eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawa RTG zestaw rentgenowski kolumnowy z systemem pośredniej radiografii cyfrowej



Ogłoszenie z dnia 2007-04-03

POZYCJA 20154

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: dostawa RTG zestaw rentgenowski kolumnowy z systemem pośredniej radiografii cyfrowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, do kontaktów: Garbacz Aleksander, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4525129, fax 077 4526051, e-mail: przetargi@116szpital.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.116szpital.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa RTG zestaw rentgenowski kolumnowy z systemem pośredniej radiografii cyfrowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup aparatu RTG i dostawa, instalacja i wdrożenie systemy pośredniej radiografii cyfrowej współpracującego z systemem informatycznym obsługi szpitala MEDICOM. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze Oryginalny kod CPV: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia wynikającą z wykonania przynajmniej 2 dostaw aparatu RTG z instalacją i wdrożeniem systemu pośredniej radiografii cyfrowej współpracującego z systemem informatycznym obsługi szpitala MEDICOM - o zakresie i wielkości porównywalnej z wielkością niniejszego zamówienia. 3. Oferujący przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i do używania w Polsce. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania - wnoszący wadium, na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz 177 z późn. zmianami) 4. Nie podlegający Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ wg kryteriów, na zasadzie 1-spełnia 0- nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówiena współpracujący z systemem informatycznym obsługi szpitala MEDICOM, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 30 kwietnia 2004 r. Nr 93 poz. 896) 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oferta - wg formularza załączonego do niniejszej SIWZ. 7. Formularz cenowy - wg formularza załączonego do niniejszej SIWZ. 8. Potwierdzenia danych technicznych - wg formularzy załączonych do niniejszej SIWZ. 9.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami)wzór załączony do SIWZ. 8. Opisy techniczne przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - % 80 2. warunki gwarancji i serwisowania -% 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 11:30, 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 48 w Opolu, sekretariat dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.