eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi oraz ZHW o/ Piotrków Trybunalski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Łódź: Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi oraz ZHW o/ Piotrków Trybunalski.
Numer ogłoszenia: 201137 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, fax 042 6351432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi oraz ZHW o/ Piotrków Trybunalski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Łodzi oraz ZHW o/ Piotrków Trybunalski, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 1-7 do SIWZ..Całkowita wielkość zamówienia powyżej 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 29.24.60.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ; -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez nich informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. b) Oferty oceniane będą w 2 etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą Prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych przez Zamawiającego. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1)ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 8) do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 9 do SIWZ); 3)oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 10 do SIWZ); 4)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie (np. referencje); 6)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 7)zaparafowany projekt umowy (załącznik Nr 12 do SIWZ). 8) oświadczenie oferenta, iż dostarczone urządzenia są fabrycznie nowe i posiadają wymagane prawem certyfikaty lub świadectwa dopuszczające do stosowania ich w laboratoriach ( załącznik nr 13).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pionowy autoklaw labolatoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pionowy autoklaw labolatoryjny, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi: 74 540,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zmywarka do szkła labolatoryjnego - automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmywarka do szkła labolatoryjnego - automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 45 000,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zmywarka do szkła labolatoryjnego - automat myjąco-dezynfekujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmywarka do szkła labolatoryjnego - automat myjąco-dezynfekujący, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ.Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 23 000,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termoblok zapewniający stałą kontrolę temperatury, mieszanie oraz odparowywanie próbek podczas reakcji upochadniania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termoblok zapewniający stałą kontrolę temperatury, mieszanie oraz odparowywanie próbek podczas reakcji upochadniania, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 6 000,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: stomacher.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stomacher, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 6 938,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spektrofotometr Uv-Vis z 7 pozycyjnym zmieniaczem z dodatkowym wyposażeniem: oprogramowanie, komputer PC i drukarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Spektrofotometr Uv-Vis z 7 pozycyjnym zmieniaczem z dodatkowym wyposażeniem: oprogramowanie, komputer PC i drukarka, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 18 688,52 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: chłodziarki labolatoryjne z bezprzewodowymi rejestratorami temperatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest chłodziarki labolatoryjne z bezprzewodowymi rejestratorami temperatury, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 51 115,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.