eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kamienica › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stara Kamienica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Stara Kamienica: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stara Kamienica
Numer ogłoszenia: 201442 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Kamienica , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 75 75 14 337, faks 75 75 14 337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.new.bazagnim.pl/bip_stara_kamienica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stara Kamienica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stara Kamienica poprzez organizację placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz dostawę fabrycznie nowego wyposażenia do Szkół Podstawowych w Kopańcu i Wojcieszycach, Gmina Stara Kamienica, powiat jeleniogórski, woj. dolnośląskie. Dostawa wyposażenia została podzielona na osiem części: Część 1. ORGANIZACJA PLACÓW ZABAW Część 2. DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ TOALET Część 3. SPRZĘT IT, RTV I AGD Część 4. DOSTAWA SZTUĆCÓW I NACZYŃ Część 5. AKCESORIA DO ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA Część 6. MEBLE I INNE WYPOSAŻENIE Część 7. ZABAWKI I POMOCE DYDAKTYCZNE Część 8. MATERIAŁY PLASTYCZNE.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające . Zamówienie uzupełniające może być udzielone wybranemu, w drodze niniejszego postępowania, wykonawcy, kiedy zaistnieje konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem, o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i w okresie do 3 lat od udzielenia tego zamówienia. W przypadku konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego Strony rozliczać się będą przyjmując ceny jednostkowe ujęte w kartach wycen odpowiedniej części zamówienia, stanowiące integralny/integralne załącznik/załączniki oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 44.41.10.00-4, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 39.22.11.00-8, 35.11.00.00-8, 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.00-6, 37.80.00.00-6, 30.19.70.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 upzp., do oferty należy załączyć : 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 upzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art.22 ust.1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców występujący jako Lider albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie albo ustanowiony pełnomocnik. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 upzp. należy złożyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 upzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.2 pkt 5) upzp. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną : 1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5) upzp, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z tych wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 upzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Kompletna oferta musi zawierać: formularz Oferty, wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, kartę wyceny wyposażenia wybranej/wybranych części przedmiotu zamówienia wg. załącznika nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stara-kamienica.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kamienicy, 58-512 Stara Kamienica 41 lub bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Gminy - I piętro ( adres j. w.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Podziałanie: 9.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placów zabaw w Szkole Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń toalet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń toalet w Szkole Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt it, rtv i agd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu it, rtv i agd do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sztućców i naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sztućców i naczyń do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do zapewnienia bezpieczeństwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do zapewnienia bezpieczeństwa do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble i inne wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli i innego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów plastycznych do Szkoły Podstawowej w Kopańcu i Wojcieszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.