Lublin: dostawa urządzeń i sprzętu do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego Teatru Muzycznego w Lublinie nr sprawy NAI 3330-01/15
Numer ogłoszenia: 201376 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Lublinie , ul. Grenadierów 13, 20-331 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 76 13, faks 81 534 41 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń i sprzętu do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego Teatru Muzycznego w Lublinie nr sprawy NAI 3330-01/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zwanych dalej sprzętem lub produktem do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego Teatru Muzycznego w Lublinie z podziałem na części: a) Zadanie 1 - dostawa mikrofonów przewodowych, systemów i mikrofonów bezprzewodowych, skrzyń transportowych b) Zadanie 2 - dostawa statywów mikrofonowych, diboxów (symetryzatorów sygnału), odtwarzacza/rejestratora audio. c) Zadanie 3 - dostawa monitorów scenicznych, stageboxu, karty MADI 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SIWZ 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8, 32.34.10.00-5, 36.34.00.00-0, 30.20.00.00-1, 32.33.00.00-5, 32.33.14.00-6, 32.34.24.00-6, 32.34.24.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zadanie 1 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch dostaw obejmujących swoim zakresem co najmniej mikrofony przewodowe, systemy i mikrofony bezprzewodowe a wartość każdej z tych dostaw nie była mniejsza niż 90000 zł. Zadanie 2 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy obejmujących swoim zakresem co najmniej statywy mikrofonowe, diboxy (symetryzatory sygnału), odtwarzacze/rejestratory audio a wartość dostawy nie była mniejsza niż 9000 zł. Zadanie 3 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy obejmujących swoim zakresem co najmniej: monitory sceniczne i stageboxy, a wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 18000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa gdy jest to wymagane przepisami prawa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrmuzyczny.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny w Lublinie ul. Grenadierów 13 20-331 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Teatr Muzyczny w Lublinie przy ul. Grenadierów 13, 20-331 Lublin (sekretariat IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego: mikrofonów przewodowych, systemu i mikrofonów bezprzewodowych, skrzyń transportowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROFON WOKALOWY - 6 szt. MIKROFON INSTRUMENTALNY - 6 szt. MIKROFON POJEMNOŚCIOWY MAŁOMEMBRANOWY - 2 szt. MIKROFON DYNAMICZNY PRZEZNACZONY DO NAGŁAŚNIANIA CENTRALKI ZESTAWU PERKUSYJNEGO - 1 szt. MIKROFON DYNAMICZNY Z DEDYKOWANYM UCHWYTEM DO MOCOWANIA NA OBRĘCZY BĘBNA - 5 szt. PARA MIKROFONÓW POJEMNOŚCIOWYCH WIELKOMEMBRANOWYCH O PRZEŁĄCZANEJ CHARAKTERYSTYCE KIERUNKOWEJ - 2 szt. (1 para) PARA MIKROFONÓW POJEMNOŚCIOWYCH WIELKOMEMBRANOWYCH - 4 szt. (2 pary) MINIATUROWY MIKROFON POJEMNOŚCIOWY DO INSTRUMENTÓW AKUSTYCZNYCH - 10 szt. PARA MIKROFONÓW POJEMNOŚCIOWYCH MAŁOMEMBRANOWYCH PAROWANYCH - 2 szt. (1 para) MIKROFON POJEMNOŚCIOWY TYPU SHOTGUN - 3 szt. MIKROFON PŁASZCZYZNOWY POJEMNOŚCIOWY - 2 szt. SPLITTER ANTENOWY DLA ZESTAWÓW BEZPRZEWODOWYCH - 2 szt. ZESTAW NADAJNIK-ODBIORNIK SYSTEMU BEZPRZEWODOWEGO Z MIKROFONEM - 4 zestawy MIKROFON POJEMNOŚCIOWY TYPU HANDHELD Z NADAJNIKIEM BEZPRZEWODOWYM - 4 szt. MIKROFON NAGŁOWNY DO SYSTEMÓW BEZPRZEWODOWYCH - 10 szt. SKRZYNIA TRANSPORTOWA NA MIKROFONY - 1 szt. SKRZYNIA TRANSPORTOWA DWUSTRONNA - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8, 32.34.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego: statywy mikrofonowe, diboxy (symetryzatory sygnału), odtwarzacz/rejestrator audio..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STATYW NA TRZECH NOGACH WYSOKI KLASYCZNY - 10 szt. STATYW NA TRZECH NOGACH TYPU TRÓJNÓG NISKI - 5 szt. STATYW NA ŻELIWNEJ ODLEWANEJ PODSTAWIE - 2 szt. PASYWNY DWUKANAŁOWY SYMETRYZATOR SYGNAŁU (DIBOX) - 2 szt. AKTYWNY JEDNOKANAŁOWY SYMETRYZATOR SYGNAŁU (DIBOX) - 4 szt. ODTWARZACZ / REJESTRATOR AUDIO - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.34.00.00-0, 32.33.14.00-6, 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń do rozbudowy systemu nagłośnieniowego i realizacyjnego: monitory sceniczne, Stagebox, karta MADI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAGE BOX CYFROWY - 1 szt. MONITORY SCENICZNE PASYWNE - 4 szt. KARTA MADI MADIface USB - Karta MADI do komputera - wielokanałowe nagrywanie i odtwarzanie bezpośrednio z miksera - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.34.24.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.