eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Słupsk: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 201062 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych zamówień polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto przedstawionej poniżej (stosownie do danej części zamówienia) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: dla Części I (pakiet 1) - o wartości brutto co najmniej 85.000 zł każde, dla Części II (pakiet 2) - o wartości brutto co najmniej 12.000 zł każde, dla Części III (pakiet 3) - o wartości brutto co najmniej 3.500 zł każde, dla Części IV (pakiet 4) - o wartości brutto co najmniej 2.100 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dwa główne zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto przedstawionej poniżej (stosownie do danej części zamówienia) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane: dla Części I (pakiet 1) - o wartości brutto co najmniej 85.000 zł każde dla Części II (pakiet 2) - o wartości brutto co najmniej 12.000 zł każde dla Części III (pakiet 3) - o wartości brutto co najmniej 3.500 zł każde dla Części IV (pakiet 4) - o wartości brutto co najmniej 2.100 zł każde;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących wydajności obliczeniowej oferowanych jednostek centralnych oraz notebooków zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w formie wydruku z przeprowadzonego testu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, lub wydruku ze strony http:www.bapco.comsupportfdrsSYSmark2012web.html. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu może zażądać od wyłonionego Wykonawcy dostarczenia oprogramowania testującego oraz komputera do testu i dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego; 2. dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących wydajności grafiki jednostek centralnych, zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w formie wydruku raportu z oprogramowania testującego z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3. dokument potwierdzający kompatybilność jednostki centralnej oraz notebooka z systemami operacyjnymi i standardami na daną platformę systemową w formie wydruku ze strony internetowej Windows Logod Products List; 4. dokumenty potwierdzające posiadanie Certyfikatów ISO 9001, ISO 27001, ISO 28000 dla jednostek centralnych; Certyfikaty ISO 9001:2000, ISO 270001, ISO 14001 dla notebooków; Certyfikatów TCO 5,2, ISO 13406-2 lub ISO 9241 dla monitorów; 5. Deklaracja zgodności CE (dot. jednostek centralnych i notebooków); 6. potwierdzenie spełnienia przez jednostki centralne oraz notebooki kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 7. dokument potwierdzający wpis dotyczący oferowanego modelu jednostki centralnej, notebooka i monitora w  internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 8. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD - dokument potwierdzający wpis dotyczący oferowanego modelu jednostki centralnej i monitora w internetowym katalogu http:www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 9. oświadczenie Producenta potwierdzające spełnianie warunków dotyczących ergonomii jednostek centralnych i notebooków, zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 10. dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta jednostki centralnej, notebooka i monitora; 11. oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis jednostek centralnych, notebooka i monitora będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 12. oświadczenie Producenta (dot. jednostki centralnej i notebooka) sprzętu lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 13. test wydajności baterii Mobilmark 2012 Office Productivity battery Life (wymagane załączenie testów wydajności z przeprowadzonego testu potwierdzonego za zgodność z oryginałem). 14. certyfikat EPEAT na poziomie SILVER dla notebooka - dokument potwierdzający wpis dotyczący oferowanej stacji dostępowej w internetowym katalogu http:www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 15. dokumenty potwierdzające posiadanie Certyfikatów zasad bezpieczeństwa i zgodności z przepisami dot. drukarek: IEC 60950-I:2005EN 60950-1:2006+A11; IEC 60825-1:2007EN 60825-1:2007 (urządzenia laserowe/LED klasy 1); IEC 62479:2010EN 62479:2010; GB4943-2001. 16. dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu CE dot. dysków wewnętrznych 17. dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatów dot. przełącznika sieciowego: UL (UL 60950), CSA (CSA 22.2), CE mark, FCC Part 15 (CFR 47) Class A.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk pok. 302A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet Nr 4 (zestaw komputerowy) - zakup w ramach realizacji projektu PI Od partnerstwa do kooperacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Partnerstwo na rzecz realizacji Projektu PI Od partnerstwa do kooperacji jest realizowane w ramach Priorytetu 5 Dobre rządzenie, Działania 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałania 5.4.2. Rozwój dialogu obywatelskiego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Jednostki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna - 34 szt., Notebook 15,6 - 5 szt., Monitor - 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - Urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk zewnętrzny 3T - 2 szt., Dysk wewnętrzny 2T -3 szt., Dysk wewnętrzny 1T - 3 szt, Przełącznik sieciowy z portami: 28 Gigabit Ethernet, w tym współdzielone porty Combo (RJ45 + SFP) 2 Gigabit Ethernet combo - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - Zestaw komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna - 1 szt., Monitor - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.