± oraz tereny zielone oko³o 7800 m2. CZÊ¦Æ 3 - pomieszczenia i plac Oddzia³u Celnego w I³awie Przedmiotem zamówienia ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynku Oddzia³u Celnego w I³awie, zlokalizowanego w I³awie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w s±siedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem p³askim. Wysoko¶æ pomieszczeñ standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajduj± siê: pom. techniczne, archiwum (sk³adnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzêdzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym ca³y korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje siê równie¿ toaleta, któr± nale¿y sprz±taæ co drugi dzieñ - 6,4 m2. Na II piêtrze znajduje siê sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozosta³ej czê¶ci budynku znajduj± siê pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleñ/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Pod³ogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wyk³adzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilo¶æ umywalek - 13 szt. Ilo¶æ sedesów - 13 szt. Ilo¶æ pisuarów - 3 szt. Ilo¶æ kabin prysznicowych: 4 szt. Ilo¶æ zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 40 Na terenie nale¿±cym do Oddzia³u Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej, w którym nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie / czyszczenie powierzchni wewnêtrznej 332,6 m2 . Koszty sprz±tania raz na kwarta³ budynku kontroli szczegó³owej oraz mycia okien raz w roku powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ i posesji Oddzia³u Celnego w I³awie. Powierzchnia zewnêtrzna posesji wynosi 7064 m2 - sk³adaj± siê na ni± chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone oko³o 1944 m2. CZÊ¦Æ 4 - pomieszczenia i plac Oddzia³u Celnego w E³ku Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Oddzia³u Celnego w E³ku zlokalizowanego przy ul. Przemys³owej 10 w E³ku; 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piêtrem. Pomieszczenia piwniczne czê¶ciowo wykorzystywane s± na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprz±tanie odbywaæ siê bêdzie okresowo. W pozosta³ej czê¶ci budynku znajduj± siê pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleñ do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Pod³ogi: 100 % terakota Ilo¶æ umywalek - 8 szt. Ilo¶æ sedesów - 6 szt. Ilo¶æ pisuarów - 2 szt. Ilo¶æ zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNÊTRZNA Wielko¶æ powierzchni zewnêtrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na któr± sk³ada siê plac odpraw, tereny zielone oko³o 578 m2 , parking samochodów osobowych..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysoko¶ci do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku a ocena jego spe³niania zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazaæ siê nale¿ytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ug to¿samych (tzn. us³ug obejmuj±cych utrzymanie czysto¶ci o podobnym charakterze), z czego co najmniej jedna us³uga winna mieæ warto¶æ co najmniej: a) 40 000,00 z³ w czê¶ci 1 zamówienia; b) 40 000,00 z³ w czê¶ci 2 zamówienia; c) 20 000,00 z³ w czê¶ci 3 zamówienia; d) 15 000,00 z³ w czê¶ci 4 zamówienia. Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych g³ównych us³ug oraz dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie /zgodnie z punktem 6.4 SIWZ/. W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, kwota ta musi byæ sum± kwot wskazanych dla poszczególnych czê¶ci

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku a ocena jego spe³niania zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku a ocena jego spe³niania zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególno¶ci z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ umowy w przypadku: 1)okresowego lub sta³ego wy³±czenia czê¶ci pomieszczeñ z zakresu umowy, np. w zwi±zku z remontem, awari±, rozwi±zaniem umowy najmu pomieszczeñ lub zdarzeniami losowymi, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania us³ugi, zgodnie ze stawk± wskazan± w §7 ust. 1 umowy. 2)zmian wynikaj±cych z wej¶cia w ¿ycie z dniem 1 lipca 2013r. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. nr 152, poz. 897), które to zmiany bêd± zwi±zane z odbiorem odpadów przez Gminê .. (w zale¿no¶ci od czê¶ci zamówienia) i wprowadzeniem nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi; w takim przypadku mo¿liwe bêdzie ustalenie nowych zasad opró¿niania koszy na ¶mieci i wynoszenia ich do miejsca sk³adowania odpadów (selektywne zbieranie odpadów). Powy¿sza zmiana nie spowoduje zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy; 3)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy. 4)wyst±pienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie u¶ci¶leñ/uzupe³nieñ/zmian postanowieñ umownych korzystnych dla zamawiaj±cego, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia. W powy¿szej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiêkszone. 2.Wszelkie zmiany postanowieñ umowy musz± byæ wprowadzane na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn Kancelaria Ogólna (parter, pok. 21a).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: pomieszczenia i plac Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Urzêdu/Oddzia³u Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Sk³adowej 5 oraz pomieszczeñ biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Sk³adowej 5 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzêdu/Oddzia³u Celnego przy ul. Sk³adowej 5) - dwupiêtrowy budynek biurowy z du¿± powierzchni± przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz du¿± powierzchni± archiwaln±; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Sk³adowej 5 - bez toalet i ci±gów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). Powierzchnia przeszkleñ/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 178 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 219 m2 Pod³ogi: terakota/beton - ok. 1230 m2, pcv - ok.317 m2. Wyk³adzina dywanowa: ok. 170 m2 Ilo¶æ umywalek - 14 szt. Ilo¶æ sedesów - 11 szt. Ilo¶æ pisuarów - 3 szt. Ilo¶æ zlewów met. / zlewozmywaków - 4 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 126 POWIERZCHNIA WEWNÊTRZNA POZOSTA£A: Na terenie nale¿±cym do Urzêdu Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej oraz budynek magazynowy, w których nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprz±tanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. pod³óg - 45 m2, -ilo¶æ umywalek - 6 szt. -ilo¶æ sedesów - 4 szt. -ilo¶æ pisuarów - 4 szt. -ilo¶æ kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 161 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie (zamiatanie) powierzchni wewnêtrznej 852 m2 . Koszty sprz±tania powierzchni wewnêtrznej pozosta³ej powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ biurowych Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeñ wynajmowanych. Powierzchnia zewnêtrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajduj± siê: budynek biurowy Urzêdu i Oddzia³u Celnego, budynek kontroli szczegó³owej oraz budynek gara¿owy (8 boksów), magazynowy, zadaszony ¶mietnik, przeno¶na kabina sanitarna, parkingi samochodów ciê¿arowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony oko³o 925 m2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: pomieszczenia i plac Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Elbl±gu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1) utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Urzêdu/Oddzia³u Celnego w Elbl±gu, zlokalizowanych w Elbl±gu przy ul. Warszawskiej 129A; 2) utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, du¿± powierzchni± przeszklon± (ogó³em 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, du¿± powierzchni± przeszklon± ( ogó³em 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleñ/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Pod³ogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wyk³adzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilo¶æ umywalek - 17 szt. Ilo¶æ sedesów - 16 szt. Ilo¶æ pisuarów - 6 szt. Ilo¶æ kabin prysznicowych - 3 szt. Ilo¶æ zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 110 Na terenie nale¿±cym do Urzêdu Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej, w którym nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie / czyszczenie powierzchni wewnêtrznej 894,5 m2 . Koszty sprz±tania raz na kwarta³ budynku kontroli szczegó³owej oraz mycia okien raz w roku powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ i placu Urzêdu i Oddzia³u Celnego w Elbl±gu. POWIERZCHNIA ZEWNÊTRZNA Wielko¶æ powierzchni zewnêtrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i ramp± oraz tereny zielone oko³o 7800 m2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: pomieszczenia i plac Oddzia³u Celnego w I³awie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ¶wiadczenie us³ug: 1)utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynku Oddzia³u Celnego w I³awie, zlokalizowanego w I³awie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w s±siedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem p³askim. Wysoko¶æ pomieszczeñ standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajduj± siê: pom. techniczne, archiwum (sk³adnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzêdzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym ca³y korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje siê równie¿ toaleta, któr± nale¿y sprz±taæ co drugi dzieñ - 6,4 m2. Na II piêtrze znajduje siê sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozosta³ej czê¶ci budynku znajduj± siê pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleñ/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Pod³ogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wyk³adzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilo¶æ umywalek - 13 szt. Ilo¶æ sedesów - 13 szt. Ilo¶æ pisuarów - 3 szt. Ilo¶æ kabin prysznicowych: 4 szt. Ilo¶æ zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 40 Na terenie nale¿±cym do Oddzia³u Celnego znajduje siê równie¿ budynek kontroli szczegó³owej, w którym nale¿y wykonywaæ dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchni± przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwarta³ sprz±tanie / czyszczenie powierzchni wewnêtrznej 332,6 m2 . Koszty sprz±tania raz na kwarta³ budynku kontroli szczegó³owej oraz mycia okien raz w roku powinny byæ wliczone w cenê sprz±tania pomieszczeñ i posesji Oddzia³u Celnego w I³awie. Powierzchnia zewnêtrzna posesji wynosi 7064 m2 - sk³adaj± siê na ni± chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone oko³o 1944 m2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.90.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: pomieszczenia i plac Oddzia³u Celnego w E³ku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug: 1) utrzymania czysto¶ci wewn±trz budynków Oddzia³u Celnego w E³ku zlokalizowanego przy ul. Przemys³owej 10 w E³ku; 2) utrzymania czysto¶ci na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) od¶nie¿ania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, sol±/mieszank± chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w s±siedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielko¶æ powierzchni wewnêtrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piêtrem. Pomieszczenia piwniczne czê¶ciowo wykorzystywane s± na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprz±tanie odbywaæ siê bêdzie okresowo. W pozosta³ej czê¶ci budynku znajduj± siê pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleñ do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Pod³ogi: 100 % terakota Ilo¶æ umywalek - 8 szt. Ilo¶æ sedesów - 6 szt. Ilo¶æ pisuarów - 2 szt. Ilo¶æ zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilo¶æ osób pracuj±cych w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNÊTRZNA Wielko¶æ powierzchni zewnêtrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na któr± sk³ada siê plac odpraw, tereny zielone oko³o 578 m2 , parking samochodów osobowych..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.