eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Przeworsk: Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego
Numer ogłoszenia: 20164 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku , ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 648-97-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Przeglądy należy wykonać zgodnie z Instrukcją przeprowadzania przeglądów szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich, stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z 07 lipca 2005 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich. Szczegółowy przegląd należy wykonać na 40 mostach o parametrach określonych w załączniku. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w postaci : a) drukowanej - 1 komplet, b) elektronicznej - 1 komplet; zapisane na płycie CD lub DVD w formacie .doc lub .xls oraz .pdf..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.50 - Usługi kontroli mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) osoby, które będą opracowywać raporty posiadają uprawnienia do wykonywania przeglądów rozszerzonych mostów 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, określone w niniejszej specyfikacji metoda warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej opisane warunki wykonawca spełnił. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca dołączy do wypełnionego i podpisanego formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymieniona w odpisie z rejestru bądź zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy. 6. Informacja dotycząca oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów występujących wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Umocowanie należy przedłożyć wraz z oferta. 4) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załącznikami takimi jak - uprawnienia osób, które będą opracowywać raport wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego Zał. Potencjał kadrowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku Adres: ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku Adres: ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.