eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › opracowanie graficzne, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych dla Zespołu Obsługi Instytucji Rynku Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Kraków: opracowanie graficzne, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych dla Zespołu Obsługi Instytucji Rynku Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 200982 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, fax 012 4229785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie graficzne, wydruk i dostawa materiałów informacyjnych dla Zespołu Obsługi Instytucji Rynku Pracy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wydruk i dostawa do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie materiałów informacyjnych (ulotki, kalendarzyki) w ilości i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności w załączniku nr 1 do umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat z należytą starannością co najmniej 3 zamówienia na opracowanie, wydruk i dostawę materiałów informacyjnych o asortymencie odpowiadającym co najmniej przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2) musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast warunek, o którym mowa w pkt. III.2)1. mogą spełniać oni łącznie (lub jeden z nich). Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonywana będzie w metodą 0-1, tj. (spełnia - nie spełnia), w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty, przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie Wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień na opracowanie graficzne, wydruk i dostawę materiałów informacyjnych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że co najmniej trzy zamówienia na opracowanie graficzne, wydruk i dostawę materiałów informacyjnych wymienionych w wykazie , o którym mowa w pkt 4, zostały wykonane w sposób należyty. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 7. Kalkulacja ceny (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, którym mowa w pkt. 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 8, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego tego kraju, sporządzonym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 11. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w punktach 1 do 7 - Wykonawcy ci są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 6. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 12. Dokument, o którym mowa w pkt. 3. składany jest w ofercie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wup-krakow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. Małopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.