eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów technikum Zespołu Szkół w Teresinie dla którego organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski w ramach projektu ,Drzwi do kariery, POKL.09.02.00-14-025/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Teresin: Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów technikum Zespołu Szkół w Teresinie dla którego organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski w ramach projektu ,Drzwi do kariery, POKL.09.02.00-14-025/13
Numer ogłoszenia: 201379 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia kardynała Stefana Wyszyńskiego w Teresinie , Aleja XX-lecia 12, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 46 8613813, faks 46 8613813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsteresin.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów technikum Zespołu Szkół w Teresinie dla którego organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski w ramach projektu ,Drzwi do kariery, POKL.09.02.00-14-025/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów technikum Zespołu Szkół w Teresinie dla któreo organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski w ramach projektu ,Drzwi do kariery,, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Projekt obejmuje wsparcie poprzez uczestnictwo między innymi w następujących zajęciach edukacyjnych: - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego w zróżnicowanych poziomowo grupach liczących do 8 uczniów. - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w zróżnicowanych poziomowo grupach liczących do 8 uczniów. - Zajęcia wyrównawcze z matematyki w zróżnicowanych poziomowo grupach liczących do 8 uczniów. - Zajęcia z przedsiębiorczości poświęcone tworzeniu własnego przedsiębiorstwa. - Indywidualne konsultacje dla uczestników projektu z doradcą zawodowym w zakresie indywidualnej kariery zawodowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców biorących udział w postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje osobą lub zdolnymi do wykonania zamówienia (w zależności od oferowanej części), posiadającymi: a) następujące wykształcenie: - do przeprowadzenia zajęć przez osoby posiadające następujące kwalifikacje w odniesieniu do części 1-10: stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel kontraktowy, wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - do przeprowadzenia zajęć przez osoby posiadające następujące kwalifikacje w odniesieniu do części 11: studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe, którego program obejmował przygotowanie w zakresie doradztwa personalnego lub poradnictwa zawodowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie ,spełnia/nie spełnia,, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) ewentualnie pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 3.1. zmiana podatku od towarów i usług VAT, 3.2. konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: 3.2.1. działania siły wyższej, 3.2.2. wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, 3.3. zmiana warunków finansowania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsteresin.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZS w Teresinie Aleja XX - Lecia 12 96 - 515 Teresin Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: ZS w Teresinie Aleja XX - Lecia 12 96 - 515 Teresin Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków UE w ramach projektu ,Drzwi do kariery, POKL.09.02.00-14-025/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.