eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa wyposażenia na potrzeby biura Śląskiego Klastra Rewitalizacji i Technologii Środowiskowych podzielona na odrębnie oceniane części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Piekary Śląskie: Dostawa wyposażenia na potrzeby biura Śląskiego Klastra Rewitalizacji i Technologii Środowiskowych podzielona na odrębnie oceniane części.
Numer ogłoszenia: 201138 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137486 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Przemysłowo-Technologiczny Ekopark w Piekarach Śląskich, ul. Roździeńskiego 38, 41-946 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 289 04 84, faks 32 289 04 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia na potrzeby biura Śląskiego Klastra Rewitalizacji i Technologii Środowiskowych podzielona na odrębnie oceniane części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby biura Śląskiego Klastra Rewitalizacji i Technologii Środowiskowych podzielona na odrębnie oceniane części: Część A: Dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami Część B : Dostawa sprzętu komputerowego: a) Laptop wraz z oprogramowaniem b) Urządzenie wielofunkcyjne A3 c) Drukarka A3 d) Drukarka A4 (laser) czarno biała e) Dysk sieciowy f) Kserokopiarka A3 g) Materiały eksploatacyjne h) Fax i) Telefon j) Router k) Switch Część C Dostawa sprzętu biurowego a) Niszczarka b) Termobindownica c) Gilotyna A3 d) Laminator e) Przybory biurowe (zszywacz, dziurkacz, organizer na biurko, kalkulator) Część D: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem a) system biurkowy, narożne biurko z dodatkową szafką z szufladami; b) krzesło biurowe c) szafa metalowa d) szafa zwykła e) blat i szafka pod urządzenie wielofunkcyjne Część E: Dostawa ekspresu do kawy i zestawu szklanek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wspieranie regionalnych powiązań kooperacyjnych poprzez rozwój Śląskiego Klastra Rewitalizacji i Technologii Środowiskowych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w ramach Działania 1.3 Transfer technologii i innowacji RPO WSL na lata 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7544,82

  • Oferta z najniższą ceną: 7544,82 / Oferta z najwyższą ceną: 11217,60

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27545,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28785,69

  • Oferta z najniższą ceną: 28785,69 / Oferta z najwyższą ceną: 57810,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVERCO Arkadiusz Kwiatkowski, ul. Czarnieckiego 16/7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2295,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3627,27

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK Meble Sp. z o.o., ul. Biskupa H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3129,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3129,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4563,30

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1783,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1783,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3241,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.