Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Biłgoraj: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętowego do nowego obiektu siedziby Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94 w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 201056 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju , ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6882000, 6882006, faks 846882009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętowego do nowego obiektu siedziby Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94 w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętowego do nowego obiektu siedziby Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94 w Biłgoraju. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne części: 1) CZĘŚĆ I - Meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych. 2) CZĘŚĆ II - Regały przesuwne i stacjonarne oraz szafy metalowe. 3) CZĘŚĆ III - Wyposażenie higieniczno-sanitarne, gospodarcze i p-poż. oraz elementy informacji wizualnej. 4) CZĘŚĆ IV - Przesłony przeciwsłoneczne do okien. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części szczegółowo określone w przedmiocie zamówienia jako: CZĘŚC I, II, III i IV. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, lub więcej CZĘŚCI zamówienia. Oferty każdej CZĘŚCI będą oceniane oddzielnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem asortymentu wyposażenia, ilości oraz wymaganych warunków i parametrów techniczno-użytkowych stanowią załączniki Nr 1a, Nr 1b, Nr 1c i Nr 1d do niniejszej SIWZ. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia fabrycznie nowego, nieużywanego i nieuszkodzonego wyposażenia meblowego i sprzętowego będącego przedmiotem zamówienia do nowego obiektu siedziby Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94 w Biłgoraju oraz przeniesienia na Zamawiającego ich własności, - dokonania rozładunku, wniesienia, złożenia, rozmieszczenia i rozstawienia oraz zamontowania dostarczonego wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w trzy kondygnacyjnym budynku częściowo podpiwniczonym, wyposażonym w windę osobową o udźwigu 630 kg. - podłączenia i zainstalowania dostarczonego wyposażenia, - przekazania Zamawiającemu dokumentacji technicznej, szczegółowych instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonego wyposażenia oraz certyfikatów, świadectw jakości, atestów i deklaracji zgodności.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.11.20.00-0, 39.14.14.00-6, 39.17.21.00-9, 39.13.60.00-4, 39.13.11.00-0, 44.42.10.00-7, 44.42.13.00-0, 39.83.17.00-3, 42.96.83.00-2, 39.51.44.00-2, 39.71.23.00-9, 39.29.93.00-7, 34.92.84.80-6, 39.71.11.10-3, 35.11.10.00-5, 30.19.21.70-3, 39.51.54.40-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych). CZĘŚĆ II 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). CZĘŚĆ III 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych). CZĘŚĆ IV 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie, minimum: a) dla Części I - jedną dostawę na kwotę brutto nie mniejszą niż 50 000 PLN polegającą na dostawie i montażu mebli do pomieszczeń biurowych i/lub pomieszczeń socjalnych, b) dla Części II - jedną dostawę na kwotę brutto nie mniejszą niż 30 000 PLN polegającą na dostawie i montażu metalowych regałów przesuwnych i/lub metalowych regałów stacjonarnych i/lub szaf metalowych, Natomiast dla Części III i IV Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, pokój nr 108, lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. SIWZ jest nieodpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 87, pokój nr 103 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.11.20.00-0, 39.14.14.00-6, 39.17.21.00-9, 39.13.60.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Regały przesuwne i stacjonarne oraz szafy metalowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały przesuwne i stacjonarne oraz szafy metalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 44.42.10.00-7, 44.42.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie higieniczno-sanitarne, gospodarcze i p-poż. oraz elementy informacji wizualnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie higieniczno-sanitarne, gospodarcze i p-poż. oraz elementy informacji wizualnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 42.96.83.00-2, 39.51.44.00-2, 39.71.23.00-9, 39.29.93.00-7, 34.92.84.80-6, 39.22.43.10-4, 39.53.20.00-0, 39.71.11.10-3, 35.11.10.00-5, 30.19.21.70-3, 31.52.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przesłony przeciwsłoneczne do okien..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesłony przeciwsłoneczne do okien..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.