eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa używanej ( maksimum 2 lata) zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego zakupionej w ramach leasingu operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Kętrzyn: Dostawa używanej ( maksimum 2 lata) zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego zakupionej w ramach leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 200972 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o., Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, fax 089 7513812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Gminy Miejskiej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej ( maksimum 2 lata) zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego zakupionej w ramach leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamiatarka powinna spełniać następujące wymagania: Minimalne wymagania i parametry techniczne: 1.pojemność zbiornika 6,5 m³ lub 6,0 m3 pod warunkiem , że technologia pracy zamiatarki gwarantuje efektywne wykorzystanie całej pojemności 6 m3 2.zbiornik wody o pojemności 1 300 l zabezpieczony w całości ze stali nierdzewnej, spawany szczelnie 3.napęd wszystkich podzespołów nadbudowy zamiatarki poprzez nadbudowany, wysokoprężny silnik turbo o mocy min. 120 KM, 4.szerokość zamiatania min. 3600 mm( preferowana większa szerokość) przy dwóch agregatach pracujących jednocześnie i operowana szczotkami na całej szerokości 5.szczotka walcowa z automatycznym ustawieniem kierunku do agregatu pracującego 6.zamiatanie prawym i lewym agregatem oraz szczotką walcową jednocześnie 7.dysze ssące wykonane ze stopów lekkich o wysokiej wytrzymałości szerokość min. 500 mm - preferowane większe 8.szczotki talerzowe ciągnione z systemem umożliwiającym schowanie się szczotki pod podwozie w przypadku napotkania przeszkodę lub szczotki pchane, które w przypadku napotkania przeszkody chowają się pod podwozie. 9.Wysuwana o min. 200 mm szczotka z lewej i prawej strony agregatu zamiatającego 10.podciśnienie ssące wytwarzane przy pomocy wentylatora napędzanego silnikiem napędowym 11.regulacja siły ssania musi być niezależna od prędkości jazdy pojazdu minimalna 16500 m³/h, 12.system zraszający zasysane śmieci bezpośrednio w agregacie ssącym 13.wąż ruchomy o średnicy min. 180 mm do zbierania liści, montowany na dachu 14.pompa wysokiego ciśnienia wody 100 bar - zasilająca agregat myjący z lancą - wąż 10 mb - parametr wystarczający 15.dysze spryskiwaczy pod przednim zderzakiem oraz przy szczotkach talerzowych 16 dwie kamery pracy z monitorem w kabinie 17.system ostrzegania podniesionego zbiornika w kabinie kierowcy 18.Siłowniki zamykania kanałów wlotowych powietrza na zewnątrz zabudowy 19.dwa światła błyskowe z tyłu i przodu pojazdu. 20. koło zapasowe, gaśnica, trójkąt odblaskowy, apteczka 21. Podwozie i nadbudowa nie starsze niż z 2006 roku 22. Książka pojazdu, książka serwisowa podwozia i zabudowy 23. instrukcja obsługi oraz schematy połączeń elektrycznych i hydraulicznych w języku polskim 24. pojazd powinien być dopuszczony do ruchu drogowego i spełniać obowiązujące przepisy. 3. leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: 1) waluta : PLN 2) opłata wstępna : 5 % wartości przedmiotu zamówienia brutto 3) okres finansowania : 48 miesięcy z możliwością zmiany okresu leasingu, wysokości raty i możliwością jednorazowej większej wpłaty w poczet leasingu, 4) opłata manipulacyjna : 0 % 5) koszt opłat i ubezpieczenia ( wraz ze zniesieniem udziału własnego) w trakcie trwania umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego, 6) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający, 7) raty o stałej wysokości 8) koszt wykupu : 6 % po zakończeniu leasingu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.30 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty . a) podpisane oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6 b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie , w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika ; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. f) szczegółowy opis techniczny zamiatarki ze zdjęciami. g) wzór wypełnionej umowy leasingu operacyjnego wg zasad opisanych w punkcie 3.5 SIWZ. h) oświadczenie , że na terenie kraju znajduje się autoryzowany serwis producenta zamiatarki z podaniem adresu i kontaktów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK KOMUNALNIK sp. z o.o. 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 11-400 Kętrzyn, ul. Plac Słowiański 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.