eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Zamość: Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 201946 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość tj. bożonarodzeniowe kartki świąteczne, ulotki informacyjne, teczki prezydenta, formularze urzędowe, Budżet Miasta, bloki opłaty targowej. Zamówienie udzielane w podziale na 6 części (zadań): Zadanie 1 - Bożonarodzeniowe kartki świąteczne Zadanie 2 - Ulotki informacyjne Zadanie 3 - Teczki prezydenta Zadanie 4 - Formularze urzędowe Zadanie 5 - Budżet Miasta Zadanie 6 - Bloki opłaty targowej Szczegółowy opis poszczególnych zadań zamówienia: Zadanie nr 1: Bożonarodzeniowe kartki świąteczne Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bożonarodzeniowych kartek świątecznych na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Opis: wymiar: A4 falcowane do A5; papier: kreda 300 g; folia błyszcząca jednostronna; bigowane; kolor 4 + 1; ilość: 550 szt. Druk kartek w następujący sposób: 200 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa ; 80 sztuk kartek - życzenia i podpis Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 120 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa i Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 150 sztuk kartek - życzenia, bez podpisu - czyste. Zadanie nr 2: Ulotki informacyjne Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego ulotek informacyjnych 5 różnych imprez na podstawie materiałów dostarczonego przez Zamawiającego. Każda ulotka informacyjna o nakładzie: 1000 egzemplarzy każdorazowo; format: A - 6 w systemie CMYK; papier offsetowy; kreda błyszcząca 130 g. Zadanie nr 3: Teczki prezydenta Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego: Teczka czerwona: papier kreda 350 g; nadruk: CMYK 4/0 (zewnętrzna strona teczki); foliowanie jednostronne matowe; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki czerwone w ilości: 320 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz. Teczka biała: papier kreda 350 g; nadruk: hot-stamping srebrną folią metaliczną; foliowanie jednostronne folią silk-touch; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki białe w ilości: 450 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 3.4.4. Zadanie nr 4: Formularze urzędowe Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 4 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych formularzy urzędowych: Wniosek o rejestrację A-4 (Szt.10 000); IR-1 Informacja w sprawie podatku rolnego-druk dwustronny A-4 (Szt. 700); IN-1 Informacja w sprawie podatku od nieruchomości-druk dwustronny A-4 (Szt. 2 500); ZDI-1 Dane identyfikacyjne współwłaścicieli -druk dwustronny A-4 (Szt.1 000); Oświadczenie A-5 (Szt.1 000); Wniosek o wydanie odpisów A-4 (Szt.12 000); Wniosek o wpisanie aktu urodzenia A-4 (Szt.300); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt. 300); Protokół z przyjęcia oświadczeń o nazwiskach A-4 (Szt.500); Wniosek o wydanie dowodu osobistego - druk dwustronny A-4 (Szt. 10 000); Wezwanie do kwalifikacji wojskowej (wk-7)- druk dwustronny A-5 (Szt.700); Karta skierowania na badania specjalistyczne (Wk-10) A-5 (szt.50); Zawiadomienie (wk-9) - druk dwustronny A-5 (Szt.70); Zawiadomienie o ujęciu w rejestrze - druk dwustronny A-5 (Szt.70); Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholi A-4 (Szt.130); Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia A-4 (Szt.50); Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych A-4 (Szt. 250); Wniosek o przyznanie karty dużej rodziny- druk 8-stronicowy A-4 (Szt.600); Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie (wycinkę/ zastąpienie/przesadzenie) drzew lub krzewów - druk dwustronny A-4 (Szt. 500); Wniosek o zarejestrowanie zwierząt/roślin objętych ochroną A-4 (Szt. 100); Druk pełnomocnictwa A-4 (Szt.500); Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności A-4 (Szt.1600); Druk zgłoszenie pobytu stałego - druk dwustronny, A-5 (Szt.2 000); Druk zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - druk dwustronny, druk koloru czerwonego A-5 (Szt.2 000); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego - druk dwustronny, druk koloru zielonego A-5 (Szt.1 500); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego - druk dwustronny, druk koloru niebieskiego A-5 (Szt.1 000); Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt.150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt. 150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z mpzp A-4 (Szt.50); Wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału działki A-4 (Szt. 50); Zgłoszenie robót budowlanych/rozbiórkowych/nie wymagających pozwolenia na budowę - druk dwustronny A-4 (Szt.100); Wniosek o ustalenie numeru porządkowego A-4 (Szt.120); Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków A-4 (Szt. 100); Wniosek o wydanie wypisu i wyrysuj z ewidencji gruntów i budynków (EGiB) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P4) - druk dwustronny A-4 (Szt.50); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P1) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P2) - druk dwustronny A-4 (Szt.500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P3) - druk dwustronny A-4 (Szt.600); Wniosek koordynację ,usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na naradzie koordynacyjnej A-4 (Szt.200); Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności A-4 (Szt. 90); Wniosek o aktualizację użytków w działce A-4 (Szt. 50); Wniosek wyłączenie z produkcji rolniczej A-4 (Szt. 50); Oświadczenie o wartości gruntu A-4 (szt.50); Wniosek o zatwierdzenie projektu działki w celu zniesienia współwłasności nieruchomości zabudowanej i wydzielenia dla poszczególnych współwłaścicieli budynków wraz z działkami gruntu niezbędnymi do prawidło. korzystania z tych budynków A-4 (Szt.20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki budowlanej A-4 (Szt.20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działek zgodnie z ustaleniami planu miejscowego A-4 (Szt.50); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki znajdującej się pod budynkiem, jeżeli budynek został wzniesiony w celu dobrej wierze przez samoistnego posiadacza A-4 (Szt. 20); Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane A-4 (Szt.100); Wniosek o wydanie dziennika budowy A-4 (Szt.200); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt.100); Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną A-4 (Szt.100); Wniosek o zarejestrowanie sprzętu pływającego A-4 (Szt.100); Wniosek o sprowadzenie zwłok/prochów do Polski A-4 (Szt.100); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - druk dwustronny A-3 (Szt.500); Wniosek o przyznanie lokalu mieszkalnego - druk sześciostronicowy formatu A-3 falcowane do A-4 i A-4 wkładka (Szt.500); Zgłoszenie odbioru popiołu paleniskowego z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Zamość A-4 (Szt.250); CEIDG-1 Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - druk dwustronny formatu A-3 A-3 falcowane do A-4 (Szt.3 000); Potwierdzenie przyjęcia wniosku A-4 (Szt.3 000); Wniosek o przeprowadzenie dobrowolnej zmiany lokali mieszkalnych A-4 (Szt.250); Formularz dla zaktualizowania danych w związku z ubieganiem się o lokal mieszkalny-socjalny A-4 (Szt.500); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomościami niezamieszkałych A-3 (Szt.500). Opis : oryginał materiału do wydruku w wersji papierowej zostanie przekazany przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy; czas wykonania usługi - zgodnie ze złożoną ofertą, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku oraz dostarczeniem gotowych wydruków do siedziby Zamawiającego; wykonanie wydruku na papierze o gramaturze 80 g/m2 (papier kserograficzny biały); kolorystyka wydruku 1+ 0 Zadanie nr 5: Budżet Miasta: Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 5 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych materiałów na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w podziale na następujące partie: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : a)Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 roku , o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej , w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 200-210); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu wrzesień 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) zgodnie ze złożoną ofertą; wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasno szarym; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. b)Projekt budżetu Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-4, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu listopad 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. c) Budżet Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 90 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu styczeń 2016 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0. Zadanie nr 6: Bloki opłaty targowej Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bloków opłata targowej jednorazowej. Opis : 1.Wzór bloczka : zgodnie ze wzorem zamieszczonym w SIWZ 2.Parametry: długość bloczka - 14,5 cm; szerokość bloczka - 4,5 cm; pasek w kolorze czerwonym, o szerokości 1 cm, oraz cyfry i litery na pasku pogrubione; ilość kwitów w bloczku - 100 sztuk; napis (zachować do kontroli) - w lewym dolnym rogu; czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi w terminie określonym w formularzu ofertowym; wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2; dzielone w połowie z możliwością oderwania części bloczka; grzbiet bloczka opłaty targowej klejony, oraz zszyty; do wykonania - 600 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerów: a)10,- zł - seria M - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej b) 5,- zł - seria O - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej c) 4,- zł - seria N - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej d)3,- zł - seria I - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej e)2,- zł - seria K - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej f)1,- zł - seria A - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy dotyczącej Zadania nr 1,2,3,4,5,6 w następujących przypadkach: a)w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, b)w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c)na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy mogą być dokonywane zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie, podnoszą atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, a jednocześnie nie powodują zwiększenia kosztów usługi. Zmiany proponowane przez Wykonawcę wymagają akceptacji przez Zamawiającego, d)zmiana terminu realizacji, jeżeli zmiana terminu realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e)zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, f)zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 1, 22-400 Zamość - pok. 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz) - Sekretariat Prezydenta Miasta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bożonarodzeniowe kartki świąteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bożonarodzeniowych kartek świątecznych na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Opis: wymiar: A4 falcowane do A5; papier: kreda 300 g; folia błyszcząca jednostronna; bigowane; kolor 4 + 1; ilość: 550 szt.; Druk kartek w następujący sposób: 200 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa ; 80 sztuk kartek - życzenia i podpis Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 120 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa i Przewodniczący Rady Miasta Zamość; 150 sztuk kartek - życzenia, bez podpisu - czyste..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ulotki informacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego ulotek informacyjnych 5 różnych imprez na podstawie materiałów dostarczonego przez Zamawiającego. Każda ulotka informacyjna o nakładzie: 1000 egzemplarzy każdorazowo; format: A - 6 w systemie CMYK; papier offsetowy - kreda błyszcząca 130 g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji od daty zamówienia złożonego przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Teczki prezydenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego: 1.Teczka czerwona: papier kreda 350 g; nadruk: CMYK 4/0 (zewnętrzna strona teczki); foliowanie jednostronne matowe; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki czerwone w ilości: 320 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz 2.Teczka biała papier kreda 350 g; nadruk: hot-stamping srebrną folią metaliczną; foliowanie jednostronne folią silk-touch; płaska kieszeń po krótszym boku na prawej stronie; teczki białe w ilości: 450 sztuk, według wzoru stanowiącego załącznik do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Formularze urzędowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 4 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych formularzy urzędowych: Wniosek o rejestrację A-4 (Szt. 10 000); IR-1 Informacja w sprawie podatku rolnego-druk dwustronny A-4 (Szt. 700); IN-1 Informacja w sprawie podatku od nieruchomości-druk dwustronny A-4 (Szt. 2 500); ZDI-1 Dane identyfikacyjne współwłaścicieli -druk dwustronny A-4 (Szt. 1 000); Oświadczenie A-5 (Szt. 1 000); Wniosek o wydanie odpisów A-4 (Szt. 12 000); Wniosek o wpisanie aktu urodzenia A-4 (Szt. 300); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt. 300); Protokół z przyjęcia oświadczeń o nazwiskach A-4 (Szt. 500); Wniosek o wydanie dowodu osobistego - druk dwustronny A-4 (Szt. 10 000); Wezwanie do kwalifikacji wojskowej (wk-7)- druk dwustronny A-5 (Szt. 700); Karta skierowania na badania specjalistyczne (Wk-10) A-5 (Szt. 50); Zawiadomienie (wk-9) - druk dwustronny A-5 (Szt. 70); Zawiadomienie o ujęciu w rejestrze - druk dwustronny A-5 (Szt. 70); Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholi A-4 (Szt. 130); Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia A-4 (Szt. 50); Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych A-4 (Szt. 250); Wniosek o przyznanie karty dużej rodziny- druk 8-stronicowy A-4 (Szt.600); Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie (wycinkę/ zastąpienie/przesadzenie) drzew lub krzewów - druk dwustronny A-4 (Szt. 500); Wniosek o zarejestrowanie zwierząt/roślin objętych ochroną A-4 (Szt. 100); Druk pełnomocnictwa A-4 (Szt. 500); Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności A-4 (Szt. 1 600); Druk zgłoszenie pobytu stałego - druk dwustronny, A-5 (Szt. 2 000); Druk zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące - druk dwustronny, druk koloru czerwonego A-5 (Szt. 2 000); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego - druk dwustronny, druk koloru zielonego A-5 (Szt. 1 500); Druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego - druk dwustronny, druk koloru niebieskiego A-5 (Szt. 1000); Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt. 150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego A-4 (Szt. 150); Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z mpzp A-4 (Szt. 50); Wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału działki A-4 (Szt. 50); Zgłoszenie robót budowlanych/rozbiórkowych/nie wymagających pozwolenia na budowę - druk dwustronny A-4 (Szt. 100); Wniosek o ustalenie numeru porządkowego A-4 (Szt. 120); Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków A-4 (Szt. 100); Wniosek o wydanie wypisu i wyrysuj z ewidencji gruntów i budynków (EGiB) - druk dwustronny A-4 (Szt. 500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P4) - druk dwustronny A-4 (Szt 50); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P1) - druk dwustronny A-4 (Szt 500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P2) - druk dwustronny A-4 (Szt. 500); Wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (P3) - druk dwustronny A-4 (Szt. 600); Wniosek koordynację ,usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na naradzie koordynacyjnej A-4 (Szt. 200); Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności A-4 (Szt. 90); Wniosek o aktualizację użytków w działce A-4 (Szt. 50); Wniosek wyłączenie z produkcji rolniczej A-4 (Szt. 50); Oświadczenie o wartości gruntu A-4 (szt. 50); Wniosek o zatwierdzenie projektu działki w celu zniesienia współwłasności nieruchomości zabudowanej i wydzielenia dla poszczególnych współwłaścicieli budynków wraz z działkami gruntu niezbędnymi do prawidło. korzystania z tych budynków A-4 (Szt. 20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki budowlanej A-4 (Szt. 20); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działek zgodnie z ustaleniami planu miejscowego A-4 (Szt. 50); Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału działki w celu wydzielenia działki znajdującej się pod budynkiem, jeżeli budynek został wzniesiony w celu dobrej wierze przez samoistnego posiadacza A-4 (Szt. 20); Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane A-4 (Szt. 100); Wniosek o wydanie dziennika budowy A-4 (Szt. 200); Wniosek o wydanie zaświadczenia A-4 (Szt. 100); Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną A-4 (Szt. 100); Wniosek o zarejestrowanie sprzętu pływającego A-4 (Szt. 100); Wniosek o sprowadzenie zwłok/prochów do Polski A-4 (Szt. 100); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - druk dwustronny A-3 (Szt. 500); Wniosek o przyznanie lokalu mieszkalnego - druk sześciostronicowy formatu A-3 falcowane do A-4 i A-4 wkładka (Szt. 500); Zgłoszenie odbioru popiołu paleniskowego z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Zamość A-4 (Szt. 250); CEIDG-1 Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - druk dwustronny formatu A-3 A-3 falcowane do A-4 (Szt. 3 000); Potwierdzenie przyjęcia wniosku A-4 (Szt. 3 000); Wniosek o przeprowadzenie dobrowolnej zmiany lokali mieszkalnych A-4 (Szt. 250); Formularz dla zaktualizowania danych w związku z ubieganiem się o lokal mieszkalny-socjalny A-4 (Szt. 500); Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomościami niezamieszkałych A-3 wyjaśnić (Szt. 500) Opis : oryginał materiału do wydruku w wersji papierowej zostanie przekazany przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy; czas wykonania usługi - zgodnie ze złożoną ofertą, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku oraz dostarczeniem gotowych wydruków do siedziby Zamawiającego; wykonanie wydruku na papierze o gramaturze 80 g/m2 (papier kserograficzny biały), kolorystyka wydruku 1+ 0;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budżet Miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego zadaniem nr 5 jest usługa drukowania obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego niżej wymienionych materiałów na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w podziale na następujące partie: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : a)Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 roku , o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej , w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 200-210); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu wrzesień 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasno szarym; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. b)Projekt budżetu Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-4, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu listopad 2015 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie uszlachetniony + lakier UV, kolorystyka 4+0. c) Budżet Miasta Zamość na 2016 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 (przewidywana ilość stron 130-140); książeczka w formacie A-5, oprawa klejona; ilość egzemplarzy do wydrukowania 90 sztuk; termin przekazania do druku i wykonania w miesiącu styczeń 2016 r.; czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 10 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ); wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1; przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze jasny beż; okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji od daty zamówienia złożonego przez Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bloki opłaty targowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bloków opłata targowej jednorazowej. Opis : 1.Wzór bloczka: zawarty w SIWZ 2.Parametry: długość bloczka - 14,5 cm; szerokość bloczka - 4,5 cm; pasek w kolorze czerwonym, o szerokości 1 cm, oraz cyfry i litery na pasku pogrubione; ilość kwitów w bloczku - 100 sztuk; napis /zachować do kontroli/ w lewym dolnym rogu; czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi w terminie określonym w formularzu ofertowym; wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2; dzielone w połowie z możliwością oderwania części bloczka; grzbiet bloczka opłaty targowej klejony, oraz zszyty; do wykonania - 600 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerów: a)10,- zł - seria /M/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej b)5,- zł - seria /O/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej c)4,- zł - seria /N/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej d)3,- zł - seria /I/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej e)2,- zł - seria /K/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej f)1,- zł - seria /A/ - od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.