eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa przełączników sieciowych i szafy montażowej rack 42U wraz z wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Wrocław: Dostawa przełączników sieciowych i szafy montażowej rack 42U wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 201160 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 98, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 36043oo do 9, faks 071 3604352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przełączników sieciowych i szafy montażowej rack 42U wraz z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń sieciowych: 1.1. Switch HP ProCurve 2910al-48G (nr katalogowy J9147A) - 3 szt. Zamawiający wskazuje konkretny model urządzenia firmy Hewlett - Packard w celu zapewnienia zgodności funkcjonalnej z posiadanym oprogramowaniem ProCurve Manager v.3.2. 1.2.Szafa montażowa rack 42U - 1 szt. 1.3.Przełącznik konsoli serwera KVM - 1 szt. 2. Urządzenia, które będą dostarczone do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 98 mają spełniać następujące wymagania: a)spełniać dyrektywę LVD 2006/95/WE i posiadać oznakowanie CE, b)posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c)posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcje obsługi w języku polskim, d)posiadać karty gwarancyjne, e)każda jednostka sprzętu oraz inne części tego wymagające muszą posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 3.Wymiary i wyposażenie switchy i przełącznika konsoli serwera KVM powinny umożliwić zainstalowanie ich w szafie rack 19 cali. 4.Wykonawca zapewni przez okres 36 miesięcy serwis gwarancyjny na urządzenia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu z dostawą urządzenia zastępczego na drugi dzień roboczy po dniu odbioru urządzenia do naprawy. 6.Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. 7.Wykonawca musi podać cenę jednostkową zgodnie z Formularzem cenowym wraz ze specyfikacją techniczną oferowanych urządzeń sieciowych według załącznika nr 6 do Wzoru oferty (Rozdział III SIWZ). 8.Koszty dostawy obciążają Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; 2.spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ. 4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, wg załącznika nr 1 do Wzoru oferty. 2.Odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzające status prawny lub formę prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika spółki. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z Wykonawców osobno i złożone w oryginale. 5.Pełnomocnik, o którym mowa w pkt 4., składa wraz z ofertą komplet dokumentów wymaganych przez SIWZ, dotyczących każdego z reprezentowanych Wykonawców. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i opłatami związanymi z działalnością Wykonawcy lub, w przypadku nieuregulowania należności podatkowych, zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, w przypadku nieuregulowania składek, zaświadczenie wydane przez właściwy inspektorat ZUS lub KRUS, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na kserokopii należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub datę i pieczątkę imienną opatrzoną podpisem. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 6., 7., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.Dokumenty o których mowa w pkt 9. lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 9. lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.W przypadkach, o których mowa w pkt 9. i pkt 11. składane dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w sposób identyczny jak w pkt 8. 13.Jeżeli złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwości co do ich prawdziwości, to Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław pokój nr 510 (poziom 5).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław pokój nr 510 (poziom 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.