eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Bytów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.: BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE.
Numer ogłoszenia: 201413 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171095 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.: BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora nadzoru należy: I. ETAP DOKUMENTACJA PROJEKTOWA, MONTAŻ FINANSOWY: 1. Analiza dokumentacji projektowej. Sprawdzenie pod względem kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, sprawdzenie rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, sprawdzenie zawartości oraz poprawności wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2. Wyodrębnienie z dokumentacji części sportowej basenu oraz części planowanej do rekreacji 3. Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo-kosztorysową, przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa - również w wersji elektronicznej) do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wybór wykonawcy robót, 4. Współpraca z Zamawiającym na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. 5. Sporządzenie rozliczenia końcowego w części rzeczowej, finansowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach. II. ETAP REALIZACJA ROBÓT: 1. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 2. Przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy dla wykonawcy robót. 3. Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji. 4. Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentację projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych. 6. Czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji. 7. Kompleksowa koordynacja robót. 8. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 9. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu. 10. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 11. W przypadku wystąpienia potrzeb inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 12. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy. 13. Potwierdzanie wykonania powykonawczych pomiarów geodezyjnych, a także pomiarów zgodności usytuowania obiektów budowlanych. III. ETAP ODBIÓR I ROZLICZENIE ROBÓT: 1. Nadzorowanie opracowania instrukcji odbioru i rozruchu oraz przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego i technologicznego przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów. 2. Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 3. Egzekwowanie od wykonawców usunięcie wad. 4. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie. SZCZEGÓŁOWY OPIS WARUNKÓW PEŁNIENIA USŁUG INSPEKTORA NADZORU: 1. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad pracami budowlanymi: Inspektor Nadzoru a. musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, b. jest zobowiązany do wizyt na placu budowy nie rzadziej jak 5 razy w tygodniu. W przypadku niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć z personelu swojego zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu, c. w przypadkach nagłych, podejmie czynności związane z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub wykonawcę robót. d. jest odpowiedzialny za bieżące kontrolowanie obmiaru, wyceny prowadzonych inwestycji oraz bilansu płatności. Dopuszcza się, ze wymienione obowiązki może pełnić jeden z członków zespołu inspektorów nadzoru. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora zgodnie z ustawą Art. 25. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.64.10 - 74.25.64.10 74.31.30.00 - 74.31.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycją p.n.: BUDOWA MIEJSKIEGO BASENU SPORTOWEGO W BYTOWIE. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego Michał Fijałkowski, ul. B Chrobrego 12, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.