eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Rabka-Zdrój: Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój
Numer ogłoszenia: 202097 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty w Rabce Zdroju , ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 2677469, faks 018 2677469.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój. Wspólny Słownik Zamówień: 30237131-6. Dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD w ilości 189 szt. na łączną wartość nominalną: 71 960 zł. Szczegółowy wykaz bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz poszczególnych kart z wartościami nominalnymi zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Elektroniczne karty płatnicze muszą być realizowane we wszystkich placówkach handlowych i usługowych posiadających czytniki oraz akceptujące karty typu MasterCard lub VISA (w tym stacje benzynowe) w okresie ich ważności określonym w ofercie (termin ważności kart nie realizacji zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca dostarczy na własny koszt karty płatnicze do siedziby Zamawiającego. Realizacja kart, tj. możliwość dokonywania transakcji płatniczych przez użytkowników kart, powinna być zagwarantowana przez Wykonawcę we wszystkich placówkach handlowych i usługowych w terminie nie krótszym niż do 31.12.2010 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył oraz aktywował karty najpóźniej 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, z zachowaniem warunków szczegółowych określonych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie, że cena załadowania kart ma być równa sumie wartości nominalnych kart i nie będzie podlegać ocenie. Zamawiający zastrzega sobie, że koszt jednej transakcji nie może przekroczyć 0,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie, że elektroniczne karty płatnicze muszą eliminować ograniczenia związane z nominałem, tzn. użytkownik karty może dokonać dowolnej ilości zakupów, wydając za każdym razem dokładnie tyle ile chce, nie więcej jednak niż wartość nominału karty. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku utraty elektronicznej karty płatniczej, użytkownik karty będzie mógł zabezpieczyć ją przed utratą środków poprzez Internet lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega, że salda lub historia transakcji elektronicznych kart płatniczych muszą być sprawdzalne przez Internet lub drogą telefoniczną. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca dostarczając karty do siedziby Zamawiającego zgrupował elektroniczne karty płatnicze wg ich nominałów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.31 - Karty elektroniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24. 3. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osoby ujawnione w rejestrze albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwa upoważniającego te osoby do podpisywania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość punktów akceptujących karty wystawione przez Wykonawcę w województwie małopolskim - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gord.pl/ogloszenia.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty, ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój w SEKRETARIACIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty, ul. Dietla 5, 34-700 Rabka-Zdrój w SEKRETARIACIE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.