To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Zielona Góra: Dostosowanie oferty edukacyjnej szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - zakup i dostawa mebli i wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 202017 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164415 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie oferty edukacyjnej szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - zakup i dostawa mebli i wyposażenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Botaniczna 50, 65-001 Zielona Góra. 6.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określone w niniejszej SIWZ meble i wyposażenie. Transportu elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko 6.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno lub wszystkie zadania. 6.4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 6.4.1. Zadanie I - Zakup i dostawa różnych mebli i wyposażenia: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.I. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie. 6.4.2. Zadanie II - Zakup i dostawa wyposażenia i środków czystości: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.II. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie. 6.5. Zestawienie asortymentowo - ilościowe wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy wyposażenia stanowiące załączniki nr 5.I. - 5.II. do SIWZ. 6.6. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów mogące wystąpić w elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6.7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.40 - Kosze 39.29.93.99 - 39.29.93.99 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNYCH MEBLI I WYPOSAŻENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz - Bis Sp. z o.o., Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48805,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76346,10
Oferta z najniższą ceną: 76346,10 / Oferta z najwyższą ceną: 79952,46
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz - Bis Sp. z o.o., Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5505,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6027,00
Oferta z najniższą ceną: 6027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na trzy części: Cz. nr 1: Rejon w Gorzowie Wlkp.; Cz, nr 2: Rejon w Nowej Soli ; Cz. nr 3: Rejon w Słubicach
- Dostawa materiałów promocyjnych
- "Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.
- "Dostawa medycznych artykułów jednorazowych - płyny, odżywki"
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
- Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.