Dorohusk: Dostawa wraz z montażem i instruktażem projektora, drukarki, aparatu fotograficznego i radiomagnetofonu do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach realizacji projektu pt. Kuźnia sukcesu
współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 201395 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 82 5661089 w. 20, faks 82 5661061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instruktażem projektora, drukarki, aparatu fotograficznego i radiomagnetofonu do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach realizacji projektu pt. Kuźnia sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawa wraz z montażem i instruktażem projektora, drukarki, aparatu fotograficznego i radiomagnetofonu do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach realizacji projektu pt. Kuźnia sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Projektor wraz z montażem (uchwyt sufitowy) i okablowaniem 2 szt.-Projektor z funkcją 3D. Dane techniczne: Technologia: DLP 3D Ready, Rozdzielczość optyczna: min. 1024x768 proporcje obrazu 4:3, Jasność min.3200 ANSI Lumen, Kontrast: 5300:1, trwałość lampy min.3500h, moc lampy 230W, Funkcje: menu wyświetlacza na ekranie w języku polskim, zoom, zamrożenie, ukrywanie obrazu, korekta zniekształceń w pionie +/- 40 stopni, tryb pracy na dużej wysokości, szybkie automatyczne wyszukiwanie, Złącza minimum: wejście S-video, HDMI, 2xD-sub, 2x USB, wejście mikrofonu, wejście kompozytowe Video, wyjście stereo mini Jack. Wbudowane głośniki/głośnik o mocy ok. 10W, pilot do projektora. Projektor ma być zamontowany, okablowanie umożliwiające podłączenie laptopa na wysokości biurek. 1.2 Drukarka laserowa kolorowa- Drukarka kolorowa laserowa z funkcją duplex,. format wydruku A4, A5, A6, B5, C5, Monarch, (możliwośc druku banerów do 1,2m szer. A4), rozdzielczość druku min. 600x600 dpi (czerń), 1200x600 dpi (kolor), prędkość druku min. 36str/min (czerń), 34 str/min (kolor), pamięć min. 256 MB z możliwością rozbudowy, wyświetlacz, pobór mocy drukowania max. 1300 W, procesor min. 533 Mhz, złącza min. interfejs USB 2.,wbudowana karta sieciowa. 1.3 Aparat fotograficzny (lustrzanka)- Lustranka cyfrowa format DX, wraz z obiektywem formatu DX 18-55VR, Tryb podręcznika (automatycznie optymalizuje ustawienia aparatu zgodnie z odpowiedziami udzielonymi przez użytkownika,.przetwornik obrazu o rozdzielczości min. 10,2 mln pikseli i szybki, 11-polowy autofokus z funkcją śledzenia 3D, monitor LCD o przekątnej min. 3 cale, wbudowany podwójny system czyszczenia matrycy, automatyczne ustawianie czułości ISO i możliwość ręcznego zwiększenia czułości do ISO 3200, Wykonywanie zdjęć seryjnych z min. szybkością 3 kl./s, menu retuszu umożliwiające edycję i korygowanie zdjęć bezpośrednio w aparacie, zakres efektów fotograficznych,-efekty filtra oraz efekt miniatury, Możliwość rozbudowy zestawu: aparat jest zgodny z wieloma obiektywami formatu DX, Dane techniczne; ,martyca min. 10,2Mp, max rozdzielczość 3872x2592 pikseli, max zoom optyczny 3x, ogniskowa obiektywu wg filmu 35mm 27-82,5mm, jasność obiektywu 3,5-5,6 F, max szybkość migawki 1/4000s, interfejs USB 2.0, W zestawie lampa błyskowa, akumulator dedykowany, karta pamięci min. 16GB, osłona bagnetu, osłona na sanki mocujące, pokrywka okularu, kabel USB, ładowarka, torba, statyw umożliwiający przykręcenie aparaty fotograficznego (trzyselekcyjny aluminiowy, z trzykierunkową głowicą z 3 poziomicami, max. wysokość 161cm, wysuwana kolumna pionowa, szeroko rozkładane nogi+pokrowiec). 1.4 Radiomadnetofon z CD 2 szt- Radiomagnetofon z odtwarzaczem CD, standardowe odtwarzania CD, CD-R/RW, MP3, magnetofon jednokasetowy, radio cyfrowe, dźwięk stereo, głośniki szerokopasmowe z systemem bass reflex, padbicie basów, dodatkowe funkcje: autostop, nagrywanie synchroniczne z CD, pilot, wyjście liniowe AUX, wyjście słuchawkowe, zasilanie sieciowe 220-240V oraz na bateria, do radiomagnetofonu dołączona instrukcja obsługi w j. polskim oraz kabel zasilający. 2. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest ZSO w Dorohusku, jednakże Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu opisanego w zał. nr 1 do umowy i montażu w obecności przedstawiciela 3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych 2) produkty, które tego wymagają, muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach 3) wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością są podobne i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 4. Obowiązek udowodnienia, że oferowane pomoce odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według kryterium spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zmiana zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru jest dopuszczalna tylko w przypadku: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych). 3) Zmiany obowiązującej stawki VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość stawki VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w umowie z tym, że koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca. 4) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich rachunkowych w treści umowy. 5) Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 6) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.