eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzewnie › Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Rzewnie: Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie
Numer ogłoszenia: 202035 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322516 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rzewnie, Rzewnie 19, 06-225 Rzewnie, woj. mazowieckie, tel. 029 7673001, 7613409, faks 029 7613445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej w Rzewniu- II postępowanie. Budynek hali sportowej będzie stanowił oddzielną bryłę w kształcie litery L. Połączony zostanie ze szkołą od strony wschodniej, poprzez łącznik na poziomie dwóch kondygnacji. Budynek sali będzie stanowił odrębną strefę pożarową. Obiekt od strony wschodniej i zachodniej graniczy z budownictwem mieszkaniowym i usługowym. Budynek zaprojektowano jako obiekt 2 kondygnacyjny bez podpiwniczenia. Na poziomie parteru znajduje się sala gimnastyczna wielofunkcyjna, mniejsze sale towarzyszące, pomieszczenia socjalne, oraz sanitariaty i natryski dla użytkowników. Sala sportowa ma być przeznaczona dla uczniów, oraz na małe imprezy kulturalne. Inwestycja nie będzie wywierała negatywnego wpływu na środowisko. Istniejący budynek szkoły, to obiekt zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym 31 w miejscowości Rzewnie, powiat Maków Mazowiecki. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne oraz poddasze nieużytkowe. Budynek sklasyfikowano jako budynek niski. Znajdują się w nim pomieszczenia: sal lekcyjnych i administracyjnych na potrzeby szkoły podstawowej oraz funkcjonującego w budynku przedszkola. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, o dachu kopertowym krytym blachą. Przy budynku szkoły została zaprojektowana hala sportowa o wym. areny 12x24m, połączona ze szkołą łącznikiem Powierzchnia terenu działki - 9418,05 m2. Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego - 950,0 m2, długość 38,64 m , wysokość 11,00m, Powierzchnia użytkowa 1314,60 m2, Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego - 520,00 m2, Projektowana powierzchnia do utwardzenia ca 1210m2, Projektowana powierzchnia boiska ca 924 m2, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: pełnego zakresu robót budowlanych przy budowie hali sportowej m. in.: 1.Roboty budowlane w tym prace remontowe w części istniejącej, 2. Zagospodarowanie terenu w tym dojścia, dojazdy, miejsca postojowe, oznakowanie, boisko z wyposażeniem, zieleń, 3. Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, 4. Instalacja wodociągowa i p. poż. 5. Instalacja sanitarna, 6. Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, 7. Kotłownia (olejowa), 8. Wentylacja, 9. Prace demontażowe i rozbiórkowe, 10.Dźwig osobowy, 11. Instalacja elektryczna i odgromowa, 12. Mała architektura, 13.Wywóz i utylizacja odpadów, 14.Uporządkowania terenu po realizowanych robotach, odtworzenie chodników, trawników i innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych robót, 16.Przebudowę ewentualnych kolizji, 17.Inne roboty niezbędne do uzyskania rezultatu umowy, Zadanie należy zrealizować zgodnie z pozwoleniem na budowę. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa załączona do niniejszego opisu następująca dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany /architektura, konstrukcje, cz. elektryczna i sanitarna) do pozwolenia na budowę 2. Projekty wykonawcze: 1) architektura wraz z zagospodarowaniem terenu i badaniami geologicznymi, 2) konstrukcje, 3) cz. elektryczna, 4) cz. sanitarna (wewnętrzna i zewnętrzna), 3. SST ( część: budowlana, sanitarna i elektryczna), 4. Przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy dla wykonawcy i mogą być weryfikowane: 1) branży budowlanej, 2) zagospodarowania terenu, 3) branży sanitarnej 4) branży elektrycznej Wszelkie roboty wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną SST, obowiązującymi przepisami , normami oraz sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy materiałów, wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu, elementu lub materiału danego producenta lecz wskazanie na materiał, wyrób lub element, który powinien posiadać cechy- parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne ( pod rygorem odrzucenia oferty). Wykonawca obowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestów, certyfikatów i deklaracji jakości, instrukcji obsługi oraz aprobat technicznych zastosowanych materiałów i urządzeń zgodnych z Polskimi Normami w języku polskim. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania. Przed oddaniem do użytku Inwestycji Wykonawca: - opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, - dokona badań wydajności hydrantów wewnętrznych HP 25, - dokona pomiarów instalacji elektrycznej i wentylacyjnej. - innych badań, pomiarów i opracowań niezbędnych do odbioru zadania. Urządzenia i instalacje przeciwpożarowe powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: koszty przygotowawcze, porządkowe, robociznę, koszty dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia, koszty transportu, zakupu materiałów, zakupu i stosowania wymaganego do realizacji zamówienia sprzętu i narzędzi, koszty ubezpieczenia, koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz wszelkie inne koszty nie wymienione, a konieczne do wykonania zamówienia w tym m. in: 1.koszty doprowadzenia i zużycia energii elektrycznej oraz wody niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia 2.koszty zajęcia pasa drogowego 3.koszty organizacji ruchu oraz zapewnienia dojazdów do posesji w trakcie realizacji robót. 4.koszty oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót w trakcie budowy. 5.koszty dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 6.koszty przebudowy ewentualnych kolizji. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALD-GLOB Spółka Jawna Jan Radecki, ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3383601,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3133333,33

  • Oferta z najniższą ceną: 3133333,33 / Oferta z najwyższą ceną: 4471793,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.