eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia do magazynu szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Otwock: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia do magazynu szpitala
Numer ogłoszenia: 201339 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia do magazynu szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia do magazynu szpitala DZP/82/2011 Okres realizacji umowy 6 miesięcy(pakiety 1-7,9), 36 miesięcy (pakiet nr 8) od daty zawarcia umowy, zamówienia raz w miesiącu, czas realizacji zamówienia do 5 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% wartości umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wsadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Atest(certyfikat) potwierdzający dopuszczenie do obrotu zgodnie z dyrektywą 93/42 (dotyczy pakietu nr 8) 4. Opisy, potwierdzające spełnienie wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów 5. Zdjęcia oferowanego asortymentu ( o ile dotyczy) 6. Próbki wzorcowe do pakietów nr 7,8, zaś do pozostałych pakietów zamawiający zastrzega sobie prawo żądania próbek w przypadku konieczności weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen tylko w sytuacji określonej w ust. 3 oraz w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana cen może nastąpić jedynie na podstawie podpisanego przez obydwie strony aneksu do niniejszej umowy 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr do rurki tracheostomijnej lub intubacyjnej z możliwością suplementacji tlenu (sztuczny nos) 150 szt. 2 Filtr dla dorosłych antybakteryjno- wirusowy, z wymiennikiem ciepła i wilgoci do aparatu do znieczulenia i respiratora, port kapno, mała przestrzeń martwa 1 200 szt. 3 Filtr dla dzieci antybakteryjno- wirusowy, z wymiennikiem ciepła i wilgoci do aparatu do znieczulenia i respiratora, port kapno, mała przestrzeń martwa 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych typu venflon, jednorazowego użytku wykonana z materiału termoplastycznego poiliuretanu, biokomtabitylność poparta badaniami klinicznymi, z paskiem radio-cieniującym, samodomykającym się korkiem portu bocznego. Igła wewnątrz kaniuli o ścięciu typu Back Cut, opakowanie sztywne, odporne na przypadkowe uszkodzenie typu TYVECK. Kaniule muszą być sterylizowane radiacyjnie. Produkt bezlateksowy i bez zawartości PCV oznaczony fabrycznie na opakowaniu. Rozmiar 22 G dł.25 mm /niebieski/ przepływ min.40ml/min. 1 400 szt. Rozmiar 20 G dł.32 mm /różowy/ przepływ min.60ml/min. 7 000 szt. Rozmiar 18 G dł.32 mm /zielony/ przepływ min.100ml/min. 10 000 szt. Rozmiar 17 G dł.25 mm /biały/ przepływ min.130ml/min. 1 200 szt. Rozmiar 24 G dł.19 mm /żółty/ przepływ min.13ml/min. 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na mocz plastykowy poj. 100-200 ml 5 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rampa 3-drożna z kolorowymi kranikami Luer lock 60 szt. Rampa 5-drożna z kolorowymi kranikami Luer lock 20 szt. Jednokanałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń, termoplastyczny poliuretan, w zestawi igła, lider, strzykawka, skuteczne mocowanie kaniuli do skóry, 14 G, 15 cm, przepływ minimum 110 ml/min. 30szt. Dwukanałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń, termoplastyczny poliuretan, w zestawi igła, lider, strzykawka, skuteczne mocowanie kaniuli do skóry, 14 G, 15 cm, duży przepływ przez światło cewnika min. 109 ml/min. 30 szt. Jednokanałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń z wbudowanym srebrem w materiał cewnika, w zestawie igła lider, strzykawka, skuteczne mocowanie kaniuli do skóry 7,5 F dł.16 cm 10 szt. Dwukanałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń z wbudowanym srebrem w materiał cewnika, w zestawie igła lider, strzykawka, skuteczne mocowanie kaniuli do skóry 7,5 F dł.16 cm 10 szt. Przedłużacz do pompy infuzyjnej - 25 cm 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu opłucnej - 3-komorowy, regulowana siła ssania, kolorowy wskaźnik informujący o prawidłowej sile ssania, zawór zabezpieczający przed ciśnieniem dodatnim pozwalający na uniknięcie odmy 10szt. Trokar z prowadnicą, linia kontrastująca w rtg, rozmiar 24F, 28F, 32F 10szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koc ratunkowy terminczny-srebrno-złota folia ratunkowa,przeciwwstrząsowa o wymiarach 210cmx160cm,błyszcząca powierzchnia,po jednej stronie kolor srebrny, po drugiej stronie kolor złoty.Koc powinien chronić przed utratą ciepła oraz przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych. 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wysokocisnieniowy bezlateksowy system drenazu ran redona pojemnik o ergonomicznym kształcie wykonany z twardego PCV z wytworzoną fabrycznie próżnią oraz czytelnym wskaźniekim prózni o pojemności 600 ml. Na pojemniku trwała niezmywalna skala, pojemnik wyposazony w wygodny system mocowania np. do ramy łóżka, posiadający dren przedłużajacy około 123 cm niezawierajacy DEP. Z zaciskiem ślizgowym zamykajacym przepływ wyposażony w końcówkę luer lock do pojemnika i łącznik stopniowy (schodkowy) do połaczenia drenów redona (6-18CH) Pojemnik sterylny zapakowany podwójnie. 1 000szt. Pojemnik sterylny wysokocisnieniowy bezlateksowy system drenazu ran redona o pojemnosci 600ml, wykonany z twardego PCV z wytworzoną fabrycznie próżnią oraz czytelnym wskaźnikiem próżni, zakończony końcówką luer-lock, na pojemniku trwała niezmywalna skala, posiadajacy system mocowania pojemnika np. do ramy łóżka 300szt. Pojemnik sterylny wysokocisnieniowy bezlateksowy system drenazu ran redona o pojemnosci 300ml, wykonany z twardego PCV z wytworzoną fabrycznie próżnią oraz czytelnym wskaźnikiem próżni, zakończony końcówką luer-lock, na pojemniku trwała niezmywalna skala, posiadajacy system mocowania pojemnika np. do ramy łóżka 300szt. Pojemnik sterylny wysokocisnieniowy bezlateksowy system drenazu ran redona o pojemnosci 150ml, wykonany z twardego PCV z wytworzoną fabrycznie próżnią oraz czytelnym wskaźnikiem próżni, zakończony końcówką luer-lock, na pojemniku trwała niezmywalna skala, posiadajacy system mocowania pojemnika np. do ramy łóżka 10szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne antypoślizgowe z atestem, wykonane z wyjałowionego materiału termoplastycznego z mozliwościa sterylizacji w autoklawie do temeperatury 135C i z mozliwością prania do 90C. Obuwie powinno posiadać antystatyczne podeszwy antypoślizgowe i absorbujace energię w okolicy piety, anatomiczne dopasowane do stopy, po bokach znajdują się otwory wentylacyjne. Obuwie z zamkniętymi palcami oraz odsłonięta piętą, zgodne z dyrektywą medyczną 93/42, kolor niebieski w rozmiarze damskim i męskim-35/36, 37/38,39/40,41/42,43/44,45/46,47/48 200 200 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno gardłowa dla dorosłych i dzieci typu GUEDEL od nr 4 do nr 00 z nylonową blokadą zagryzienia ułatwiającą przechodzenie 260 szt. Kateter rektalny o rozmiarach 24-26 10szt. Sonda dożołądkowa z miękkiego tworzywa termoplastycznego, przezroczyste, średnica 16-18 CH, dł. 80 cm, integralny korek, z możliwością podawania strzykawką LUER oraz Żanetą, oznaczenie dł. na sondzie 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.